Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az Ogilvy furcsa búcsúja a Pannontól

Egy Pannon méretű ügyfél megszerzése alaposan felforgatja egy ügynökség életét, de ennek megfelelően az elvesztése is átrendezi a viszonyokat. A Pannon távozásával az Ogilvynek újra ki kellett találnia magát, amihez először le akarták zárni a pannonos korszakot. Ennek a lezárásnak egy fontos eleme lehet az a film, amit az ügynökség a tegnapi bejelentések (Pető-Dickinson Andrea helyett a továbbiakban az ukrajnai Ogilvy vezetője veszi át az ügyvezetői posztot) előtt egy nappal töltött fel a Youtube-ra. Ebben az Ogilvy a Pannonnal kötött, többéves házasságának végére tesz pontot, egyben azt sugallva, hogy kreatív szempontból nem is olyan nagy veszteség ez az egész.

A film alatt az új, Ogilvy nélküli éra első filmjének zenéje (egyben alapötlete), a Bye-Bye Baby szól. A zene taktusaira a Pannon többek által csak hajópropellernek titulált logójára utaló kis kék virágszirmok hullanak az égből egy limuzinra, aminek hátsó ablakára a Just Married helyett a Just Divorced felirat került. Az enyhe képzavart követően a kocsi elindul, pannonos mobiltelefonokat húzva maga után, sőt, még egy hosszú kötél végén pihegő Dió kutyát is magával rántja. Ez egy kicsit fura, hiszen Diót az Ogilvy keltette életre, ezzel a filmmel viszont mintha azt sugallnák, hogy ők tulajdonképpen örülnek annak, hogy az egész pannonos reklámcsalád (ikrek, bamba fiú, Dió gazda és családja) eltűnik az életükből. Érdekes, akár azt is mondhatnám, hogy bátor húzás, kérdés persze, hogy az ügyfeleknek mennyire tetszik. A Pannonnak valószínűleg nem nagyon. Nektek bejön?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr11730465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R242 2010.02.05. 13:27:09

Óriáasihatalmas!!!! :) Mathajóó :)
Legszeb öröm a káröröm, mert nincs benne irígység :D :D :D :D :D

bldo 2010.02.05. 13:27:23

Nekem - mint nem szakmabelinek - ebből a reklámfilmből annyi jön le, hogy az életben ennek az ügynökségnek a közelébe se merészkedjek, mert ha elválnak az útjaik, akkor az durcás kisgyerekként készít búcsúfilmet. (Az előzményekről semmit nem tudok, nem is érdekel.)

ügyeske 2010.02.05. 13:28:35

majd jön a Geszti és csinál nekik egy jó kis reklámfilmet :)

@EMU:nana, nehogymán alábecsüld a fajtáját, mindent el tud intézni, ha akar a szarbanyom, ha akar az egekig emel, de ha akar le is ejt a pajzsról, amint láthassuk

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2010.02.05. 13:28:38

akinek nem tetszik a film, fogalma sincs ogilvy munkásságáról..
a reklám célja az ogilvy brand erősítése.. és a magyar piachoz képest kimagaslóan sikerült.

csatlakozom a felvilágosul véleményezőkhöz.

radiris 2010.02.05. 13:28:46

off: és tényleg nem értem, ilyenkor (lásd síneken történő parkolás) mi a faszért nem lehet egy tujával odébbtolni pár métert azt a kurva kocsit..? Szerintem a villamosvezetőt bármelyik bíróság felmentené. Nem ártana egy kis pozitív imidzs annak a szerencsétlen BKV-nak.

radiris 2010.02.05. 13:29:40

@eaposztrof: hát a brand erősítése ragyogóan sikerült.

Lameth 2010.02.05. 13:31:35

@Tersi: gondolkodtam, hogy közöljem-e a lelkes állatvédőkkel, hogy a kutyát nem bántották ám igazából, de a hozzászólásod után nem tudok mit hozzátenni a témához! 5* :D

A kisfilm meg szerintem vicces.

NGA 2010.02.05. 13:32:35

Hatalmas ötlet. Igazi Ogilvy-s! :-)

Új Nick 2010.02.05. 13:35:31

Remélem, a következő ügynökség jobb lesz! Nem mondom azt, hogy ennél csak jobb lehet, mert sajnos ez nem a legalja, de azért nincs túl magasan a léc a következő csapat előtt.

vércseharcsa 2010.02.05. 13:35:57

egy végtelenül tapló, kontraszelektált idiótákat alkalmazó cég megsértődött a magyar mobilpiac egyik legnagyobb lúzerére (a vodafone 4 évvel későőbi piacra lépéssel kb. ugyanott tart mint a hírhedt pannon)!

ki a f@szt érdekel ez???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.02.05. 13:38:09

bekopiznám egy kollégám kommentjét e-mail-emből, mert ennél jobban nem tudnám megfogalmazni:

>A hisztis picsa aki a társkeresőben az exére panaszkodik? Nem >szexi.

Nyilván minden új megrendelő első gondolata az lesz, hogy ugye rólunk is forgattok majd egy ilyen filmet, ha már nem adunk pénzt nektek?

szerintem kommunikációból elégtelen, még ha a klip vicces is

ergerberger 2010.02.05. 13:39:43

Mennyi kutya ment pocsékba, amíg sikerült leforgatni ezt a jelenetet!

Alvarez 2010.02.05. 13:40:52

Kik az Ogilvy jelenlegi megbízói? Nekik is el kellene küldeni ezt a gyöngyszemet.

Vincenzo90 2010.02.05. 13:43:36

Hát pedíg valamit nagyon elbaszhattak, mert a Pannon adottságait, szolgáltatásait, stb. tekintve rég piacvezető kéne legyen, a fosadék T-mobilet legalábbis rég utol kellett volna érni, és nem lemaradni a gagyi Vodafonehoz. Szakmailag nagy kihívás lenne bárki másnak ilyen adottságokkal ilyen szarul teljesíteni. Ehhez impotens reklámcég is kellett azért...

ügyeske 2010.02.05. 13:48:36

@ergerberger: Ááááá, negondold, kutyadublőrökkel dolgoztak,

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2010.02.05. 13:50:41

Ha igazi, ha nem, a kutya baján röhögni nem szimpi. Meg a villamossínre parkolni sem szimpi. Nekem eddig ennyi van meg ebből az ógilviból, de máris elmehetnek a picsába.

Kravver 2010.02.05. 13:52:05

@vércseharcsa:

Hát egy pejparipa-pimpilimpit tart ott a Vodka, mint a Pannon. Ha csak egy -folyton szajkózótt, de igazából nem mérvadó- mérőszámot nézel, az aktív SIM kártyákét, abban valóban közel van, bár ott is 50% a Pannon előnye, (vagy 33%-kal van lemaradva a Vodka, ahogy tetszik --> T:44%, P:33%, V:22%), de ha ennél a semmitmondó adatnál mélyebbre ásol, akkor ilyen mérőszámok, mint pl egy előfizetőn elért nyereség vagy, egy aktív SIM-re jutó forgalom, eszközarányos eredmény, stb esetében fényév a különbség, hogy a klasszik lefedettségi és hálózatminőségi adatokról ne is beszéljünk. Vagy az ügyfélszolgálatról. Ja a Pannon javára ter'sztsen.
A lényeg: óvatosan a számokkal!

eaposztrof · http://blog.eaposztrof.com 2010.02.05. 13:52:25

@Vincenzo90 kapisgálja a lényeget, de ne feledjük, hogy magyarországon a rendszer impotens..

egy gondolat amely egy felvilágosult egyetemi tanárral való hosszas beszélgetés végén fogalmazódott meg:

"Magyarországon kulturális nemlét dívik." by: eaposztrof, 2009 November.

ui.: nézzetek utána, hogy az Ogilvy miért ünnepli a szakítást, ismerjétek meg a brandjét, és legyetek tisztában a magyar vállalkozói réteg hozzáállásával, amely a multikat sem kerüli el, csak ezután lehet érdemleges véleményt megfogalmazni a filmmel kapcsolatban.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2010.02.05. 13:53:08

Ja, és a Dickinson-hoz még annyit, hogy "I have the constant fear, that something's always near!" Váhhháháháháhháááááá :))))))))))))))))

Bazska · http://twitter.com/bazska 2010.02.05. 13:58:47

@eaposztrof: Szerintem nem akarok utánanézni, hogy miért ünnepel az Ogilvy. Ha öt évig jó volt nekik a Pannon pénze, akkor pont nem érdekel, hogy kinyírták-e a kreatívokat és/vagy rövid határidőket adtak. Fel lehetett volna állni és bejelenteni, hogy ezentúl nem csináljuk és itt ez a film. Akkor azt mondom, hogy ez igen, az Ogilvy vagány, a Pannon meg bekaphatja. De fejni az ügyfelet, amíg lehet, utána meg verni magunkat nem menő.

Art Mooney 2010.02.05. 14:02:17

gagyi hulladek gyomorforgato szar.

1. a film technikai megoldasat (pld kameravezetes) tekintve gyenge, gagyicska. hova tuntek a lehullott kek biszbaszok? nem volt 3 perc renderelni a foldre belole? a port meg nem lehetett volna felsoporni/elfujni?

2. a vege netto allatkinzas. kikockazva latszik, h a nyakanal rantjak el a kutyar.

3. a koncepcio ocsmany, kicsinyes. a kontraszelektalt, tehetsegtelen, de annal nagyobb pofaju bandat penzelte a pannon hosszu ideig, erre ok megprobalnak belerugni amikor odebball. elegancia nulla.

4. ha en potencialis ugyfel lennek, elso gondolatom az lenne: vajon amikor en tavozom, belem is rugni fognak egyet?

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.02.05. 14:07:13

Rendben van, aranyos de a hang első három másodpercét sokkal
tisztességesebben kellett volna felúsztatni /mintha csak vágva lenne./ Hangtechnikust ajánlhatok.

Raikkonen 2010.02.05. 14:11:03

én a kutyát sajnálom az egészben. a másik két felet lesz@rom.

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2010.02.05. 14:15:57

Tökéletesnek találom a reklámügynökség kommunikációját, tekintve hogy hozzám 0%-ban jutott el a megrendelő üzenete; életemben nem láttam pannon reklámot és ezután sem fogok. Dobjátok ki ti is a tévéteket, ne hallgassatok kereskedelmi rádiókat és járjatok bicajjal. Ennyi! :D

xstranger 2010.02.05. 14:16:11

Ne izeljetek mar hogy a kutyat tenyleg elrantottak.

Gyanitom hogy konkurens kreativok epp ezekben a percekben emailezik korbe az Ogilvy klienseit ezzel a videoval.

Pilu · http://www.stonebridge.hu/pilu 2010.02.05. 14:17:15

"civil vagyok"
Mondanám, hogy jópofa, de ez olyan, mint amikor a közértes az előttem távozó vevőt szidja. Egyből az az érzésem, hogy ha kimegyek, én leszek a következő anyázott.
Paraszt dolog, de ez mellékes...

Ha jók az értesüléseim, a szakítás után az Ogilvy kénytelen volt a csapatának 60%-át lapátra tenni. Szóval, íppeg majdnem beledöglött a cégük, és erre kitolják ezt a filmet?

www.youtube.com/watch?v=JN5mQ7WQzN0

Fekete lovag a Gyalog galoppból...))

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2010.02.05. 14:25:50

Ez milyen már. S ha majd a Budapest Bank rúgja ki az ügynökségét, akkor Köszönjük Emesét húzzák a porban?

szkepi 2010.02.05. 14:28:29

és azt a 60 %ot az uj ügynökéség használja, mint ahogy az ogilvy előtt annak elődjét. amugy szerintem ennyi fricska beléefér egy olyan vif és pöcsfejű bagázsnak mint apannon. én abszolut jó ötletnek tartom. az élet megy tovább. suba jános is volt westeles, pannonos, főváros levevős supergroupos és most vodás. jönnek mennek a népek. a hülyék körmagyarja.

szkepi 2010.02.05. 14:29:37

az unicredit ami alá nehéz teljesiteni ötletszinten

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2010.02.05. 14:30:56

@chimie: Tökéletesen egyetértek, és fölöttébb szemléletes volt a bemásolt, ömm, metafora. Azon törtem a fejem, amikor megnéztem, hogy ezt pontosan kinek szánhatták, és hogy a potenciális ügyfélnek mit mondhat a szpot, egészében vagy elemeiben.

igenigen 2010.02.05. 14:36:20

Nekem csak az furcsa hogy a filmen még frankó kora öszi időjárás van, nem tudom mikor derült ki hogy a pannon dobja őket, de a nyersanyag mér régen a dobozban heverhetet...

petya.bacsi 2010.02.05. 14:36:33

Fantasztikus.

@Lemúr Miki: :D :D Nem, Emesével mást terveznek :)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.02.05. 14:42:47

Nekem ez olyan erőltetett "bucsuzzunk szépen Iván" effektus.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.02.05. 14:42:57

ti minden netes! videót logarléccel méregettek?
sztem túlkombináljátok a dolgot.

az pedig meglep, h ennyire aggódtok az ogilvy jelenlegi, és leendő ügyfeleiért. láttatok korábban ilyen szpotot tőlük?
nem! nyilván ez egy egyszeri és egyedi történet...

gondolom, h a pannon volt a legambivalensebb ügyfelük.
egyrészt fejős tehén, csomó pénzzel, megrendeléssel, másrészt viszont izmozó, bizonytalan mamut, lehetetlen elvárásokkal.

elegáns, vagy nem? sztem vicces. a vicces dolgok pedig nem mindig elegánsak.

ráadásul, sztem jól kijelöli az új irányt, távol tartva az olyan potenciális ügyfeleket, akiknek ettől a videótól felfordul a gyomra.

nekem ezt üzeni: Aki fanyar, velünk tart!)

vércseharcsa 2010.02.05. 14:50:06

@Telepi János:

jah.

ha visszanézed az aktív sim kártyákat évekre, osztol aztán szorozol aztán még ráadásul használod a súlyozás matematikai eszközét is, ösmég feltünhet, hoyg a Voda és a Pannon folyamatosan egymás ügyfeleitől vesz el, a Tmobilébó nem e nagyon e.

nos én úgy gondolom, hodj a pannonhoz képest (aki 5 év előnnyel a gsm őskorában kezdte a pályáját és legalább olyan erősnek kellett vóna lennyie mint a tmobilnak) a voda jobban teljesít.

nu mármost ha ehhez még hozzávesszük azatatat is hodj ritőrnoninvesztmentre (hö) avadj kosztovszélszre (hö) mérjük a két céget akkó kivilágollik, hodj a Voda teljesítménye (közgazdaságtanilagiaul értelmezett viszonylatközösségben djobb mint a Pannyoné.

De ezen nem fogunk összevesznyi. Főleg ha figyelembeveszzük a Vodafonhoz frissibé odacsapódott pillergábort aki kereskedelmi vezigként (mint már annyi cégnél korábban) itt is megfogja tenni a magáét és elindítja a lejtőn a céget.

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.02.05. 15:02:28

A reklám zseniális, de kicsit talán durva, főleg a kutya elrántása a végén - bár felfoghatjuk morbid viccnek is. Minden esetre figyelemfelkeltésnek kiváló.

Meghallgatom_a_tutit 2010.02.05. 15:08:19

19-re lapot húztak a srácok. Oda-vissza elsülhet.
Pl. egy új partner összebútorozna e velük, kockáztatva, hogy esetleg a kapcsolat végén, még egy sallert kaphatnak a reklámguruktól

a végén a kuty. nem túl elegáns, de hatásos.

Pikszi · http://afeketezongora.blogspot.com/ 2010.02.05. 15:12:47

@korn: Aggódik a fene. :) Az a kérdés, hogy van-e itthon olyan marketinges döntéshozó, akinek inge a fanyarság. Én ebben kételkedem.

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2010.02.05. 15:14:12

A leírás alapján SZÁNALMAS. A filmre nézve annyira nem, bár ez a Griswald családos "kutyasétáltatási" módszer áthallásos. Bele lehet látni azt is, hogy szerettünk, szevasz, és azt is, hogy ugyan már ki vagy te. És ez is vagy jó, vagy nem. Félek, nem annyira tudatos, mint amennyire megmagyarázható pozitívan is.

Azért vékony jég ez a búcsú, mert a Pannon ugyanolyan "ügyfél", mint az, aki(ke)t helyette találnak majd, olyan ez, mint amikor elszereted valaki másnak a barátnőjét úgy, hogy megcsalja, és azon jár az agyad utána, hogy vajon melletted is megcsinálná-e.

Kétesélyes, én azt mondom, nem direkt, sok jóindulat kell hozzá, hogy ezt jónak mondjam. Még egy pozitív oldal: az új ügyfél is éppen most válik meg egy ügynökségtől, akikkel lehet, hogy éppen nagyon elégedetlenek, és akkor tetszik nekik ez a hangnem a szakításról. Én arra teszem le a voksomat, hogy ez éppen annyira méltatlan, mint amikor a Sanoma a mintapéldány belső borítóján ottfelejtette az "ide jön a kurva ügyfél neve" jellegű mondatot.

-1

Meghallgatom_a_tutit 2010.02.05. 15:17:14

@Horváth Oszkár:
mint amikor a Sanoma a mintapéldány belső borítóján ottfelejtette az "ide jön a kurva ügyfél neve" jellegű mondatot.

