Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A rádióreklámokat a legtöbb ügyfél és velük karöltve a legtöbb ügynökség sem veszi igazán komolyan, mondván a digitális korban, a Spotify, iTunes és Soundcloud világában ez már kissé idejétmúlt médium. Pedig mind a mai napig sok százezer autós hallgatja valamelyik adót a volánnál ülve nap mint nap, így nagyon hatásosan lehet elérni őket, pláne, ha kifejezetten az autózáshoz kapcsolódó üzenetet akarunk nekik átadni. Valószínűleg ebből a felismerésből született a legfrissebb balesetmegelőzési kampány is, amely a biztonsági öv használatának fontosságára hívja fel a figyelmet. A szpot nem most került a rádióba, de én csak most vettem észre az egyik legnagyobb nemzetközi reklámportálon, az adsoftheworlds.com-on, ahol épp ma került ki. Szerintem ötletes és talán hatásos is a szpot (csak azt a lezáró felsorolást tudnám feledni a megrendelőkről!), nem lennék meglepve, ha valami elismerést is hozna a készítő ügynökségnek, a Cafénak.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.