Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sajnos nálunk a Frito-Lay nem forgalmazza a Tostitos tortilla csipszet, de ettől még nekünk is érdekes a cég legújabb akciója, amivel igyekeznek meghekkelni egy kicsit a közelgő Super Bowl-t. A Goodby Silverstein & Partners ötlete abból indult ki, hogy az amerikai foci ünnepén a szurkolók vagy örömükben vagy bánatukban fognak elég rendesen besörözni a stadionban. Sörhöz igencsak jólesik valami harapnivaló, de a csipsznek sok más cuccal kell versenyeznie. Hogy a szurkolóknak eggyel több okuk legyen éppen Tostitost venni, egy különleges funkcióval ruházták fel a zacskókat.
A stadion közelében árult csipszekre egy alkolholszondát szereltek, ami a leheletükben lévő kis mennyiségű alkoholt is kimutatja. Hogy ezzel ne legyen még vége a csodának, a zacskóban lévő plusz kiegészítő azt is lehetővé teszi, hogy egy Ubert rendeljen magának az ember, aminek viteldíjából 10 dollárt a Tostitos áll. Nem lepődnék meg, ha szétszednék a környék csipszautomatáit a győzelemittas pats szurkolók vagy a bánatukban lógó orral hazainduló atlantaiak (hiszen nyilván Bradyék győznek majd).
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.