Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A reklámok egyik legősibb eszköze a megszemélyesítés. Hol a terméket, hol a fogyasztót, hol a szolgáltatást vagy éppen a szolgáltatót személyesítik meg, amelynek eredményeképpen az minden évben a Barátok közt szereplőgárdájának számát is meghaladó reklámkarakter születik. Ember legyen a talpán, aki eligazodik közöttük, hiszen van, amelyik hosszú éveken vagy akár évtizedeken keresztül velünk van, de olyan is akad, amelynek élete csupán egyetlen reklám hosszúságú.
Arra gondoltam, érdekes lehet eljátszani ezekkel a hol gyűlölt, hol kedvelt fiktív reklámhősökkel. Ezért arra kérlek most benneteket, hogy segítsetek összegyűjteni minél többet, hogy létrehozhassuk belőlük a reklámkarakterek online panoptikumát. Írjátok le, nektek melyik a kedvenc vagy éppen a gyűlölt szereplőtök, és szedjünk össze közülük minél többet.
Az egyik nagy terület, ahol szinte szüretelni lehet a figurákat a tisztítószerek szegmense, ahol valami oknál fogva az átlagosnál is jobban szeretik alkalmazni ezt a technikát. A lakást hol Mr Proper, a fülbevalós kopasz varázsolja csillogóvá, vagy Mr Muscle, esetleg Kovács Lajos, akinek mindig van a zsebében egy húszforintos, de jöhet dr. Hana Sural is, aki annyira létező személy, és annyira orvos, mint én.
Az itteni kommunikációjukban a bankok is szívesen alkalmaznak koncepció helyett különféle reklámcsaládokat. Itt voltak nekünk pá-pá-páék a Raiffesientől, itt vannak Nyuszómuszóék, akiknél időközben lassan férfivá cseperedik a gyerek, itt vannak a Hollosi Frigyes-féle nyugdíjasok szintén az FHB-től, a CIB pedig egy egész elemeállatorvosi rendelőt uszított ránk Dr. Bubóstól és Ursula nővérestől. A Budapest bank is egy fiktív karakter, Emese köré építette fel kommunikációját, amit mostanában Zoltánnal próbálnak kiváltani, a Raiffeisennél meg Tömör professzor teljesít szolgálatot. Az Ersténél a szövegíró teljes otthoni könyvespolca megelevenedik a reklámokban, Rómeótól Mozartig, Kolombusztól Lúdas Matyiig a bankfiókban viháncol mindenki.
A söröknél hála istennek ez a jelenség kevésbé divatos, talán csak a Sörbarátokat tudnám így hirtelen megemlíteni Március fiammal. A telekom cégek viszont kedvelik ezt az eszközt, amit a Pannon Dió kutyával súlyosbított gazdija, a bárgyú fiú-szőke lány párosa, a UPC Szőke kapitánya és Badár Badárja, újabban pedig az importált cseh szerelői is bizonyítanak. A Vodafone eddig mentes volt ettől a jelenségtől, de Rózsát és Robint végül csak nehezen tudták elengedni, és fű alatt a T-Home is építgeti a hóembergurító-lakásberendező kis mintacsaládját. Már ez sem kevés, de biztosan sokkal több karakter van még, ami nem jutott az eszembe. Most ti jöttök, tegyétek hozzá a többit. Nektek ki hiányzik a felsorolásból? Van kedvelt vagy éppen gyűlölt figurátok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.