Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az Apple fanatikusok évek, ha nem évtizedek óta megváltóként várják, hogy az Apple itthon is megnyissa az irodáját, mert ettől várják a külföldön oly természetes, magas színvonalú szolgáltatásokat. Aztán a nagy álom teljesült, megérkezett hozzánk is az Apple, de ahelyett, hogy a profi marketingépezet érkezett volna hozzánk, de a magyar rögvalósággal vívott küzdelemben hamar kétvállra fektették őket. Az Apple nemzetközi reklámjairól két dolgot lehet mondani. Vagy iszonyatosan viccesek (lásd a Mac vs. PC sorozatot), vagy az éppen aktuális, megkülönböztető termékelőnyt mutatják be nagyon egyszerű, de legalább letisztult és ízléses módon. Az Apple kampányai az addicton is gyakran szóba kerülnek, mert sok olyan innovatív megoldással állnak elő, ami miatt itt a helyük. Na, ez most nem az az eset.
Egészen elképesztő ez a a húzás, amellyel az Apple Magyarország történetében először a fogyasztók elé lépett. Ahelyett, hogy a jól kijárt, nemzetközileg kipróbált és működő útra léptek volna, egy a szó legrosszabb értelmében vett magyaros reklámkampánnyal rukkoltak ki. Közelednek az ünnepek, nosza dobjunk össze valami karácsonyos promót! felkiáltással láttak neki a favágáshoz, majd a végeredményt elnézve büszkény nyugtázták magukban az igazán "eladáösztönzőre" sikeredett darabot. Az első pillantásra leginkább Vodafone reklámnak tűnő hirdetések olyan mélységekbe rántja le az Apple hosszú évek alatt kifényezett imidzsét, hogy azt elmondani sem lehet. karácsonyfadíszekként felaggatott (hála istennek, hogy enm üveggömbökbe kerültek) ajándékok, mellettük az égvilágon semmit sem mondó, önfényező fősorral, alattuk pedig a szintén céltalan, szájbarágós subheadline-nal, ami arról informál bennünket végtelenül kínosan, hogy az Apple Premium Üzletekben (így, csupa nagy betűvel) megvásárolhatjuk a tökéletes ajándékokat. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ennek mi értelme volt?
Update: alolkabolka szerint a magyarázat az, hogy ez nem az Apple Magyarország hirdetése, hanem egy Apcom Kft. nevű disztribútoré. Ha ez igaz, akkor félig mellérepültem, de ettől függetlenül akkor is fájdalmas ezt látni, és amíg az Apple nem csap az asztalra, ez lesz itthon.
fotó:plastik
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.