Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kétszázzal pörög a világ egyik legnagyobb és legprofesszionálisabb marketinggépezete, irtózatos erővel dübörög az utóbbi idők egyik legnagyobb költségvetésű reklámkampánya, amelyet a reklámvilág egyik legnagyobb ügynöksége irányít, és mégis sikerül egy akkora cikibe belefutni, amihez képest Lamperth Mónika rosszul sikerült kézfogási kísérlete is jelentéktelen baklövésnek minősül. A Microsoft nemrégiben indított, kifejezetten az Apple reklámjait támadó kampányának fotói között szörfözve egy éles szemű júzer kifigyelte, hogy a cég honlapján közzétett sajtóanyagban szereplő képek infó részéből az derül ki, hogy a fényképeket Adobe CS3 programmal, egy Macintosh gépen szerkesztették.
Vagyis a Mac-et fricskázó kampány print anyagainak elkészítésekor nem Microsoft terméket, hanem épp a rivális szoftverét használták. Ez még akkor is gáz, ha csak egy netes képről van szó a Microsoft oldalán, és ha figyelmbe vsszük, hogy a reklámcégeknél a Mac-ek messze felülreprezentáltak. Az inkriminált képeket azóta persze eltakarították az illetékesek (a Flickr-re viszont feltette valaki), de a szart már nem lehetett visszalapátolni a lóba. A kép pillanatok alatt bejárta a netet, és még ha utólag ki is derülne, hogy az egész fake, akkor is a Microsofton röhög most a fél világ. forrás: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: