Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Kossuth Lajos és az online csekkfizetés

Sosem felejtem el azt a napot, amikor először láttam a díjnet.hu kampányát. Jeges félelem markolta meg a szívemet, úgy éreztem, kicsúszott a lábam alól a talaj, és minden, mit eddig a reklámokról, Kossuth Lajosról vagy a sárga csekkekről tudtam, hazugság, téveszme, dezinformáció volt. A díjnet.hu bátran mondhatom, paradigmaváltó reklámja leszámol minden szabállyal, amit eddig a tévéreklámokról gondoltunk, és úgy értelmezi újra a 30 másodperces  tévészpot műfaját, mint John Ive az okosórát.

Már az indítás is remek, a VHS kamera használata egy komoly reklámkampányban már önmagában figyelemre méltó. Ilyen nagyszerű karakterábrázolást, ennyire hanyagul természetes párbeszédeket legutoljára a szabolcsi rendőrség oktatófilmjeiben láthattunk. A főhős előkapja a pénzköteget a zsebéből, majd döbbenten látja, hogy nem fizette be a csekkjét. A feszültség a tetőfokára hág, amit a Scatmanbe oltott Kozmix hangulatát idéző zene zseniálisan támogat. És itt jön a csavar! A fiatalok asztalához váratlanul megérkezik maga Kossuth Lajos, aki valószínűleg épp egy jelmezbálban volt, mert Robin ruháját viseli. De aztán egy újabb csavarral kiderül, hogy nem erről van szó, mert SzuperLajos titokban Csekkman néven tesz jót az emberekkel, és egy laptoppal az oldalán menti meg a befizetetlen csekkektől az embereket. Zöld gumikesztyűben begépeli a díjnet.hu címet, hogy 4 kattintással később már be is fejezze a műveletet. 

Amikor azt hinnénk, hogy nincs tovább, álszakállas szuperhősünk a főszereplőre néz, majd határozott, nőies hangon, pont annyira selypítve, amennyi még nem sok, annyit mond: Csekk! Ennyi! A fiatalok ennek annyira örülnek, hogy azon nyomban elblőrözik magukat és magukra rántanak egy packshotot. Mit lehetne ehhez még hozzátenni? Semmit, hacsak azt nem, hogy csekk! Szavazzatok a videóra, hogy kiderüljön, nektek tetszik-e. Ennyi!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,9/5)

Címkék: reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr986689003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wolf Claw 2014.09.11. 18:42:54

Kár hogy nincs nullás szavazat mert azt érdemelne. Nem tudom kinek a fejét kellene térkő széléhez koccintani ezért. A kreatívoknak akik hatalmas brainstorming során ezt kitalálták, vagy azoknak akik ezt elfogadták a díjnet-nél? :))

büszke illiberális antidemokrata (törölt) 2014.09.12. 02:32:46

végülis mindenki erről beszél, hogy milyen szar, tehát mindenkinek eléri az ingerküszöbét
mint anno a kistehén reklám vagy a müszis csávó, mindenki fogta a fejét, hogy hogy lehet ilyet reklámnak hívni, aztán máig mindenki emlékszik rájuk
hát most díjnet témában nekem is kellene törni a fejem pár órát, hogy egy bugyuta német mosópor reklám stílusnál ötletesebb eszembe jusson

Nick-Name 2014.09.12. 08:20:20

Azt hiszem reggelig sorolhatnánk azokat az agyzsibbasztó reklámokat amik a magyar TV-m mennek, szinte nem kell egyiket sem kiemelni olyan sz@r egytől egyig. A mosóporos, a mosogatószeres, a betétes a legújabb repülőn üvöltözős müzlievős idiótáról már ne is beszéljünk. A magyar reklámszakembereket be kellene zárni egy ajtó és ablaktalan (képzavar: köréjük kell építeni!) helységbe és egymás szar reklámjait nézetni velük, amíg még mozognak.

igazi hős 2014.09.12. 09:27:39

Hol volt ebben Kossuth? Valami baj lehet a poszterrel, mert ez egy teljesen átlagos hazai reklám, egyáltalán nem lóg ki lefelé a többi közül. Nem mondom, hogy jó ez a reklám (sőt azt sem, hogy nem szar), de szerző ledöbbenése vagy hamis, vagy nem néz tévét, ahol bármely reklámblokkban akad egy ilyen (technikailag talán jobb, de tartalmilag hasonlóan 0) reklám.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása