Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Tavaly valami olyan dolog történt az amerikai reklámiparban, amire addig nem volt példa. A Super Bowl döntőjében, ahol a legnagyobb márkák csillagászati összegekért vásárolnak reklámidőt, ahová a méregdrágán leforgatott, direkt erre az alkalomra készített, és a legtöbbször csak egy alkalommal futó filmjeiket nyomják, egy olyat reklámfilm lett a legkedveltebb, amit két full amatőr készített. Hogy kerülhettek egyáltalán oda? Egy pályázatnak köszönhetően, amit a Doritos írt ki, egymilliós díjat ajánlva fel annak, aki elkészít egy olyan reklámot, ami az US TODAY superbowl ad meterén a legtöbb szavazatot kapja a nézőktől. A két srácnak, Dave Herbertnek és a testvérének Joe-nak sikerült ez a barvúr, és a pályázaton győztes filmjük nagy fölénnyel lett a legkedveltebb szpot abban az évben, így a 2000 dollárból forgatott filmmel egy milliót kerestek.
A Doritos az idén is megszervezte a kampányt, de ezúttal emelték a tétet. Az első helyért 1 millió, a másodikért 600 000, harmadik helyért 400 000 dolcsit ajánlottak fel, abban az esetben pedig, ha mindhárom helyen az ő filmjeik lesznek, további 1-1 millát ajánlottak fel fejenként. Már a tavalyi eredmény is kellemetlen volt a profi reklámosoknak, hiszen 2000 dollárért szóba sem állt volna senki a Doritossal, nemhogy egy díjnyertes reklám készítését elvállalta volna. Idén sem lesz egyszerű dolguk, mert a szavazók már csak azért is az amatőrök mellé fognak állni, ami ismét a Doritos malmára hajtja majd a vizet, akik majd szépen röhögnek bele a tortillás zacskóba az izzadó reklámprofik láttám. A közelgő döntő előtt a még hat fős reklámmezőnyt egy szavazással szűkítik majd háromra. A hat pályamű itt található, nézzétek meg őket, és ha van kedvetek, tippeljétek meg, szerintetek melyik hármat küldik majd a nézők adásba, hogy ott versenybe szálljon a sokmilliós költségvetésből készülő Budweiser, Audi vagy éppen Coca-Cola szpotokkal.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.