Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem vagyok egy nagy bulvárfogyasztó, de Pachmann Péter szerelmi ügyének hullámai még hozzám is elértek. A sok gyűlölködő hozzászólást és felháborodott reakciót olvasva eszembe jutott egy reklám, és azon tűnődtem, mit szólnának a híradós magánéletén csámcsogó emberek, ha itthon futott volna ez a kampány. A hirdető nem más volt, mint egy AshleyMadison nevű randihonlap, amelyet kifejezetten házasokra szabtak. Nem, nem olvastátok el, azt írtam, házasoknak, ugyanis a sok dating site közül ők azzal szeretnének kitűnni, hogy a házasságban boldogtalanul élő feleknek kínáltak egy helyet, ahol könnyű kalandokba bocsátkozhatnak.
A szóban forgó film tavaly futott a Super Bowl szünetében, de csak Texasban, mert az NFL a többi államban nem járult hozzá a sugárzáshoz. Nem is csoda, mert a filmben konkrétan arra buzdítják a mellőzött feleségeket, hogy bunkó és figyelmetlen férjüket csalják meg fűvel és ha lehet fával is. Maga a film nem igazán emlékezetes darab - mondhatnám azt is hogy gyönge -, ami igazán elgondolkodtató, az az, hogy konkrétan házasságtörésre buzdítja a derék amerikaiakat. Ami plusz aktualitást ad a sztorinak, az a legújabb botrányuk, mivel Torontóban épp most dobták vissza az ottani 4-6-osra tervezett kampányukat, amelyen hatalmas felirattal buzdítják hűtlenségre az unatkozó házastársakat. Nálunk vajon mit szólna az ÖRT egy ilyen kampányhoz? Átmenne a híresen szűklyukú tésztaszűrőn, vagy úgy dobnák vissza, mint egy felpörgetett Semjén Zsolt?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.