Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Roger Federer mint diszkókirály?

Ha valakit, hát az isteni Rogert nem tudtam volna soha az életben elképzelni, amint kigombolt vörös ingben, feszülős fekete naciban és egy ezüst színű, magassarkú cipőben lépdelve macsós mozdulattal, kihívóan a kamerába mutat. A svájci teniszisten tehetsége elvitathatatlan - még akkor is, ha mostanában inkább az ütőtörésétől hangos a sajtó -, de olyan sótlan, hogy az még a teniszezők között is párját ritkítja. Persze talán épp ezért osztották rá ezt a furcsa reklámszerepet a Gillette filmjében, ahol Fegyó Tiger Woods-szal, és egy felénk kevésbé ismert baseball-sztárral együtt szerepel.

A reklám alapötlete az, hogy az új Fusion borotvákat használva olyan magabiztosak leszünk mi férfiak, hogy bármit szemrebbenés nélkül megteszünk vagy éppen felveszünk. Ehhez az ötlethez a Szombat esti láz nyitójelenetét dolgozták át - vagy lopták le, ha jobban tetszik - amelyben John Travolta olyan magabiztosan sétál végig az utcán, hogy senkinek nem marad kétsége afelől, hogy ő itt a császár. Ez a mi sportolóinknak már nehézkesebben ment a reklámban, látszik, hogy a felvételek alatt vért izzadhatott a rendező, mire a sztárok legalább a ritmust eltalálták, amiben "lazán és könnyedén" lépkedniük kellett. Nem különösebben emlékezetes ez a szpot, de minden Federer-rajongónak vagy éppen utálónak kötelező darab. via: adfreak

 

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr331073101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacafaca7 2009.04.19. 14:48:02

Nem kötözködni akarok, de Tiger Woods golfozó, és nem baseball-játékos...

dzsefi 2009.04.19. 14:56:32

@lacafaca7: nem kötözködni akarok, de a szövegben is a harmadik szereplőre, Derek Jeterre utal a baseball-játékos megnevezés... :)

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.04.19. 15:10:02

baz, ez még annál is sokkal rosszabb, mint amire számítottam...

2009.04.19. 15:10:59

A gyenge mozgás ellenére nekem bejött a reklám. Eleve nem lehet rossz, amiben benne van a Stayin' Alive. :)

freddo 2009.04.19. 15:19:51

Szerintem annyiban emlékezetes darab, hogy a Procter most először a Gillette-nél is ötletre releváns módon használja a hírességeket, az eddig szokásos "ő ezt használja, használd te is" idejétmúlt ostobasága helyett. (Az igazi önbizalom a sima arctól és nem a sportsikerektől jön meg, ebben még van további anyag.)

dinyus 2009.04.19. 15:31:17

azért a baseball-os srác milyen csámpás, teljesen befelé áll a bal lába :)

is 2009.04.19. 15:35:53

elég gyenge lett, ezt tényleg nem tudják hozni a fiúk. persze reklámszerződés aláírva, szerepelni kell...

misc · http://misc.blog.hu 2009.04.19. 16:04:32

sztem krvajó. Tiger Woodsra ugyanúgy nem lenne jellemző ez a stílus, a baseballost meg nem ismerem. Pont attól jó a reklám, hogy Federer az, akiről sose feltételezné az ember, hogy megjelenik egy olyan cipőben.. nem is akartam elhinni, amikor először megláttam.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.04.19. 16:16:46

lacafaca
dzsefi szövegértésből valóban erősebb nálad

SCUMM
Igen, erre a hatásra építettek.

n0b4d11 2009.04.19. 17:25:27

@SCUMM: sztem meg Federer (már amit eddig "belőle" láttam) pont az az ember, aki felvenne egy ilyet... :D

krumplicukor 2009.04.19. 17:32:05

Sótlan? Hát, Rogerről sok minden eszmbe jut, de hogy sótlan lenne... na, az pont nem :)))

Ez egy jó reklám egyébként szvsz. Legalább van benne (némi) ötlet, felkapod rá a fejed, egy-két pillanat erejéig, pont azért mert olyan szürreális. Nem ez lenne a cél?

(Ja, és nem hiszem h a fiúk lépegettek a cipőkben. Mi lett volna ha pl. Fed megbicsaklik és kitöri a bokáját? ;) Elképzelni is borzasztó :))) )

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.04.19. 17:37:11

Tényleg gáz a kivitelezés, én, kövezzetek meg, lenyomtam volna pár percet nekik a filmből, és lehúzattam volna velük előtte egy felest, hogy felbátorodjanak. Már ha nem alkeszok amúgy.

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.19. 21:49:11

az egyiknek elég furcsán befelé fordul a lába minden lépésnél :D

Mémé (törölt) 2009.04.19. 22:32:42

Igen és Federer látszik, hogy nem egyszerre vette fel a másik két fickóval, egyedül is mutatják, furcsa a vágás. Haraptya a zöld hátteret.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása