Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
(Feltételezett) ügyfél: Life Network
(Feltételezett) brief:
Bocsi, hogy csak röviden, tökre őrültek háza van itt, azt se tudjuk, hol áll a feljünk, nemrég indult a tesztadááás! Épp ezért normál briefet nem tudok írni bocsi, a lényeg, hogy ugyebár a tematika az egészség. Ja és volt itt egy kis fókuszcsopi reggel, hogy mit szól a nép az adáshoz: kábé az jött ki, hogy olyan, mintha ólomlábon járna az idő - ezt kéne valahogy megrakni pozitív asszicációkkal. Még annyit, hogy (vagy ezt már írtam?) ilyen életmódos csatorna vagyunk, tippekkel meg kórházsorozatokkal.
Most mennem kell, ha kérdésetek van, nézzétek a tesztadást :DDD
Egészség :P
Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:
Szia,
Remélem most már van idő, hogy megnézd, mire jutottunk - szerencsére annyira egyértelmű volt a brief, hogy szinte adta magát a kreatív! Az "ólomlábon járást" pozitívabban úgy fogalmaztuk meg, hogy a csatorna "lelassítja az idő múlását" - amit képileg egy lány/nő (ha kell, lehet férfi vagy akár állat is, csak rajtatok áll) tesz kézzelfoghatóvá.
A lány két "változatban" szerepel a képen: Life network nézőként (erre kerül a csatorna logója) és "hagyományos emberként" (ezen a képen nem lesz logó). A két változat hasonlít egymásra, de van egy nagy különbség: egyikük öregebbnek tűnik. Méghozzá a Life Network néző főhősünk- mindez azt illusztrálja, hogy ő annyi tippel és kórházi fordulattal találkozik, hogy számára (népmesei fordulattal élve) minden nap egy esztendő.
Na mit szólsz?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.