Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Óvakodj a női szappanoktól!

Amikor nincs kéznél a saját tusfürdője, a legtöbb férfi nem csinál ebből nagy problémát, és szükségmegoldásként a barátnő szappanát vagy tusfürdőjét használja. Nincs is ezzel nagy baj, hiszen a koszt lehozza az is, a problémák akkor kezdődnek, amikor elzárjuk a vizet. Elég elbizonytalanító érzés ugyanis virágillatba burkolva kiszállni a tus alól, ilyenkor bizony mindenki megbánja, hogy egy pillanatra elgyengült. Erre az érzésre, na meg persze a férfiúi büszkeségre épít az Axe legújabb filmje, amelyben egy sorstársunk szenvedéseit tárják elénk. A srác meggondolatlanul egy rózsaszínű Lux-szappannal habosítja be testét, hogy aztán a legrémísztőbb rémálmaival nézzen szembe a zuhanyozás után. Az illat hatására úgy érzi magát, mint egy megmentésre váró királykisasszony, amit az állatok is kiszagolnak, hogy aztán úgy bánjanak vele, mint egy Hamupiőkével keresztezett Hófehérkével. Ettől én ugyan még nem fogok Axe termékeket használni, de azért meg kell hagyni, ügyes próbálkozás volt ez a film az Axe marketingeseitől. 

Címkék: humor kozmetikum

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr87661358

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.09.14. 16:03:51

addict - Óvakodj a női szappanoktól!Amikor nincs kéznél a saját tusfürdője, a legtöbb férfi nem csinál ebből nagy problémát, és szükségmegoldásként a [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Té, mint Tamás 2008.09.14. 13:55:52

Szerintem nagyon gáz az Axe egész imidzse, ahogy arra épít, hogy tinédzser fiúk übermacsók akarnak lenni. Nyilván megvan a célcsoport, de szerintem egy kicsit kevésbé ciki márkaképpel több potenciális fogyasztót megfoghatnának. Bár személy szerint én a cuccaikat sem nagyon szeretem, egy illatukat bírtam - tusfürdőben -, de az is eltűnt a polcokról.

FayeFaye 2008.09.14. 14:11:23

Az otlet nem rossz, de a megvalositas nagyon hasonlit a Country Life Spreadable - szuper cuki - reklamjara (persze lehet, hogy nem veletlenul).

www.youtube.com/watch?v=dVLZdkZFtj8

GreenMonkey · http://www.csokavar.hu 2008.09.14. 14:32:32

Nekem az a csokiemberes nagyon bejön. Az is axe asszem. Olyan jókat tudok rajta nevetni, amikor beleharapnak a s*ggébe a buszon, meg amikor leveszi az orrát, és becsokizza vele a nénik fagyiját. És az a fej hozzá... :D Még majdnem vennék is olyan baltát, ha nem fűszert kennék magamra.

Fülig Jimmy 2008.09.14. 14:46:04

A csokiemberes a legbárgyúbb reklám amit az AXE-tól láttam. A negatív fejlődés mintapéldája. Egyébként minden reklám esetében tapasztalható az általános színvonal alacsonyodása.

amaurote · http://anarchia2020.blog.hu 2008.09.14. 15:23:44

Té, akkor felvilágosítalak: a tinédzserek übermacsók akarnak lenni. Csak az nem amelyik már ráébredt hogy nem néz ki úgy hogy az lehetne valaha is.

De amúgy ugyanez igaz az emberek nagy részére is...

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.09.14. 15:27:22

Engem még egy kommersz tusfürdő illata sem lengett körbe annyi ideig hogy az utcára érve is mindenki azt érezze - innentől fogva már csak a minőség volna a fontos, ha nem jöttem volna időközben rá hogy a szappan sokkal inkább tisztább érzést nyújt.
Pasi létemre Dove-t használok - az illata diszkrét, egy alap spray is rögtön elfedi.
Ezekhez a trükkökhöz rohadtul nem kellenek reklámok..

Stew 2008.09.14. 15:36:28

reklámbuzi:
www.youtube.com/watch?v=LkySFLp9XHw

most kaptam msn-en, szerintem number 1 magyar reklám :)

boszor 2008.09.14. 15:42:25

AXE, brrr...most már nem csak hímsovén, hanem homofób is. Gratula. Vajon a feketék, fogyatékkal élők, túlsúlyosak, vegetariánusok ésatöbbi mikor kerülnek sorra?