:) nálunk egy publikált rendszerleírásban felejtettek benne egy mondatot, ami a fejlesztőknek szólt kb. így mi a "fa* ez X úr?"

bocs az offért

driopios 2010.02.05. 15:22:18

Amelyik kéz már nem etet abba harapunk.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.02.05. 15:26:15

@driopios:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

xstranger 2010.02.05. 15:27:45

@Meghallgatom_a_tutit: cegen beluli kommunikacioval kapcsolatban iranyelv:

New York Times cimlapjan szeretned-e latni a megjegyzest (nevvel)? Ha nem akkor inkabb ne ird le sehova foleg ne emailben (100% archivalt).

smidgen 2010.02.05. 15:34:19

a magyar Ogilvy egy közepes szart csinált, gyalázat drágán; pannon nélkül 5 éve már rég lehúzták volna hazai rolót

bolomba (törölt) 2010.02.05. 15:37:01

nem ertem az embereket. a vege egyertelmuen megmagyarazza, hogy ez egy normalis "boldog" valas, nem brutalisan ordibalos. pannon kirugta, ogilvy most tarsat keres, kutyat magaval vitte. mit lehet ezen felreertni?! most mit kelett volna tennie?

ugynoksegkent, meg jo hogy kihasznalja az alkalmat, hogy hirdesse magat.

bodorján 2010.02.05. 15:44:05

Ezek alapján nem szívesen lennék az ügyfelük. Ez egyenlő egy fenyegetéssel a meglévő és új ügyfelek felé.
"Ha nem tartasz meg minket, jól kifigurázunk kisköcsög!"

Scarlet Crusader 2010.02.05. 15:45:54

Haaaat sracok nem tudom ki hogyan van vele de nekem a vicc kategoria ettol fenyevekre van. Vagy ezen most nevetni kellene?
Hol a poen?
Inkabb szanalmas nyavogasnak tunik ez a fosladek amit -valszeg elso duhukben- ossszeraktak 1 ora alatt.
Civilizalt kornyeken ilyen esetben az ember meghajtja magat, es elegansan lelep. PS: es kurva halas, hogy az ugyfel eveken at fizetett azert a szinvonaltalan reklam sorozatert amit elkovettek. Plusz az abbol a penzbol vett irdatlan mennyisegu kokainert is.
Peace, love, unity.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.02.05. 15:49:59

@bolomba:

"mit kellett volna tennie?"

mondjuk minimum kussolni!
az összes mobilcéges reklám szar de a pannonosokét meg sem lehett jegyezni. az a bisz basz kék pörgő szar amir nagyjából emlékezni lehet a többi néma csend.

az elmúlt évekből (számomra) talán a vodás ribnhúd és rózsasándor volt jópofán idióta. nekem a bamba rózsasándor volt a kedvencem ahogy a villanyt kapcsolgatta a szobában, bár még ettől sem mentem át a vodához.

bolomba (törölt) 2010.02.05. 15:55:27

@bodorján: komolyan, beszarok. mi ebebn a kifigurazas. mondott, mutatott valami rosszat a volt ugyfelrol? netan kifigurazta? mivel? tenyleg ennyi mindenkinek bassza a csoret, ha a volt csaja/pasija miutan kirugta mas pasi/csaj utan kezd nezni?

@Scarlet Crusader: nalunk meg ezt hivjak emeltfonek.

nem, nem vagyok Ogilvys. soha nem volt kozom. anyamnak se. apamnak meg plane. habar volt egy ismerosom, de o mar nem.

bolomba (törölt) 2010.02.05. 16:08:41

@félreértitek már megint: ha kirugnak valahonnan automatikusan kussolnom kell? mert? gondolom a pannon elfogadta. gondolom hozta a vart erdmenyt. gondolom miutan rajottek, hogy nem kell, nem hozza, megvaltak toluk. mindketten elegedettek voltak. hogy a happy a zavaro? mit csinaljon, menjen pszichologushoz? az en szememben optimista, es teszi amit kell.

Symbol Developer · http://www.symboltech.hu 2010.02.05. 16:10:49

Ez nem sértődöttség vagy ilyesmi. Eddig nem tudtam ki csinálta a cég reklámjait, de a post után már fogom tudni. Ha legközelebb reklámot csináltatok, akkor megkeresem őket is.

Mert stílusosak!

bolomba (törölt) 2010.02.05. 16:18:23

@Bazska: gondolom nem kell foditva visszairnom. Ha ot evig jo volt nekik az Ogilvy reklamja, akkor… :)

detto

misizoli 2010.02.05. 16:23:47

:D Kurvajó a film!

Ráadásul ebben a filmben semmi bántó nincs. A kutyával kapcsolatban meg egy előttem kommentelőt tudnám csak idézni: "aki azt hiszi, hogy a kutyának baja esett az deszkázza be az ablakait, mert a jurassic parkból elszabadultak a velociraptorok".

misizoli 2010.02.05. 16:24:53

Lehet szemtelennek nevezni azt aki szólni mer, hogy "x ügyfélnek dolgozni bizony sajtreszelővel rejszolás", de mivel gyakorlatilag ez jelenleg nem létező jelenség én inkább bátornak nevezném.

Sok helyen láttunk már olyat, hogy egy 20 éves gyakornok mondja meg a 20 éve szakmában dolgozó szakembernek, hogy szerinte mi jó meg mi nem jó. Aki ezekmellett még nem veszíti el a lelkesedését és időt és pénzt áldoz azért, hogy csinljon valami olyat amit élvez és amivel megnevetteti a kollégáit azelőtt megemelem a kalapom.

Bazska · http://twitter.com/bazska 2010.02.05. 16:28:41

@bolomba: Teljesen igaz. Csak nem egy olyan szpotról beszélünk, ahol Pannonos vezetők bömböltetnek Scootert egy bulimobilban, miközben elhúznak egy buszmegálló mellett, ahol kirúgott Ogilvysek ülnek a dobozaikon.

Bazska · http://twitter.com/bazska 2010.02.05. 16:32:05

Amikor ezzel a filmmel kapcsolatosan a "stílusos" és az "emelt fővel" szavakat olvasom, akkor azért örülök, mert tudom, hogy ha megint felviszi az isten az Ogilvy dolgát (mindentől függetlenül legyen így) és bővülniük kell, akkor lesznek jelentkezők, akik tudnak majd azonosulni a céges filozófiával.

bolomba (törölt) 2010.02.05. 16:40:12

@Bazska: azert ennyire nem volt durva ez a szpot. kicsit tobbet latsz bele. persze en meg kicsit kevesebbet. :)

bolomba (törölt) 2010.02.05. 16:44:01

@Bazska: nem. nem igazan tudnek azonosulni.

te most nezem, hogy en ismerlek am.:) te jo eg 4 eves mar:) jol neztek ki.

na udv, az abu dhabis srac.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.02.05. 16:49:51

Szerintem jó lett, és vicces a spot :)

tusnadi2 2010.02.05. 16:52:22

Szánalmas, nyomorult szenvelgés. Az Ogilvy tenderen vesztette el a Pannont, amit tudtommal azért írtak ki mert gyenge volt a kreatív teljesítményük. Hát, ez a spot is ezt igazolja.
A fa*om akarna egy ilyen, a múlt évben legalább 5 ügyfelet elvesztő csapattal dolgozni, ha megrendelő lennék. Jó soká tartó szingliséget!

skaven 2010.02.05. 16:54:44

az egy dolog, hogy ez a spot unalmas, otlettelen szar (nincs ebben semmi meglepo ettol az ugynoksegtol), de az sokkal inkabb szomoru, hogy vannak, akik szerint ez jopofa, netan "zsenialis"...

szakállasbácsi 2010.02.05. 16:58:04

1. olyan reklámot kap T. ügyfél, amilyet megérdemel. A Pannon nem érdemelt mást. Ja, bocs: a Telenor nem érdemelt mást. Nagyképű tökfej társaság, akik azt sem értették, miért nem lehet a Djuice-t a Pannon alá bepozicionálni. Mondjuk ebben a premium kutatócégeik is ludasak.
2. PDA sajnos műveletlen gátlástalan tökfej. Szokta volt mondani "portofolió". Igazi Cerberus, sokat ugat, keveset gondolkodik, de kapuőrnek kiváló lenne. Második, harmadik ember, egy ügynökség vezetésére teljesen alkalmatlan, aki ismerte nem értette, hogyan lehetett ő Csepregi utódja.
3. Mikor híre járt, hogy a rabbinak megromlott a házassága és a hívek kérdezték, hogy mi a baj az asszonnyal, a rabbi csak annyit felelt: "Milyen embernek gondoltok? Csak nem képzelitek hogy rosszat mondhatnék a tulajdon feleségemről?" Aztán, mikor elvált, a hitsorsosok megint faggatták, mi volt a baj az asszonnyal? A rabbi csak ennyit válaszolt: "Milyen embernek gondoltok? Csak nem fogok rosszat mondani egy idegen asszonyról?"

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.02.05. 17:38:22

@united skates: nem tudom neked mi a neved, de ne személyeskedjünk. Felvette a külföldi férje nevét, te informálatlan...
Ha annak a felét le tudnád tenni az asztalra amit ő letett szobrot állítanának neked.

A spot szerintem jó, vicces, azok a kapcsolatok amik ezt a "házasságot" hajtották már nem élnek, így ez nevermind kategória.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.02.05. 18:11:53

én például az Elbocsátó szép üzenetet is bírom, pedig Ady elég durván osztja benne Diósy Ödönnét. a szex bezzeg jó volt vele, mi? :)
magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/ady/elbocs.htm

misizoli 2010.02.05. 18:26:40

@tusnadi2: azért aki ebben a szakmában dolgozik valamennyire tapasztalhatta, hogy ezek a hivatalos indoklások mennyire komolyan vehetők.

Gyakorlatilag semmi különbség a régi és az új pannonos anyagok között. Pedig a youngban vannak tehetséges arcok.

Barry Kent 2010.02.05. 18:28:43

Szerintem kicsinyes és nem elegáns.
Slamovits Bea bosszút áll.

stamp7 2010.02.05. 18:32:36

Véresharcsa, mondj már valami konkrétumot is miben sikeresebb a Voda, mint a Pannon légy szíves! Mert én nem ismerek ilyen mutatót... reklámjai kreatívabbak ezt elismerem, épp ezért váltanak szerintem, de a Pannon a 10. legnyereségesebb cég kishazánkba, a Voda szerintem még a nullszaldót sem hozza 10 év alatt. Ez siker? Amúg me, 4 vagy 5 év a Pannon előnye, hanem 6.

2010.02.05. 19:04:36

Szánalmas ez a műfelháborodás és a kutyarántáson való csámcsogás. Aki már látott kutyát megrántva az tudja, hogy a filmben ez egy animáció volt. Nem a legjobb, de felismerhető.

Napi szinten a fenenagyszájú állítólagos kutyatulajdonosoktól durvább rántásokat, kínzásokat látok az utcán miközben munkába megyek. Szóval csak hátrébb a látszatfelháborodással.

Brainstormer 2010.02.05. 19:24:00

Azér kéne az akár fiktív kutyakínzások mellett elmenni, mert vannak rosszabbak is?? Ezt nem gondolod komolyan!
Ilyet bemutatni meglehetősen életszerű animáció formájában is - elég torz dolog.
Az Ogilvy-sek meg egyenek kutyaszart babbal körítve, ki a rákot érdekel, hogy ki lettek pattintva a biznyákból? Csináljanak gyufa, meg zsemlereklámot, höhö, arra mindig szükség van.

Drömögödömötör 2010.02.05. 19:30:40

anyám azt mondta régen hogy nem sza..ok oda ahol eszem . Az ogliy pedig most oda sza.rt egy nagyott

Pinkpöröly (törölt) 2010.02.05. 19:33:53

Valahogy sejtem mekkora gusztustalan fasz és szopó (melyiktek melyik?) brigád lehet a Pannon (mint a Mo.-i ügyfelek 99,9%-a)úgyhogy valszeg megérdemelték ezt a filmet ha szar ha se(szar)

INSIDER 2010.02.05. 19:35:07

Felhívnám a magát rettentő felvilágosultnak tartó valamennyi szakember és hozzászóló véleményét; NEM az a lényeg, hogy a kutyát valóban megrántották-e vagy sem, hanem amit a néző lát, illetve a user agyába érkező input üzenete. Az pedig nem más, minthogy milyen poénos és trendi ha a szpotot, ILYEN meglepő módon zárjuk le. Ez pedig egyértelműen negatív nem kifejezetten állatbarát és meglehetősen humortalan. Én sem rúgnám szét a fejét a film készítőjének, csak úgy csinálnék, mintha igen. Ettől persze még a ráutaló magatartás a lényeg. Ugye? Mindenesetre next week megkérdezzük a reklámszövetséget, ők mit gondolnak a filmről... További kellemes "kreatívkodást" mindenkinek.

INSIDER 2010.02.05. 19:37:31

@vágtázó halottkém: Neked nyilvánvalóan FINGOD sincs az állattartásról. Mit is szoktak ilyenkor mondani? "Leülhet fiam, egyes!

marklar_ 2010.02.05. 19:48:50

@Pinkpöröly nem értem a hozzád hasonló ügynökség oldali csókákat (mert feltételezem ügynökségi oldalon vagy, ugye?)

Azt azért nem illik elfelejteni, hogy kinek a pénzéből is készülnek a reklámok! Művészkedni tessék saját pénzből!
Az ügynökségnek az is dolga, hogy meggyőzze (szakmai és nem hiúsági indokok alapján) a megrendelőt, hogy amit hozott az jó. Ha erre nem képes, akkor nem jó ügynökség.

A reklám elsődleges célja az, hogy eladja a terméket/szolgáltatást, nem pedig az, hogy valaki öncélúan kiélje a kreatív energiáit.

A reklám nem egy l'art pour l'art műfaj, tessék végre felfogni, bármennyire is nehéz elfogadni!

