Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Világvége még nem volt ennyire vicces!

Az idei Super Bowl szünetében sem maradnak szuper reklámok nélkül az amerikai nézők. Két filmről (óriásmellek és életnagyságú Pac-Man) márt írtam a napokban, de eddig ez a szpot a kedvencem. A reklámfilm nagy részét adó, a  világvége eljövetelének legutolsó pillanatait bemutató jelenetsor is nagyon erősre sikeredett, és tele van újranézésre ösztönző gegekkel, de az igazi csavar a szpot végén jön, és engem komoly röhögésre késztetett. Márcsak azért is, mert egy kicsit magamra ismertem a film végkövetkeztetésében, és gyorsan le is csekkoltam, hogy hány százalékon állok. Aki nem akarja, hogy lelőjem a poént, az most nézze meg a filmet, és csak utána csekkolja le a telefontöltőket gyártó mophie oldalát. Szerintem isteni!!!!

Címkék: humor

2015.01.30. 10:15 reklámbuzi Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr937123275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása