Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A magyar gyomrok csökkentett koleszterinttartalmú megmentője, a zsírszövetek és a Sziget fesztivál esküdt ellensége, a Komáromi István után legismertebb kiugrott rendőr ezúttal a paprikaimádókat vette pusztító marketinggépezetének célkeresztjébe. Nem elégedett meg az eddigi termékújításokkal, vagy az olyan tökéletesre csiszolt terméknekevekkel, mint a Halsli, a Halízer és a Hal Ham, de nem csillapította étvágyát a reklámtörténeti mélypontot jelentő "Ugyan vega ne légy már bús, Update lett a HUNÍZ halhús!" szlogen megalkotása sem. A magyar zsírpápa ennél is tovább ment, és az Erős Norbi névre keresztelt bio-ezo-öko-nano paprikakrémmel visszavonhatatlanul beírta magát a magyar gasztronómia történelmébe. Azt, hogy mi lesz a termék sorsa, még nem lehet tudni, hiszen ha a bezárt Update éttermekre vagy szintén nemrég bedőlt Mammut update (!) kávézóra gondolunk, láthatjuk, hogy Norbinak nem minden ötlete bizonyul életképesnek. Ha mégis sikeres lesz, hamarosan készülhetünk az Update család újabb termékeire, a kevésbé csípős variáns, azaz az Édes Réka megjelenésére, mint ahogy a Lara Dara nevű csökkentett íztartalmú búzadara piacra kerülése sem elképzelhetetlen. Addig most már tartsatok ki, és vegyétek az Erőset, mert ezt a Norbit egyszerűen meg kell zabálni!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.