Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Végre egy dologban az európai kosárlabda is felzárkózott a tengerentúlihoz. Ha színvonalban nem is közelíti meg az Euroleague az NBA-t, az aktuális Final Fournak készített reklám minden szmpontból felveszi a versenyt az amerikai piacra készített filmekkel. A főszponzor, vagyis aTurkish Airlines megbízásából a londoni Crispin+Porter ügynökség által készítt film egyetlen 30 másodperces jelenetből áll, ami viszon ebben a fél percben történik, attól leesik a hajad. Négy profi kosaras és néhány amatőr részvételével egy medence köré szervezett eszméletlenül látványos koreográfiát látunk, ahol egészen valószínűtlen módon passzolgatják, majd zsákolják be a lasztit.
Mindezt ráadásul mindenféle számítógépes rásegítés nélkül, ami jól látszik a werkfilmből is. A 22 próbálkozásból összehozott (nem is sok, ha belegondolunk) jelenetsor jól mutatja meg a kosárlabda szépségeit és élményszerűségét, és annak is kedvet csinál a Final Fourhoz, aki azt sem tudja, hogy a Real Madrid és a Barcelona is bejutott (a CSZKA és a Maccabi mellett) a legjobb négybe. Nézzétek meg a szpotot, aztán a majd a Final Fourt is!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.