Szarság, hogy ha vibrátor van egy reklámban, azonnal betiltják, de az AXE-féle alázás jöhet.

Té, mint Tamás 2008.09.14. 16:03:16

Amaurote,
kösz ezt a kiváló felvilágosítást. Kár, hogy nem tudsz olyan nagyszerűen szöveget értelmezni mint felvilágosítani, hiszen világosan leírtam: "[...] nyilván megvan a célcsoport [...]".
Tisztában vagyok vele, hogy erre épít az Axe, viszont az idősebbeket könnyen elriasztja a hülyének-nézés.

tbm 2008.09.14. 16:08:31

Szerintem iszonyat feel-good hatása van a reklámnak, bejövős!

A csokiemberes szerintem iszonyat betalált, mint reklám. érzem magamon a reklám hatását: akarok venni egy olyat (csak még nem jutottam el odáig), és ez nem azért van, mert befolyásolható vagyok a reklámok által, hanem mert bejövős a téma.

nemlak 2008.09.14. 16:22:41

Van egy jó kis mókás sorozat az illatipari reklámkommunikációról videókkal, ajánlom a téma iránt érdeklődők figyelmébe:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1270/na_menjel_mar_csajozni_kicsit___

Té, mint Tamás 2008.09.14. 16:24:49

"[...] és ez nem azért van, mert befolyásolható vagyok a reklámok által [...]"

De? :)
Most nem tök mindegy, hogy a reklám üzenete, vagy a reklám alapötlete, humora, kivitelezése miatt szeretnéd megvásárolni a terméket?
Minden esetben a reklám hatására döntöttél úgy, hogy ez kell neked.

marosy 2008.09.14. 17:41:06

"A srác meggondolatlanul egy rózsaszínű Lux-szappannal habosítja be testét"
Honnan tudod, hogy Lux szappan?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.09.14. 19:06:22

marosy
Onnan, hogy én is azt használok:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.09.14. 21:57:29

ügyes, de nekem nem jön be ez a vonal annyira... a végén meg a két Anibis fejű szörmeállatka-lány kifejezetten gáz
... a csokis nagyon jó, bár nem én vagyok a célcsoport

Té, mint Tamás 2008.09.14. 23:09:01

SueSue,
Nevedből kiindulva lány vagy, szóval te is félig-meddig részese vagy a célcsoportnak: neked kellene magadból kivetkőzve magadévá tenned az Axetól szuperférfivá emelkedett ifjakat. :)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.09.14. 23:55:55

jaj elírtam Anubis

Té, én a Rexonás szuperpasikra bukok ;o), de azért az Axe-os reklámokat szeretem

Külföldi Viktor 2008.09.15. 11:28:47

ha már nemlak szóba hozta, pontosítanám. a munka előképei, gyakorlatilag ugyanezzel a kreatívötlettel itt láthatók:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/1296/___es_ha_el_nem_benazod___

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.09.15. 11:54:09

Jah, es a Lux/Axe/Rexona is mind Unilever marka :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.09.19. 09:13:07

Fenti reklám nekem bejött, a csokisat rühellem. Főleg azt, mikor leszedi a saját orrát és rámorzsolja a nénik fagyijára.:)

Az a baj, hogy a macsó-akarok-lenni fíling már nemcsak a tinikre jellemző, hanem a hímtársadalom egy jelentős részére úgy harmincig bezárólag. Tisztelet a kivételnek. De talán ők már nem hisznek a mesében, és abban, hogy a csajok hasra esnek egy kommersz illattól.

Használjatok parfümöt, azt jó szaglászni.:)

dragon 2008.09.19. 22:59:59

gondolom mindenki tudja, de azért leírom, hogy ennek a reklámnak pont egy fordított verzió volt az elődje, szintén Axe, amikor a csaj fújta be magát Axe-szal és az utcán minden csaj rákacsintott aztán a nap végén odacsapta a férfi elé a dezodort, hogy ez mi volt? nekem az is nagyon tetszett és ez is zseniális.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása