Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A közelmúltban publikálta a Nielsen kutatóintézet a legfrissebb, a reklámok iránti bizalmat, illetve inkább bizalmatlanságot vizsgáló, 50 ország 25 000 internetezőjén végzett kutatásának eredményét. A kutatás nem meglepő módon arra az eredményre jutott, hogy az emberek jobban hisznek az ismerőseiktől származó információknak és ajánlásoknak, mint a hagyományos reklámoknak. Ezt azért különösebb kutatás nélkül is meg lehetett volna jósolni, azonban az arányok és az évek során kirajzolódó tendenciák tartogatnak meglepetéseket. Az például, hogy az egyes márkák hivatalos szájtjait ugyanolyan hiteles információforrásnak tekintik, mint a más felhasználók által a fórumokban vagy blogokban kifejtett véleményeit, azért eléggé furcsa. A fizetett cikkek sem maradtak le sokkal a listán, egy nagyobb ugrás csak a tévéreklámok esetében látható, amelyekben még mindig jobban bíznak a fogyasztók, mint a sajtóhirdetésekben vagy az óriásplakátokban. Számomra meglepő a bannerek ennyire negatív megítélése, a megkérdezettek alig egyharmada tartotta őket megbízhatónak, és csak a mobiltelefonokra érkező szöveges üzeneteket értékelték kevesebbre. Akit érdekel a téma, a Nilesen blogjában további érdekességekre bukkanhat.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.