Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mostanában egyre több kísérletet látni arra, hogy az eddig csak a kocsmákban forgó, ott viszont nagy sikernek örvendő fröccsöt palackozott formában is piacra dobják. A legújabb versenyző a Király Ital Kft. nagyon elszánt, és úgy tűnik most először valaki komoly büdzsét is pakol a termék mögé. Ez persze nem feltétlenül jó hír, ugyanis a hírek szerint a termék lényegét a marketing és a reklámkoncepcióba is átültették, mivel mindkettő eléggé felvizezettnek tűnik. A szódával vagy kólával felengedett italok ugyanis a nagyon fantáziadús Király Fröccs illetve Király VBK (reszkess Bacardi Breezer) nevet kapták a keresztségben, míg a szlogen az ennél is eredetibb "Nagyon Király!" lett. Egyelőre csak egy szponzorációs szpotok futnak a tévékben, amelyek hamarosan feltűnnek majd a TV2, illetve a Sport1 és a Sport2 csatornák egyes műsorainak végén. A reklámfilmet még nem lehetett látni, de talán jobb is, mert a hírek szerint a spotokban a most éppen szerencselefánt-üldözéssel magából komplett hülyét csináló Gesztesi "Keresse a Borsban" Károly szerepel király jelmezben. Ígéretes nem? A reklámremek egyetlen másodpercért is vagyonokat lennénk hajlandóak fizetni, ha valakinek a birtokába kerül, kérjük azonnal össza meg a közzel. Izgatottan várjuk a tervek szerint jövő tavasszal induló nagyobb lélegzetvételű ATL-reklámkampányt is, amelyben a király szóban rejlő kreatív lehetőségek eddig még sosem látott mélységű kiaknázására nyílik lehetőség.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.