Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Coen-testvérek talán felüdülésképpen, talán a klímaváltozás elleni harc elkötelezett harcosaiként, mindenesetre elvállalták a több nagy nevű amerikai szervezet (köztük az Alliance for Climate Protection és a National Wildlife Federation) által szervezett és a Crispin Porter által kitalált, ironikus hangvételű, a szénlobbinak beszóló, társadalmi célú kampány filmjeinek rendezését. A reklámokban egy visszataszítóan nyájas, műtött mosolyú teleshopos reklámügynök ajánlja a Tiszta Szén Légfrissítő nevű terméket, amely a hangzatos szöveg szerint mindent szebbé, illatosabbá és harmonikusabbá varázsol.
A valóságban persze épphogy mindent tönkretesz, amivel csak kapcsolatba kerül, így amikor a film végén elhangzik a végkövetkeztetés, miszerint nem létezik olyan, hogy tiszta szén, senkiben sem maradnak kétségek a kijelentés igazságtartalmát illetően. A kampányhoz egy honlap is tartozik, amely a thisisreality.org címen érhető el, és amelyen további érdekes információkat találhatunk a szerves energiagazdálkodás okozta károkról. A reklámot is érdemes megnézni, de mellette a forgatásról készült hangulatos werkfilmet is, ami bepillantást enged egy reklámfilm-forgatás légkörébe és Coenék munkametódusába. via: osocio
A reklám:
Itt pedig a werkfilm:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.