Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy gyógyszerreklám is lehet vicces

Bár már nem mai darab, érdekes módon sokakat még mindig élénken foglalkoztat egy a gyógyszertárakban fellelhető poszter, amely egy hányingercsökkentő homeopátiás szert hirdet. Nathanp barátunkat is megihlette a reklám, álljanak itt az ő örökbecsű sorai:
 
Betegségeink, kicsúszó galambjaink, szemérmesen takart testrészeink, és a vacsora utáni megkönnyebült büfik intimitása rég a múlté. A gyógyszergyárak termék-kampányai házhoz hozzák a csak hírből ismert aranyeret, prosztatapanaszokat, puffadást, és a test különböző pontjain támadó gombás fertőzéseket. Teszik mindezt háziorvosi szakszerűséggel, nagyjából úgy, ahogy Dr. Takács elmagyarázza Marika néninek, hogy a fokozódó szélgörcsök ellen mi javallott Pista bácsinak. (Az öreget nem érdekli, sőt, cinkos mosollyal ereget naphosszat) Egy-egy újabb magyarázós kampány már nem lépi át a gyógyszerekre kevésbé fogékony, magát egészségesnek érző célcsoport ingerküszöbét, zéró recalling, kidobott pénz, ennek ellenére a kemikáliákkal varázsló gyógyszergyárak nem mernek változtatni.
 
Nem így a homeopátiás szerekben utazó Boiron, aki laza természetességgel nyúl a ritka, de annál kellemetlenebb szituációhoz, a megpakolt autót telehányó utasok - kárpitot és a sofőr haját nem kimélő - kálváriájához. Ráadásul ahogy a pukira a galamb, a taccsra egy másik büdös kis állatként kedves kifejezésünk is van, a róka. Aki nem utazik. Brilliáns fősor, rajta is marad a szem az óriásplakáton, és a patikákban kihelyezett szórólapon, a képi világ segítségét kérve a megoldáshoz.
 
A szándékosan óvodás grafika viszont nem sokat segít, a szövetállatka - nem plüss! - sértődötten nézi, hogy a kis család, a fényképből ollóval kivágott testvérek és anyu vidáman indul a Balcsira azzal a biztos tudattal, hogy menet közben minden rendben lesz. Apu mindenesetre kalapot visel, a biztonság kedvéért. A tömören megfogalmazott termékelőny megadja a megoldást, kár, hogy a billboardokon 60-nál már nincs sok idő, hogy eljusson a tudatig. Vicces, vagy annyira rossz, hogy jó? Elindul-e egy folyamat? Fültisztitás, milyen zsír! Székrekedés - ki nem szarja le? Nem tudom. Egy biztos, én vettem egyet, buliból hazataxizáshoz.

Címkék: humor hungarikum patika

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr58563952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.07.13. 10:56:41

Pár éve ment a Durex reklámja, aminek arca egy helyes kis gyíkocska volt :)

viktor134 2008.07.13. 11:45:14

szerintem ott van a szeren. :)

hangabanga 2008.07.13. 12:14:31

eznekem tetszik :D

kacsa! 2008.07.13. 12:46:32

Jópofa, muternak van róka kulcstartója is, kapta a gyógynövényboltban. Anyám rulz.

DobayAdam · http://www.dobayadam.hu 2008.07.13. 13:00:38

Szerintem zseniális. A róka különösen jól néz ki.

User1 2008.07.13. 14:27:50

Nagyon ötletes, jó duma:)

imx 2008.07.13. 16:01:21

Majd lefordultam a szekrol a rohogestol amikor meglattam.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.13. 16:59:33

Azért meséld el, neked milyen pofát vágott a róka komád - vagy te boát hordasz??

