Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hamarosan kezdődik a Reklámkonferencia

A blogot ezen a héten is a Reklámkonferencia támogatta hirdetésével. Ez most igazán aktuális, mert a rendezvény hamarosan a kezdetét veszi, így azok, akik még gondolkodnak a részvételen, most még elhatározhatják magukat. Persze alapvetően az ügynökségi döntéshozókon múlik, hány embert küldenek el Egerbe, de a program alapján mindenképpen ígéretesnek tűnik a dolog. Már az első napon lesz például egy-két nagyágyú, hiszen ekkor tart majd előadást Michael Conrad és Franco Moretti is, aki kissé spagettiwesternes hangzású neve ellenére sem színész, hanem az ADC Europe elnöke. Ha már az ADC-nél tartunk, akkor említsük meg a Mérleg Reklámversenyt, amelynek idén is itt lesz a díjátadója és az ADC Hungary szekcióját, amely a tavalyi öklözőzsíros performanszból kiindulva idén is tartogathat meglepetéseket. Kiváncsi vagyok a médiaguruk előadásaira is, hiszen Málnay B. Levente (MTV Networks) mellett Szabó Görgy, a Sanoma és Heal Edina a Sláger vezérigazgatója is értekezik majd. A kerekasztalbeszélgetések és a kiállítás mellett filmklub is lesz, ahol hazai és nemzetközi díjnyertes filmek pörögnek majd.

A második nap a workshopoké és a különféle szekcióké. Az őszinteség kora a reklámban címmel Aczél László, a Young vezetője irányít szekciót sok előadóval és jónak ígérkező témákkal. Engem személy szerint talán az ezt követő, Szigeti Péter vezette Márka szekció érdekel a legjobban, ahol Román Balázs és Bitter Brúnó virtuális videovitájára különösen kiváncsi vagyok, bármi is legyen az. A Digitális marketing szekcióban is lesznek érdekes előadások, a legizgalmasabbnak talán Trevor Johnson, a Facebook marketingvezetőjének előadása ígérkezik. A workshopk mellett reklámjogi, majd az MRSZ átalakításáról szóló fórumok is lesznek, meg még annyi minden, amit itt nem is igazán lehet felsorolni. Ha többet szeretnétek megtudni, böngésszétek a konferencia honlapján lévő programajánlót. A lényeg, hogy ebből a kínálatból aki akar, az biztosan talál magának valami érdekeset, és ha van olyan szerencsés, hogy nem zsebből kell kifizetnie a részvételi díjat, akkor hasznosan töltheti ott az időt.

Címkék: hirdetés

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr771366362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szacuki 2009.09.08. 09:21:45

RB, én nagyon szeretem az írásaidat, de most csak azért regisztráltam hogy szóljak: ha ilyen buta reklámcikkeket írsz elbizonytalanodom :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.08. 10:01:46

Szacuki
Sajnálom, ha így érzed. Melyik részével nem értesz egyet?

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.09.08. 11:07:49

@szacuki: Azt hiszem, a reklámozás egyik alapvetése, hogy ha valaki fizet neked, hogy reklámozz egy terméket (ez esetben a Reklámkonferenciát), akkor a célközönség (ez esetben a blog olvasói) figyelmét fel kell keltened a termékre. Ez történt itt, RB-nek fizettek, hogy reklámozzon, és ez egyértelműen kiderül a poszt első mondatából; akinek nem tetszik, nem kell tovább olvasnia a szöveget.

szacuki 2009.09.08. 12:40:05

Mr Pither: 2009-ben, különösen egy profi reklámblogon senki nem arra ad megbízást, hogy az első mondatból kiderüljön hogy az egy szponzorált poszt. Én a szponzorált posztokat is szívesebben olvasnám eredeti Reklámbuzi stílusban (és a Reklámkonferencia szervezői is nyilván ezért hirdetnek pont nála) mint egy olyat amit Kovácsné írt a PR-osztályról. Az nem álömlengene és bratyizna például Aczél Lacival - ha ismeri azért, ha nem, akkor meg azért. RB ennél sokkal jobban ír ha akar, most a téma miatt nem akart (ami profi bloggertől meglepő de előfordul), ennyi. Remélem RB érzed a hangomból a féltő gondoskodást :))

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.09.08. 13:10:22

@szacuki: Lehet, hogy ma csak egy COPYPASTE-re volt ideje a kapott PR-anyagból, a határidő meg jött :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.08. 13:24:30

