Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem tudok elmenni szó nélkül a Kreatív Online-on megjelent írás mellett, amelyet Román Balázs, a KO főszerkesztője jegyez. Nem szeretnék belőle idézgetni, akit érdekel a reklámszakma, az már amúgy is olvasta, vagy ha még nem, akkor kattintson át oda, és olvassa el az egészet. Nem értek mindenben egyet a kissé indulatos és talán épp emiatt sarkító cikkel, de az biztos, hogy nagyon ideje volt már egy másfajta hang megjelenésének is a KO oldalain. A sok mézesmázos, egymást körbenyalogató írás, fizetett cikk és "politikailag korrekt" tartalom mellett kellett már, hogy valaki borítson egyet a bilin. Ha másért nem, hát azért, hogy elinduljon egy vita, ami ha nem is oldja meg a hazai reklámipar problémáit, egy sereg szőnyeg alá söpört dolgot viszont a felszínre hozhat, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy változzon itthon valami. Azt, hogy milyen jelentős váltás ez a nyílt reklámos közbeszédben, jól jelzi az is, hogy a KO többnyire csendes fórumán már 100 felé közelít a hozzászólások száma, és a kérdéshez többek között Kaszás György és Aczél László is hozzászólt. Érdemes elolvasni a kommenteket is, mert - a végére sajnos kissé személyeskedésbe hajló - megjegyzések között sok igazság is meghúzódik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.