Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Mellédumál-e az OTP?

Az OTP reklámjairól nekem egy bárgyún mosolygó ügyintéző, valamint egy kibogozhatatlan reklámmassza ugrik be, amit a különféle akciókhoz kapcsolódó, egymással a legritkább esetben összefüggő filmek alkotnak. Volt itt az elmúlt időszakban zongorát kényszervásárló apuka megerősítve a Szomszédok tanárnénijével, voltak itt milliószámra repkedő lufik, repülő szárnyán utazó család és egy munkában megfáradt, kissé vészhelyzetes doktornő, ami az összes közül talán a legjobban tetszett.

Legutóbbi kampányukban a jó öreg celeb nyulat varázsolták elő a kalapból, de örvendetes módon nem csontig lerágottt, elhasznált arcokat vettek meg kilóra, hanem egy merész húzással a Showder Klubban lassan felnövő Godot dumaszínházas stand-upos srácokat, akik már bizonyították, hogy tudnak jó dolgokat csinálni, és nem ijednek meg a kamerától. Az, hogy mi legyen a szerepük már keményebb dió. Elvileg adja magát, hogy saját világukban mutassuk meg őket, ahol azt kell vagy legalábbis kellene csinálniuk, amihez értenek. Cskhogy 30 másodpercben viccesnek lenni nagyon nem ugyanaz, mint amikor egy egész produkció alatt építhetik fel a poénokat.

A jó magyar szokás szerint az akció részleteivel agyonbeszélt reklámokban épp csak annyi idejük van, hogy egyetlen árva poénocskát elsüssenek, aztán jön a függöny. Na meg a claim, ami ebben az esetben egy csöppet lazábban kapcsolódik a kelleténél a jelenethez. A srácok ugyanis egy teljesen általános poént mondanak el, ami csak annyiban kötődik a költözéshez, hogy érintőlegesen van benne szó lakásról. Nem a költözés vagy a lakásvásárlás nehézségeiről szól, ami indokolttá tehette volna a "Költözés nem duma" gondolatot, ami így egy kicsit lóg a levegőben. A kezdeményezést nem tartom rossznak, de a reklámfilmek engem nem igazán győztek meg. Sokkal jobban működik az egész koncepció a kampányhoz készült honlapon, (nemduma.hu), ahová hosszabb, szellősebben szerkesztett filmeket tettek fel, amelyek között van néhány kifejezetten jó darab. Ti hogy vagytok velük? Szavazzatok!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (3,7/5)

Címkék: bank reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr751175061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolFic · http://onlinetrendek.blog.hu 2009.06.10. 10:12:15

Szerintem egész jó a kezdeményezés, legalább egy kis izgalmat hoztak a reklámokba...
Ezzel is csak az kezd a gond lenni, ami szerintem általában minden reklámnak nagy gondja: TÚL SOKÁIG NYOMJÁK és TÚL SOKAT -> egy idő után már abszolút nem vicces, lerágott csont lesz, aztán meg már átmegy majd idegesítőbe!

leslie nilsen (törölt) 2009.06.10. 10:53:56

háááát

én a standuposokat nem bírom annyira, dehogy
eddig az volt az egyik fő motívum, h
fikázzuk a reklámokat.....

most meg...???

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.10. 11:00:08

leslie
Nem fikázzuk, megvitatjuk. Ha lesújtóbb a véleményed, bátran ki vele!

***kimoderálva*** 2009.06.10. 11:13:26



A magyar pénzintézeti reklámok debilek, infantilisek az elmúlt egy évben - kb. arról szólnak számomra, hogy kedves kis hülye ügyfél, itt van a csudi okos bankunk ótvar gyenge termékekkel, átverésre épülő hitelajánlatokkal, hahotázzunk együtt az óvodásokkal. Néhány példa: Mátyás király hitelt kér; marhavicces agyalágyult család plazmatévét tesz a Halászbástyára hitelből; metált birod buta lány anyukájával hallgat a bölcs nagy fehér férfire, hisz az oly okos; az állatorvos duci asszisztensével flörtöl a jó számokkal (?!); a tizenéves kissrác számára kinyilik a világ hitelkártyával mer az jó és kész; stb.

Innovativ termékekről, istenments valóban okos ajánlatokról (pl. bank által hedgelt/devizaswappelt árfolyamkocázatmentesitett devizahitelről; minimum az államkötvények hozamszintjét átverés nélkül nyújtó betétekről) nem is akarnak beszélni, hiszen az ügyfél úgyis hülye. Kacagjunk hát együtt !

anemic royalty 2009.06.10. 11:23:33

az ötlet nagyon jó, a srácok is azok. Én sokkal több verziót, több poént tettem volna. így tényleg kevéske lett, végülis mit vérunk, OTP reklám
de még mindig sokkal jobb, mint a többi bankos megoldás

Aranyos Péter rulez!

nikk rivers 2009.06.10. 11:56:32

nekem helyből öt pontot ért az a merészség (realitásérzék?), hogy nem GálvölgyiBajorHernádi féle nyugdíjasokat tettek színpadra.

nikk rivers 2009.06.10. 12:00:09

@anaemic royalty: hopsszla, készített már valaki egyáltalán "egyszerhasználatos" reklámot? Amikor felvesznek vagy 150 verziót (pl. itt ügyes vágással szétszedve többestés fellépést), és mindegyik csak egyszer megy le?

anemic royalty 2009.06.10. 12:46:33

@nick rivers:

én azt mondom, hogy már 8-10 is óriási lett volna....

főleg rádióban...

a válasz a kérdésre amúgy természetesen: nem...

ethan blow 2009.06.10. 12:58:49

nekm nagyon bejön, és ***kimoderálva*** kommentjéhez annyit tennék hozzá, talán pont ez a jó irány, ha szerethetővé akarsz tenni egy márkát, nem pedig a szakmai hülye indoklások számokról, tökömtudja miről, aminek aztán tényleg kamu a fele. a többit meg nem is értem.

még többet a tar-tály-ko-csi (4 betű, kurvajó :))) poénokból! folytassák, kérem!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.06.10. 13:09:16

klasssz++++

simán

(...ez mondjuk a hazai mezőnyt is jellemzi...)

leslie nilsen (törölt) 2009.06.10. 13:09:36

@reklámbuzi: nem mi fikázunk, hanem ŐK (standuposokra gondoltam)

de fikázni szeretek...:S:D

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.06.10. 13:11:20

@***kimoderálva***: az elmaradt termékfejlesztést ne a reklámügynökségen kérjük már számon...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.06.10. 13:29:52

leslie
Látod milyen jól fejlett üldözési mániám van? A stand-uposok meg ahányan vannak, annyi félék.

Bernard Black 2009.06.10. 14:52:35

hááát én nemtom... a showder klub az egyik kedvenc musorom, de ez a kampany nekem elegge kenyszeredettnek tunik... marmint, h tulsagosan meg van rendezve (beleertve a neveteseket) es ezzel szamomra elveszti azt a varazsat amit a showder klub viszonylag spontan hangulata ad... de ha megfizetik, pecsi ildiko is vidaman rohan a szovetszalak koze...

ethan blow 2009.06.10. 15:51:04

Bernard Black

Most tényleg azt mondom erre, bár semmi közöm ehhez a munkához, hogy csinálj egy jobbat lakáshitelre itthon, öregem, és akkor elhiszem a fanyalgásodat. Én is szeretek fikázni, de ebben az országban ez már tényleg kényszeres, hogy semminek sem szabad örülni.

Mindenki pontosan tudja, mitől szar valami, de csak nagyon kevesen, hogy mitől is működik, vagy jó. Épp, mint a legutóbbi szavazás: volt itt valaki, aki valami mellett, és nem valami ellen szavazott? A jobboldal úgy nyert, hogy még fingania sem kellett, ha néhány vágómarhaát raktak volna szembe a jelen kormánnyal, azok is nyertek volna, mert nem az a lényeg itt, mi jöjjön, hanem hogy mi menjen a picsába. Kibaszott unalmas kezd ez lenni, nem viccelek...

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.06.10. 21:56:47

Szerintem annyira gagyi volt a többi bankos reklám, unalmas séma, semmi ötlet, de már fikáztuk eleget, mindenki tudja miről van szó.
Ezekben meg pont az a jó, hogy van bennük "összekacsintós" élmény. Emellett jól építkeznek a stand-uposok "jófej szomszéd srác" imidzsére anélkül, hogy ez a srácoknak cikis lenne.

Bernard Black 2009.06.10. 23:22:05

@Mu Deng: en nem szoktam mindent fikazni, sot... ugy latszik most kisebbsegben vagyok a velemenyemmel, ami ezt a kampanyt illeti... amugy en a hataron tulrol irok, tehat ne felj, nem rontom nalatok a hangulatot ;) a "csinalj jobbat, ha tudsz" meg eleg ciki erv, en csak azt akartam mondani, h lehetne kicsit spontánabb, de ez még mindig jobb, mintha eltancolnak a kicsi kamatot vagy mit is szoktak tancolni annal a bizonyos banknal... ha mar dicserni kell, akkor mondjuk nekem az emesés kampany nagyon bejott (pozsonyban is van am ertéel meg csigakettes), sokakat meg pont emese irritál(t)... ez van...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása