Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hászid zsidók éneklik a YMCA-t

Először én sem gondoltam volna, hogy ezt a két dolgot bármilyen logika mentén haladva össze lehet hozni egymással. Aztán megnéztem az izreail YES televíziós hálózat reklámját, amelyben legújabb, HDTV szolgáltatásukat hirdetik. Ebben egy csapat hászid zsidónak öltözött táncos adja elő a Village People YMCA című dalát, ami mára egyfajta meleghimnusszá magasztosult. A hászidokat ez szemmel láthatóan a legcsekélyebb mértékben sem zavarja, és kunkori pajeszukat rázva boldogan ugrabugrálnak az utcán, miközben megannyi kaftános Travoltaként táncolva-pörögeve énekelnek. Sajnos nem tudok héberül, így nem értem, pontosan miről is dalolnak, de az biztos, hogy semmi olyasmiről, ami a közismerten nem a humorukról híres ortodox zsidóknak mosolyt csalna az arcára. Ennek ellenére be merték vállalni Izraelben ezt a kampány, és az eddigi hírek szerint nem akarja letiltani senki. Talán a hanuka alkalmából örvendeztették meg a népet, talán csak valami eszement dolgot akartak kitalálni a kampányt készítő helyi McCann reklámügynökségen, a végeredmény mindenképpen szórakoztató.

 

Címkék: film humor tévé vallás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr92253409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liberté_73 2007.12.08. 10:21:19

Fordítok: HDTV-t akarnak mindenképpen a kollégák.

Bicska Maxi 2007.12.08. 10:37:08

A háttérben milyen jól szólna Tomcat légi szirénája.

Simon Bolivar 2007.12.08. 10:48:56

Hát ez kész. Nagyon jó, percekig röhögtem. Bár a mi izraelitáink tudnának magukon így mosolyogni.

N.Zoli 2007.12.08. 11:52:12

Érdekes, hogy az izraeli tévé reklámot NY-ban forgatták, de nem meglepő:)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.12.08. 12:01:49

N. Zoli
Én nem akartam lebuktatni a világméretű cionista összeesküvést, de te most adtál egy lökést a New York-Tel-Aviv tengely elméletnek:)

N.Zoli 2007.12.08. 12:06:13

Szó sincs ilyesmiről, csak a nagyszámú ott élő zsidópopulációra céloztam és egy kicsit hiányolom Woody Allen-t az egészből:)

Komplikato 2007.12.08. 12:10:27

Woody nem érr tá, mert valami Budapest nevű Isten háta mögötti helyen tart Jazz koncertet ;)
És hát arra készültek biztosan.

balagan 2007.12.08. 12:40:37

"Sajnos nem tudok héberül, így nem értem, pontosan miről is dalolnak"

halkan jegyzem meg, hogy angolul énekelnek...

kisi73 2007.12.08. 12:54:24

Halkan jegyzem meg, nem ez a szám címe, mármint a ymca…
Nem héberül énekelnek….
És nem is ez az eredeti szám szövege….
Csak a zebe azonos….

Amúgy meg… „magamat kigúgyolom, de, hogy más tegye…..”
Keress más elfoglaltságot az irkálás helyett…

Cseresznye Bálint 2007.12.08. 13:00:58

Fridinek biztos nagyon tetszik.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.12.08. 13:01:04

balagan
Mentségemre legyen szólva, hogy a anyanyelvi forrásomnak sem tűnt fel: "Even if, like us, you don't understand a damn word of Hebrew... This is brilliant in all sorts of damn ways." :)))
www.mediabistro.com/fishbowlny/advertising/they_do_advertising_differently_in_israel_72210.asp

Kikkoman 2007.12.08. 13:06:11

kis73
Hogy te mekkora kötekedő kis fasz vagy.Én sem vettem észre, hogy angolul van, sőt még most sem értek belőle egy kukkot sem. A szám címe meg mi a franc lenne mint YMCA?
www.lyrics007.com/Village%20People%20Lyrics/Y.M.C.A.%20Lyrics.html

Figyelj Castro 2007.12.08. 13:10:10

kis73
"Csak a zebe azonos…."
Ha a YMCA dallamát éneklik, akkor te mit mondanál, mit énekelnek nagyokos?

toxx 2007.12.08. 13:22:50

Zseniális! Nagyon tetszik. Akárki csinálta, jó érzéke van az groteszkhez. A tánc sajnos helyenként nincs egészen szinkronban a zenével, ez egy picit lehetett volna profibb, de így is szuper. Az angol szövegből én is csak pár izolált szót értettem ki elsőre, többszöri meghallgatás után is csak egy picit többet, de aztán keresgéltem az alapján amit már megértettem, és végül megtaláltam ezt itt:

Be warned holy land
of the hi definition
go out and erase this toeivah

Oy Vey, the toeivah is here
He said Oy Vey
now the detail's so clear
YES brought HD
Groiseh Tateh please help
It's a "broch" this HD on YES

Gevald it's Sedom and Gemorah
HDTV! it's against the torah
HDTV! oy voi voi voi
Now the shikses look well
you will all go to hell
Or in Hebrew Yishmor HaKel

Cause the HD is now on YES

shadai · http://www.judapest.org 2007.12.08. 13:23:17

Az izraeli reklámok igen bevállalósak és több a vallásos normák-fogyasztói társadalom dilemmáival foglalkozik. A Judapest összegyűjtött pár példát:
www.judapest.org/?p=962

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.12.08. 13:25:55

toxx
Nagy kösz, a szöveg is megér egy misét. Azt hiszem már értem, miért nem értettem elsőre az "angol" szöveget.:))

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.12.08. 21:00:57

egész egyszerűen, csak kerestek egy dalt, aminek a reflénjében elénekelhetik, hogy HDTV. adta magát a YMCA. nekem is ez jutott volna az eszembe elsőre. ebből is látszik, hogy nem egy nagy ötlet.
reklámbuzi, szerintem most egy kicsit mellélőttél ezzel a meleghimnusz, meg haszidzsidó vonalallal:))

meschlily 2008.02.06. 22:31:57

En, csak most lattam, hat nem tudom hogy az itt Brooklynban elo nagy populacio orulne- e ennek a reklamnak?? Az igazsag azonban az, hogy a lakasaikban Tv sincs, igy nem igen tudnak rola!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása