Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A karácsonyi szezonban mindenki próbálja kedves, vagy legalábbis kedveskedő reklámokkal magához édesgetni a vásárlókat, de ez csak keveseknek sikerül. A John Lewis áruház talán az egyetlen, amelynek évről-évre sikerül emlékezeteset alkotnia. Három évvel ezelőtt egy kisfiúról szóló, nagyon kedves történetettel vette kezdetét ez a sorozat (mellesleg ebben a témában nekem ez az örök kedvencem), két éve egy hóember sztorija hódította meg az internetet, tavaly pedig egy elképesztően aranyos rajzfilmmel sikerült elérniük, hogy nagyrészt róluk szóljon a karácsonyi reklámszezon.
A korábbi évek sikereinek köszönhetően idén már mindenki arra volt kíváncsi, vajon mivel rukkol elő a John Lewis. Örömmel jelenthetem, hogy az idei filmjük is iszonyatosan jó lett. Megint egy kisfiú a főhőse és az ő kis barátja, Monty a pinvin, akivel sülve-főve együtt vannak. Imádnivaló ez a furcsa barátság, amiről (még ha sejthető is) csak a legvégén derül ki, hogy pontosan milyen természetű. A film üzenete, hogy a karácsony nem a nagy ajándékokról, hanem arról a lehetőségről szól, hogy valóra válthatjuk valakinek az álmait, ami elég szimpatikus egy áruháztól, ami végső soron mégiscsak a pénzköltésről szól. A kampány érdekessége, hogy megpróbálták kiterjeszteni és más platformokra is átvinni a film sztoriját, ezért készült hozzá egy külön aloldal, online és mobil játékkal, külön Montys termékekkel és sok más tartalommal amit a szülők a gyerekekkel együtt fedezhetnek fel.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.