Szacuki
Érzem, és értem, amit írsz. Részben jogos, viszont szándékosan nem akartam elbùjtatni a poszt reklám jellegét, és ezután sem fogom ezt elhallgatni. A poszt stílusa lehetett volna közvetlenebb, de annyi infót akartam belezsúfolni, hogy így is hosszúra sikerült. A kevesebb talán most is több lett volna, erre majd jobban figyelek. Köszi, de most már koncentráljunk inkább a konferenciára.

hirado 2009.09.09. 00:35:42

Szacuki fején találta szöget—most akasztják a hóhért.
Itt nem elég egy X a cikk elején, vagy egy tag a végén.
Hogy hosszú-e vagy rövid. az melléduma. Hiteles kell legyen, ez meg olyan rock & roll-os tempó volt. Ki kell találnod, hogy adod el magad. A reklám erről szól, ezt nem úszhatod meg, ha erről írsz.

PS: ez a múzsa cucc a csajjal… bocs, de ennél a tavalyi béka is jobb volt… poros, hímsovén közhely. Muzsa? Ha-ha.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.09. 10:00:15

Üzenet bement, ha valakinek van még ehhez hozzáfűznivalója, az kérem, keressen meg inkább e-mailben. Itt foglalkozzunk inkább a reklámkonferenciával, ami attól, hogy esetleg fűrészporízűre sikeredett a poszt, még lehet jó, Szakmai brekkek ide, Joshi Bharat oda.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 10:03:32

Egyébként meg szerintem nem a múzsa tűnt el, (közvetve azt állítva ezzel, hogy a reklámosok ostobák, mert a múzsa ugye nem létezik, csak fejben), hanem valami egészen más, amit talán itt sem volt. Félünk megkérdezni az ügyfeleinket esetleg, hogy miért dagad a fiókunk egyre komolyabban az el nem fogadott ötletektől, s miért félti mindenki (nyilván nem mindenki, de ez is csak egy túlzó kiszólás) annyira az állását, hogy csak a német tisztasági törvénynek megfelelő ötleteket hajlandó elfogadni, négy körös fókusz csoportos tesztelés után? Személy szerint egyre szomorúbban nézem, hogy még mindig a "múzsát" hiányoljuk, mintha tökhülyék lennénk, közben meg szerintem nem. És fura módon az itt dolgozó külföldiek ötletei sem mennek át nagyrészt, pedig ők nem magyarok. Ugyanakkor scamekben lassan nagyon ott vagyunk, ami azért azt mutatja, hogy bizonyos szabadságfokkal vannak itt működő ötletek...ez is szomorú különben, de azért mutat valamit.

Akkor most mi is a baj tulajdonképp?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.09. 10:08:02

bulgakov
Az biztos, hogy idáig egy külföldi fecske sem csinált nyarat. Én nem bántam volna, vagy nem bánnám, de valóban azt látom, hogy többnyire nekik is beletörik a bicskájuk a magyar rögvalóságba.

Hara Mati 2009.09.09. 10:11:54

@bulgakov: szerintem senki nem gondolja azt, hogy a múzsa létezik. Egy szimbólum. Bocs, de most pont úgy gondolkodtál, mint azok az ügyfelek, akik miatt fiókban maradnak a munkák.
A cikkről meg annyit, hogy nekem egyszer azt monda a "mesterem", hogy aki kurvának áll, azt néha meg is b....ák.
Persze, mindent lehet jobban is csinálni és mindenből lehet tanulni.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 10:17:56

Hara Mati,

ez a komment most kicsit fájt, bevallom :)

Szabó Patrícia 2009.09.09. 10:20:53

De kétségtelenül megragadtad a lényeget: a múzsa egy szimbólum. Minek a szimbóluma? Ez esetben a kreativitásé. Létezik? Nem. Akkor mit állítunk ezzel? Hogy a magyar kreativitás nem létezik.

Mit utasítottam tehát vissza? Azt, hogy a magyar kreativitás nem létezik. Azaz mit állítok? Hogy létezik.

És hát így...

Szabó Patrícia 2009.09.09. 10:26:21

csak beírta bazzeg az előzőt is 3 perccel később, így duplázódtam meg, de mindkét megfogalmazés igaz, és ugyanazt mondja, az egyiket törölheted, RB. vagy hagyhatod is, hogy láásuk, hogyan lehet ugyanazt kétszer egymás után begépelni fejből...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.09. 10:43:02

én azt nem értem, hogy bár Reklámkonferencia,miért csak a kreativitás jut erről az eszébe? komolyan mintha csak abból állna a szakma.LÉpjünk már túl az önsajnálaton és hogy mennyire bunkók az ügyfelek. de tényleg... annyi más lehetőség van még hogy megmozduljon az állóvíz.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 10:49:38

senki nem mondta, hogy bunkók az ügyfelek, és önsajnálatról sem esett itt szó, inkább arról, hogy az állóvizet nemcsak reklámügynökségi oldalon kellene felkavarni. a kreativitás - a mi ügynökségünk szerint biztosan, szerintem más szerint is - nem ér véget meg a kreatív szobában. ugyanúgy kreatívnak kell lennie mindenkinek, aki részt vesz a folyamatban, mint a szövegírónak, art directornak. az accountoknak is kreatívnak kell lenniük, sőt, a médiásoknak, az ügyfeleknek is, főképp, mert javarészt kreatív munkáról beszélünk, akár arról van szó, hogy kitalálni, megcsinálni, vagy eladni, megjeleníteni, elfogadni azt. (nem autókat adunk el, hanem kreatív munkát főleg) próbálok érthető maradni, de úgy tűnik, nem sikerül.

az meg, hogy nem az önostorozás az egyetlen megoldás, nem egyenlő az önsajnálattal, vagy igen?

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.09. 11:01:52

@bulgakov: thinkin' pink :o)
de bulgakov én is ezt nyökögöm, hogy a kreativitás, nem ér véget a kreatívok agyában, bár venék nekik annyi múzsát ha ettől jobb lenne a helyzet :)

Szabó Patrícia 2009.09.09. 11:04:30

@SueSue:

okéokéoké! tehát múzsát mindenkinek! vagy ahogy a költő mondta egyszer: nem írok több verset, bazmeg, amíg nem értik meg, mit akarok írni! :)

Hara Mati 2009.09.09. 12:23:33

@bulgakov: elnézést, nem ez volt a célom.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 12:26:42

@Hara Mati:

ne kérj elnézést, hacsak elnézést nem akarsz kérni, talán én fogalmaztam rosszul, ilyen is van, no hard feelings :))

Fecskefüst 2009.09.09. 13:06:10

Hello,
én is most regisztráltam, mint szacuki, és szintén egy kis offolásra: ha már itt ennyi a szakember, gondoltam, megkérdezem, ki mit szól (szól-e valaki) a Mérleg (ADCH) és az Aranypenge (Maksz) fesztivál logókhoz. Amikor megláttam az új ádécéhásat, nem értettem, fricskának egy kicsit suta, meg nem is túl elegáns, nemfricskának meg döbbenet. Vagy hogy? Bocsánat, ha nem ide való (bár szerintem igen).

Mediadroid 2009.09.09. 13:09:09

@hirado: miért himsoviniszta? Igaz, a görögök találták ki pár ezer éve, de kvázi istennői státuszban vannak... a message meg az itt most (ha nem tévedek), hogy kicsit megfeledkeztünk róla (a múzsáról), iparosodtunk, gépiesedtünk, pedig ez valahol művészet, amit inspiráció nélkül nehéz...
@bulgakov: @Hara Mati: persze, de a szolgáltató ágazatokban nem árt, ha az ügyfél élvezi, amiért fizet... legalább játszuk meg, hogy... és ne sírjunk.
True.@SueSue: pont erre kísérlet a konferencia szerintem. Lehet, hogy velem van a baj, de engem még mindig felpörgetnek a konferenciák (OK, a legtöbb). Sok mindent hallani, érdekes, de legalábbis az enyémtől eltérő véleményt lehet hallani, kisit felkelni az asztaltól, kitekinteni... persze a legnagyobb önsajnáló fikázók csak a büféig és a svédasztalig jutnak, mert inkább (akkor és ott is) bab*sznak, hogy ne hallják a sok hülye mit mond ott bent... gyász.

A cikk meg olyan, amilyen, profi újságírók is ennyire képesek (sőt, ők simán copypaste-elnek...), RB-nek meg más dolga is akad, és mivel szeretjük az addict, megbocsájtjuk az ilyen cikkeket, amivel fenntartja nekünk a blog. Azé ne kanászodj!
Köszönöm a figyelmet

Szabó Patrícia 2009.09.09. 13:19:57

@Mediadroid:

ezt az "önsajnálat" dolog hogyan lett ennyire uralkodó motívum mostanában, hm? ki beszélt itt utoljára önsajnálatról? nem költői a krédés, tényleg érdekel, mert csak ma harmadszor hallom, és fogalmam sincs, miről van szó. azért az csak ostoba ember kell legyen, aki tudja, hogy tudna futni 9.4-et százon, de nem szól, hogy szedjék fel az esőfóliát a pályáról, vagy? sőt, odamegy, hogy segít felszedni, aztán azt mondják neki, hogy öcsém, már megint másokat okolsz és sajnáltatod magad. nem egy hülyegyerek, ha még csak nem is szól? aztán ha semmi, akkor lehet megpróbálni, mert mondjuk nem gyors lesz, hanem esetleg vicces a jelenet, és akár még működhet is. csak az egy másik célkitúzés, érted, miről beszélek? valaki érti? mert lassan ráharapok a pengére, amit évek óta forgatok a számban...

