Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Olyan témákban, amiket ezerféleképpen körüljártak már, borzalmasan nehéz új megközelítést találni. Az ittas vezetés következményeit rengetegszer bemutatták már különféle balesetmegelőzési kampányokban, hol sokkolva, hol megdöbbentve, hol csak elgondolkodtatva a befogadót. Az Lg2 ügynökség reklámfilmje, amelyet egy quebeci biztosító megrendelésére készítettek mégis tudott újat mutatni. A kampány üzenete végtelenül egyszerű.
Ha ittasan úgy dönt valaki, hogy autóba száll, ez az egyetlen, jelentéktelen döntés események egész láncolatát indíthatja el, amelynek egyenes következménye a tragédia. És minden arra az egy döntésre vezethető vissza. Azon múlik minden, és ennek tudatában kell lennünk abban a pillanatban. Ezt a film egy egyszerű szimbólummal mutatja be nagyon erőteljesen. A bárpulton fekvő slusszkulcshoz ugyanis egy madzag van erősítve, ami csigákon keresztül mozgásba hozza az eseményeket, mindvégig emlékeztetve arra bennünket, hogy amit látunk, ott, abban a pillanatban indult, amikor az ittas sofőr kocsiba ült. Elgondolkodtató, emlékezetes reklám.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.