Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Burger King a feláldozott barátokért hamburgert ígérő akciójával már megmutatta, hogyan lehet a facebookon jó kampányt csinálni, de az Ikea legutóbbi ötlete is megér egy bejegyzést. A Malmőben nyíló új áruházuknak szerettek volna egy kis hírverést csapni a közösségi szájt segítségével, amihez a facebook tagelési lehetőségét használták fel. A feltöltött képeken ugyanis a Youtube-on és Flickr-en megszokott módon kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként kreáltak egy accountot a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki a két hetes időszak alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról.
Ez önmagában még nem lett volna különösebben érdekes, de azt találták ki, hogy a felhasználók közül, aki először tagel egy bútordarabot a képen, az azzal meg is szerzi azt magának. Kell-e mondani, mekkora őrület lett a végére, a derék svédek egymást lökdösve igyekeztek követni a boltvezetőt, és a Vatera akcióihoz hasonlóan epedve várták, hogy újabb képek jelenjenek meg az áruházról. Akkora lett a felhajtás, hogy hagyományos bevezető kampányra szinte nem is volt szükség, anélkül is mindenki a megnyíló, új áruházról beszélt.
forrás: creativityonline
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.