Fecskefüst 2009.09.09. 13:25:25

@bulgakov:
én nem értem, de nem is sajnálom magam, úgyhogy még lehetünk barátok is. milyen színű penge van a szádban, egyébként?

Fecskefüst 2009.09.09. 13:40:36

@bulgakov:
Na, de, mégis, még egyszer elolvastam és jelentem, értem. Én egyébként azok közé tartozom, akiknek már volt, hogy felszedték a fóliát, de még csak vicces se lett a végén. A gyenge pengés beszólásért meg elnézést, úgy tűnik, máma kicsit monomániás vagyok talán fent említett logóügyből kifolyólag.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 13:42:12

@Fecskefüst:

remélem, arany, az nem oxidálódik :)

Szabó Patrícia 2009.09.09. 13:43:09

@bulgakov:

egyébként melyik logókról van s, a pengás-csillagos, meg a négybetűkockában?

Fecskefüst 2009.09.09. 13:46:51

@bulgakov:
a nem vörös vöröscsillagos pengésről és a csicsás-vöröscsillagos mérlegesről. csillag/csillag, ötág/ötág.

hirado 2009.09.09. 13:54:09

@Fecskefüst: Azért, mert gáz, hogy egy szakmai rendezvényt kiskorú csajjal adnak el, aki szexin néz a kamerába. Biztos ami biztos, ott van a múzsa rúzsos csókja is. Érted… ;)

A múzsa mint téma nem rossz, de amit köré építettek elég pontatlan. Ahogy Bulgakov is írja—a miénk, nem az eredeti—, nem a múzsa tűnt el, hanem a bátorság. Meglétét bizonyítják az elscamesedet fesztiválok.

Szóval lehet szervezni a múzsáról konferenciát, csak kár úgy beállítani mint eltűnt vagy megnémult szűzcsaj. Akkor már legyen rabláncon, kikötve, megerőszakolva. Vagy kuporodjon össze egy nagy fiókban. Valami gondolat kéne bele.

Fecskefüst 2009.09.09. 14:00:43

@hirado:
nem vagyok benne biztos, hogy ezt nekem szántad, talán Mediadroid lehetett az igazi címzett, nem?

Szabó Patrícia 2009.09.09. 14:01:42

@hirado:

na, nem rossz az irány. ha pl. a múzsa elment volna kurvának, és lefeküdne bárkinek, azt érteném, abban van valami osztás, mert az még mindig ő, itt van, csak olcsón adja magát, az sokkal közelebb van a jelen helyzethez, szerintem.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 14:02:24

@Fecskefüst:

ezeket nem is láttam még...sok időmet elvesz a Dallas ismétlés.

Hara Mati 2009.09.09. 14:05:57

@hirado: a Kreatívban volt ebből több is. Tehát, egy sorozat egyik darabjáról beszélsz. Ettől persze, még nem lesz jó, csak pontosabb.

Hara Mati 2009.09.09. 14:17:37

@bulgakov: a Kreatívban épp egy fröccsöntő üzemben dolgozik...
itt van előttem. Mármint a kreatív :-)

Szabó Patrícia 2009.09.09. 14:24:52

@Hara Mati:

az jó, a fröccs az mindig jöhet :)
egyébként azt nem láttam, mindjárt megnézem, de kicsit el is kanyarodtunk közben, megint szimbólumokban utazunk, de mondjuk ez nem baj...


fecskefüst

nos, ezt én sem értem, még tanulmányozom egy pict, hátha valami összeáll, talán tényleg fricska, de az nem jön át, meg értelme sem lenne

Hara Mati 2009.09.09. 14:27:22

Csak a fröccs ne legyen szimbólum :-)

Szabó Patrícia 2009.09.09. 14:35:03

Egyetértek! A múzsa lehet szimbólum, de fröccs az mindig legyen igaz! :)

Fecskefüst 2009.09.09. 14:41:46

@Hara Mati:
Én úgy látszik, külön Kreatívot kapok - ami megtisztelő - de az enyémben egy vidéki idegelmeszanatórium személyzeti parkolójába áll be éppen egy körpanorámás veteránlimuzinnal, miközben a beltérben kétségtelenül egy szép ívű időugrás zajlik, avagy van egy ikertestvére is, aki ott lakik a belső visszapillantóban vagy mi.

Hara Mati 2009.09.09. 14:54:22

@Fecskefüst: az előzőben :-) Bocs, már a fröccsön jár az eszem.

tracker77 2009.09.09. 15:29:00

@Hara Mati: Engem a fröccs is, de a múzsa is inspirál, sztem helyén van a szimbolum, az anyagok igényesek. A konferencia meg, hogy milyen lesz majd kiderül.

Hara Mati 2009.09.09. 15:42:11

@tracker77: akkor iszunk Egerben egy fröccsöt.Vagy kettőt. Arról fogsz megismerni, hogy egy múzsa lesz a gomblyukamban :-)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.09. 15:59:54

@Hara Mati: remélem is hogy iszunk egyet. Alakítsunk külön Addict szekciót a bárban. Megjelenés kizárólag szűzies öltözetben és kék kontaktlencsével... bár nekem egyébként is kék...lehet, hogy akár múzsa is lehetnék? :DDD

Hara Mati 2009.09.09. 16:16:17

@SueSue: ez tetszik! Bár nem kék a szemem, de szűz havában születtem és 10 fröccs után bekékül a szemem. Alatt. Vagy zöldül, már nem emlékszem :-)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.09.09. 16:16:24

Engem arról fogtok megismerni, hogy minden szembejövöt megcsókolok, hátha beugrik neki ettöl egy jó ötlet. Az addict szekciót is támogatom, feltéve, ha a végén engem is támogat majd valaki.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 16:18:32

az én szemem vörös...de vannak benne kékes árnyalatok is itt-ott, meg fogtok ismerni: ezek után biztos, hogy múzsának öltözök. akár egy gomblyukba is beférek, részben (nem abban). milyen kis kellemes kávézó hangulatra tértünk át a reggeli világmegváltás óta.

Szabó Patrícia 2009.09.09. 16:19:35

RB, az biztos, hogy nem szemből foglak megközelíteni ezekután, hallod :)

Hara Mati 2009.09.09. 16:22:06

@bulgakov: megpihentünk egy fröccsre. Kávé majd később :-)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.09. 22:07:27

@reklámbuzi: támogatás a 10 fröccs után kell? :o)

egygrafikus 2009.09.10. 10:31:02

@Fecskefüst:

Off: a vicces ezzel a logóval (adch) az, hogy volt egy pályázat, amire - gondolom - többen adtak be anyagot (én is). Aztán se eredményhirdetés, se egy ertesítés, egyszercsak lett ez a khm... darab. Tavaly legalább meg lehetett nézni a többit is, idén ez valahogy nem jött össze.

egyoperativ 2009.09.11. 13:11:48

@egygrafikus:
A logó tetszhet vagy nem, szubjektív. A logóterv versenykiírással az volt a cél, hogy megmozgassa a klubon kívüli kreatív agyakat is. Szerencsére, és nagy köszönettel ezúton is, ez sikerült. Sok pályamunka érkezett, amiket igyekeztünk megköszönni, de a nyertesről valóban nem volt értesítés. De, nem marad el.

... és mi leszünk a legboldogabbak, ha megnézitek a programot, és akár több fröccsig is csatlakoztok.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.09.11. 22:29:52

@reklámbuzi: amíg nem láttam a logot, addig azt hittem, valami új fejfájáscsillapító kreatívja :o)

Szabó Patrícia 2009.09.16. 10:05:43

@egyoperativ:

szerintem az volt a kérdés, hogy miért hasonlóak a logók, nem?

Sőt, nem az, hogy hasonlóak, hanem mintha egymást mutációi lennének, nem volt ennél kreatívabb megközelítés? Az viszon tényleg fura akkor...

Szabó Patrícia 2009.09.16. 11:34:26

@bulgakov:

"bulgakov 2009.09.09. 14:01:42
@hirado:

na, nem rossz az irány. ha pl. a múzsa elment volna kurvának, és lefeküdne bárkinek, azt érteném, abban van valami osztás, mert az még mindig ő, itt van, csak olcsón adja magát, az sokkal közelebb van a jelen helyzethez, szerintem. "

Na, ha jól láttam a mai kreatívon, a múzsa elment kurvának. Esetleg jó ötletet adtam, vagy csak most ért az értelmezhető részhez a kampány? Mert ha az eslp, akkor küldeném a számlát...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása