Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy Pannon méretű ügyfél megszerzése alaposan felforgatja egy ügynökség életét, de ennek megfelelően az elvesztése is átrendezi a viszonyokat. A Pannon távozásával az Ogilvynek újra ki kellett találnia magát, amihez először le akarták zárni a pannonos korszakot. Ennek a lezárásnak egy fontos eleme lehet az a film, amit az ügynökség a tegnapi bejelentések (Pető-Dickinson Andrea helyett a továbbiakban az ukrajnai Ogilvy vezetője veszi át az ügyvezetői posztot) előtt egy nappal töltött fel a Youtube-ra. Ebben az Ogilvy a Pannonnal kötött, többéves házasságának végére tesz pontot, egyben azt sugallva, hogy kreatív szempontból nem is olyan nagy veszteség ez az egész.
A film alatt az új, Ogilvy nélküli éra első filmjének zenéje (egyben alapötlete), a Bye-Bye Baby szól. A zene taktusaira a Pannon többek által csak hajópropellernek titulált logójára utaló kis kék virágszirmok hullanak az égből egy limuzinra, aminek hátsó ablakára a Just Married helyett a Just Divorced felirat került. Az enyhe képzavart követően a kocsi elindul, pannonos mobiltelefonokat húzva maga után, sőt, még egy hosszú kötél végén pihegő Dió kutyát is magával rántja. Ez egy kicsit fura, hiszen Diót az Ogilvy keltette életre, ezzel a filmmel viszont mintha azt sugallnák, hogy ők tulajdonképpen örülnek annak, hogy az egész pannonos reklámcsalád (ikrek, bamba fiú, Dió gazda és családja) eltűnik az életükből. Érdekes, akár azt is mondhatnám, hogy bátor húzás, kérdés persze, hogy az ügyfeleknek mennyire tetszik. A Pannonnak valószínűleg nem nagyon. Nektek bejön?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: