Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Amatőrök alázzák a profi reklámosokat

Tavaly valami olyan dolog történt az amerikai reklámiparban, amire addig nem volt példa. A Super Bowl döntőjében, ahol a legnagyobb márkák csillagászati összegekért vásárolnak reklámidőt, ahová a méregdrágán leforgatott, direkt erre az alkalomra készített, és a legtöbbször csak egy alkalommal futó filmjeiket nyomják, egy olyat reklámfilm lett a legkedveltebb, amit két full amatőr készített. Hogy kerülhettek egyáltalán oda? Egy pályázatnak köszönhetően, amit a Doritos írt ki, egymilliós díjat ajánlva fel annak, aki elkészít egy olyan reklámot, ami az US TODAY superbowl ad meterén a legtöbb szavazatot kapja a nézőktől. A két srácnak, Dave Herbertnek és a testvérének Joe-nak sikerült ez a barvúr, és a pályázaton győztes filmjük nagy fölénnyel lett a legkedveltebb szpot abban az évben, így a 2000 dollárból forgatott filmmel egy milliót kerestek.

A Doritos az idén is megszervezte a kampányt, de ezúttal emelték a tétet. Az első helyért 1 millió, a másodikért 600 000, harmadik helyért 400 000 dolcsit ajánlottak fel, abban az esetben pedig, ha mindhárom helyen az ő filmjeik lesznek, további 1-1 millát ajánlottak fel fejenként. Már a tavalyi eredmény is kellemetlen volt a profi reklámosoknak, hiszen 2000 dollárért szóba sem állt volna senki a Doritossal, nemhogy egy díjnyertes reklám készítését elvállalta volna. Idén sem lesz egyszerű dolguk, mert a szavazók már csak azért is az amatőrök mellé fognak állni, ami ismét a Doritos malmára hajtja majd a vizet, akik majd szépen röhögnek bele a tortillás zacskóba az izzadó reklámprofik láttám. A közelgő döntő előtt a még hat fős reklámmezőnyt egy szavazással szűkítik majd háromra. A hat pályamű itt található, nézzétek meg őket, és ha van kedvetek, tippeljétek meg, szerintetek melyik hármat küldik majd a nézők adásba, hogy ott versenybe szálljon a sokmilliós költségvetésből készülő Budweiser, Audi vagy éppen Coca-Cola szpotokkal.


Doritos Super Bowl XLIV - 6 ads mashup - (2010) :60 (USA)

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr41664813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chalabre (törölt) 2010.01.14. 14:19:32

Nekem nem jött be egyik sem. Nem szavaznék. De többnyire a profiké sem jobbak. Többnyire. Ez alapján nem úgy tűnik, mintha az állítólagos profik 80%-a amatőr szinten lenne :-)))))))))))))))))?

Remélem az orvos szakma ilyen szempontból jobb mutatókkal rendelkezik ,-), mert megszívjuk!

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.01.14. 14:44:48

Szerintem a sokkolós nagyapi a nyerő.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.01.14. 14:47:22

@Mr. Pither: Nem sok értelme van, de nálam is az ugrotta át at ingerküszöböt.

tárhejj · http://atarhely.hu 2010.01.14. 14:49:58

nekem tetszett, jó volt nevetni egy kicsit :))

Deuce Bigalow 2010.01.14. 14:54:31

a sokkolós papa jó, no meg az azt követő reklámban a kannák..

fazzoletti 2010.01.14. 15:12:08

Ezek után nem tudom mit jelent a full amatőr kifejezés...

dr. Aullah 2010.01.14. 15:22:19

Nekem ezek közül igazán csak az első tetszett... a többi nem volt annyira jó/erőltetett volt.

bolomba (törölt) 2010.01.14. 15:29:41

ezek pont annyira viccesek, mint a Hangover film. hogy is szoktak mondani? na megint felnott egy generacio.

nalam egyebkent a fekete kisrac bemutatkozik uj pasinak-nal remegett meg a szam szele.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.14. 15:32:37

Szerintem mindegyik jó...

Meg kicsit érdekes hogy mindegyik színvonalasabb egy-két hazai reklámnál....

cuko 2010.01.14. 16:12:18

Pislogós-sokkolós-edzőtermes, szerintem. (:
(a többi 3 nem is tetszett nekem)

Tomzone 2010.01.14. 16:12:21

Szerintem mindegyik szar, akar csak a kapcsolodo termek.

alternaiv 2010.01.14. 16:47:42

Nyilván full amatőrök csinálták ezeket. Az @RC-on is full amatőrök szoktak indulni.

Burma · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.14. 16:58:12

Az új fiatal generáció mindig tud újat mutatni :

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.01.14. 17:08:20

Egyedül a pisolgósban levő jobb oldali lány lökhárítói hagytak bennem maradandó emléket.

Ugye nem csak szerintem gagyik ezek a filmek?

Hara Mati 2010.01.14. 18:17:16

Talán a nagyapa,de volt már ilyen, csak nagyival és punkkal, az üveg gömbös szt. meg már szinte kínos klisé. Van egy kis főiskola szaga az egésznek és nem a frissességre értettem. Klasszikus reklámpanelek, tapasztalat (finesz) nélkül.

tom-tom 2010.01.14. 21:08:02

hat... az oreg bacsis a sokkoloval es a kutyas a vegen.... fetrengtunk a rohogestol... nagyon jooooo

Pionír Pál 2010.01.15. 09:29:06

Miért van, hogy mindegyik valami erőszakos húzásra épül? Ez elengedhetetlen része a brandnek, kötelező? Ha minden amatőr azt hiszi, hogy csak a tökönrúgás vicces, akkor kicsit csalódott vagyok.

Brunorbert 2010.01.16. 10:15:14

a kissrác arc kifejezése minden visz:) emellé az öreg úr sokkolója szerintem még nyerő ötlet

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.16. 11:53:07

a super-bowl-t is elérte ez a user-generated content láz. nekem szimpatikus a Doritos akciója. De vannak még mások is, akik készülnek. a Pap John's Pizza pl. külön termékvariánst dob a piacra - Super Pizza XL IV. néven:)

pakesz (törölt) 2010.01.17. 00:50:08

o ez a lejatszo FF alatt teljesen kikeszit

NORBERT · http://norbert.blog.hu 2010.01.17. 16:58:41

Hat a feket kissracos a legjobb es a koporsos,

TH 2010.02.17. 17:05:34

A nagypapis egész jó, nekem a koporsóssal sem volt bajom, sőt örültem a kutya bosszújának is. ;)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása