Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Pont a minap gondolkodtam azon, milyen hülyeség, hogy mi vásárlók fizetünk azért, hogy a pólóinkon hol kisebb, hol nagyobb feliratok formájában hirdessük a gyártó céget. Valószínűleg egy Jason nevű amerikai srácnak is valami ilyesmi járhatott az eszében, azzal a nagy különbséggel, hogy neki be is ugrott róla valami. Ráadásul nem egy káromkodás, hanem egy zseniális ötlet, amellyel egy valag pénzt keresett. A végtelenül egyszerű elgondolás lényege annyi, hogy meghirdetett egy akciót, amelynek keretében vállalta, hogy annak a cégnek a pólóját fogja hordani a különböző napokon, aki fizet érte.
Január 1-jétől indította a licitet az év utolsó napjáig olyan rendszerben, hogy az első pólót 1 dollárért lehetett megvenni, majd az ár naponként egy dollárral nőtt, azaz az utolsó már 365 dolcsiba került. Eddig még nem is lenne nagy dolog, ha nem haraptak volna így rá a cégek, aminek köszönhetően idénre minden pólóhely elkelt, szerény 66795 $-os öszeget termelve kissé elálló fülű amerikai barátunk számlájára. Ennek fejében ő radásul nem csinál "semmit", csak kiteszi az aznapi fényképeket a most már komoly látogatottságú oldalára, majd feltölti őket a flickr accountjára, és kitwitteli az aznapi megrendelő nevét és üzenetét. Egyszerű ötlet, nem kell hozzá semmi, akinek van kedve, itthon még gyorsan megcsinálhatja!
via: presurfer
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.