2008.07.14. 00:22:58

Nejem egyszer kipróbálta. Olyan hányingere volt, mint előtte soha... :-/

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.14. 09:38:42

Szerintem ez nem jó.
Alacsony ingerszint kell ahhoz, hogy ettől valaki röhögve-gurgulázva leforduljon a székéről.
Bocs, nem fikázni akarok, mert azt mi szeretünk, hanem egyszerüen középszerünek tartom. Egyetlen pozitívuma a dolognak, hogy általában tekintve a hazai ügyfelek "bevállalóképességét", az, hogy ez a mondat átment rajtuk, meglepő és értékelendő. Ugyanakkor az viszont elszomorító kicsit, hogy egy ilyen "tett" bevállalásnak számít mifelénk.
Ami a vizuális részét illeti, igen gyenge. Mondhatnánk, hogy persze, direkt ilyen szedett-vedett, meg minden. De ezzel kár itt takarózni.
Most így végiggondolva nem is ért ez ennyi szót, de már nem törlöm ki, ha bepötyögtem. Bocs mindenkitől.

albinoblacksheep 2008.07.14. 10:24:30

Budapest Legdühösebb Embere! Kár volt a kommentedet elolvasnom egy ilyen beszélőnév után. Szerintem nem alacsony ingerszint, hanem egy csepp fantázia és azon nyaralások emléke kell, amikor valamelyik családtagod tenyeredbe ürítette gyomortartalmát.
A vizuális résszel nem tudom, mi a probléma?
Ha egy National Geographic szintű kép került volna rá egy aranyos rókáról, aki bárgyún kitekint a párás reggeli fűből, én akkor lázadtam volna. Az össszevágott képek megint csak a nyaralás emlékeire alapoznak, olyan az egész plakát mint egy emlékáradat és szerintem pont ezért zseniális.

Bohn V. Iván 2008.07.14. 13:35:30

Az ügynökségnél biztos IE van a lapoton, onnan jutott eszükbe a reklám.

guni 2008.07.14. 13:57:18

"Fültisztitás, milyen zsír! Székrekedés - ki nem szarja le?"

Hát ezeken lehaltam! :DDD

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.14. 18:00:22

albinoblacksheep!
Áhá, értem! Figyelemreméltó érvelés! Eszerint egy hányás elleni szer reklámját az minősíti, hogy volt-e már valakinek része abban, hogy a kezébe okádik a gyerek, vagy másvalaki! Ühüm...! Érzed, remélem, hogy ez így nem áll meg. Eszerint bármi is egy okádáselleni reklám szövege, képe, ha van élményed a témával kapcsolatban, már működik is!?
Akkor leírom:
az a bajom van ezzel a reklámmal, hogy nem hoz lázba a rókázás-rókakoma (mint szereplő) párhuzam. Tiszta sor, aláírom, hogy hányástémában esetleg behatároltak egy reklámkészítő lehetőségei (bár ki tudja), mindenesetre tapsikolásra és bruhahahahotázásra nekem ennél több kell. Fogadj el most erről ennyit!
A vizuális része meg azért nem tetszik, mert döcög a kompozíció, nem szép a typó (Arial rounded betütipus-ez a betükönyvtárban talán a harmadik, tehát sokat nem keresgéltek). Natgeo fotót én sem igénylek, az összevágott képpel sincs bajom, csak akkor legyen tényleg összevágott hatású, mondjuk, mintha ollóval történt volna. Ez nem olyan. Autó vetett árnyéka "ilyen", a rókáé "olyan", de hidd el, nem faszakodni akarok én itt, meg játszani a nagyokos hozzáértőt, őszintén nem.
Csak újjongani ezért szerintem igencsak túlzás, az meg, hogy "a nyaralás emlékeire alapoz", meg "olyan, mint egy emlékáradat", megbocsáss, de egyenesen értelmezhetetlen!
Ha így könnyebb elfogadnod: ez az én véleményem, ha a tied az ellenkezője, ám legyen.
ui.: a nevemmel meg mi a baj?

gizinénnye 2008.07.24. 15:29:45

Szerintem tök aranyos.Megláttam egyből elmosolyodtam és első gondolatom az volt:"De jó is volna."

A róka meg tök arc :D Nekem bejövős reklám, túl sokat nem tudok rajta lepuffogni.

Geitenbeffer_ 2008.07.25. 16:52:59

A reklám jó, a termék szar.
A Daedalon ér is valamit, ez max. placebónak jó.

tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.08.11. 10:20:29

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.14. 09:38:42

Hihi, úgy olvastam, hogy Budapest Legbüdösebb Embere, már majdnem megtetszett...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása