Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Watt the fuck? Ez volt az első, ami eszembe jutott ezt a reklámot látva, amelyet egyik olvasóm osztott meg velem a minap. De még egy próbát tettem vele, hátha csak én értettem félre valamit. A múltkor, amikor egy agyzsibbasztó szóviccre épülő reklámkampány kapcsán megjegyeztem, hogy talán jó lenne egyszer s mindenkorra elfelejteni az ennyire basic ötletekkel opreláó reklámokat, megkaptam a magamét néhány embertől, mondván nem vagyok elég nyitott. Azóta megpróbáltam agykontrollal erősíteni magam az ilyen reklámokra, de sajnos a Watt legújabb poszterét látva még a háromujj technika intenzív alkalmazása ellenére is elsírtam magam. Nem azzal van a baj, hogy a koncepció szójátékra épül, hanem azzal hogy igazából nincs is koncepció. Mert azt, hogy a what szót írjuk wattnak, azért kampányötletnek nem nevezném. Watt? Go to HELL!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.