2010.02.05. 20:09:27

@INSIDER:
Csak utánad, tudálékos barátom.

ergerberger 2010.02.05. 20:12:55

@ügyeske: "Ááááá, negondold, kutyadublőrökkel dolgoztak"

A Szomszédokból a Kutya úr eljátszhatná: magyarszinhaz.szinhaz.org//images/tarsulat/raksanyi_gellert.jpg

Csak már sajnos meghalt.

csendesbob 2010.02.05. 20:20:00

az senkinek nem jutott még eszébe, hogy pusztán megemlékeztek egy nagy ügyfélről, akik 5 évig eltartották őket, magyarul megköszönték ezt az 5 évet?
az idegen nyelvű felirat, ami talán ógörög lehet - még ha szó szerint nem is ezt jelenti - nekem azt sugallja: vége, de nincs harag
kurvára nem nekik dolgozom, még csak nem is szeretem őket, egyiket se

tomot 2010.02.05. 20:42:58

A kreatívosnak a herejérére/csiklójára kellett volna madzagot kötni, és azt rángatni az autó után. Parasztok.

reborneo 2010.02.05. 20:54:48

Egészen felháborított ez a belterjes szar videó, hiszen ami a végén láthtó, egészen konkrétan állatkínzás. Komolyan, kedvem lenne feljelenteni őket!

drzsoo1 2010.02.05. 21:24:51

@INSIDER: Nálad van a pont. Ennyi erővel a pannon aktuális vezérigazgatóját is utánaköthetnék, majd egy "kicsit" megrántanák. Szerintem is hallatlanul gusztustalan az egész, ami még jobban megdöbbent hogy az embereknek nem az embertelen marketingcég megkövezése jut eszükbe, hanem hogy "jól megmondták a Pannonnak". Ki a szart érdekel hogy mi volt a háttérben, meg hogy kinek volt igaza? Én a Pannon helyében kiperelném belőlük a szart is emiatt a spot miatt.

A80 2010.02.06. 00:04:25

Nekem tetszik. Az állatot meg nem kínozták, videótrükk. Rajzfilmekben történnek sokkal durvábbak is.

Bazska · http://twitter.com/bazska 2010.02.06. 00:14:38

@csendesbob: Ezt a valamit sok más mellett az választja el attól, hogy elegáns legyen, hogy nem szerepel benne a "köszönöm" szó. Értem, hogy mit látsz bele a mondatba, de ha továbbolvasol, akkor talán egyetértünk, hogy marhára nem erről van szó. "Elváltam, de nem lettem roncs, nem utáltam meg egy életre a pasikat/csajokat, nyitott vagyok egy új kapcsolatra."

Pinkpöröly (törölt) 2010.02.06. 11:47:05

@marklar_: mit nem értesz az ügynökségi csókákon, tesó?
Attól még hogy ebből él még nem muszáj szeretnie, nem? (lsd a kukások sem serelmesek a szemétbe vagy egy marha-vágóhíd dolgozói sem a beleknek)
Mondjuk pl. azt hogy bármilyen pozitívan állsz hozzá egy új ügyfélkapcsolathoz, bármikor adsz bele apait anyait a meló során, bármennyire vagy felkészült, vagy kreatív a vége úgyis egy kapitális fist-fucking amit az ügyfél rád kényszerít, és a végén kidob mert mindig akad valaki aki 1 Ft-tal olcsóbb. That's it. Most megyek, mert takarodjak anyámba.

dawkins 2010.02.06. 15:19:50

sztem ez csak egy poén akart lenni... meg van benne némi önpromo, de semmi több. respect.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.02.08. 11:29:44

Sokat gondolkodtam, hogy ki lehet a célcsoport de @Ink: igazad van. Ez a szakmának szól.

Benne van minden, ami az Ogilvyt a Pannonnal összekötötte, és most elbúcsúznak tőle.

Nem tetszik mindenkinek? Nagy ügy. Pont Ogilvy mondta, hogyha mindenkinek tetszeni akarsz, akkor nem fogsz senkinek. Vállald fel, hogy legyél valamilyen. (vagy valami ilyesmi)

Kutya sajnálók. Ti soha a büdös életben nem néztetek Tom és Jerryt, vagy Tapsi Hapsit? Ez tök ugyanaz, csak már fejletteb a "rajztudomány".

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.02.08. 11:30:49

Asszony vetette fel (hiába: szűz szem) ha magyar az ügyfél, magyar az ügynökség, magyar a célcsoport, akkor mi a fenének van a szöveg angolul?

Hara Mati 2010.02.08. 14:51:14

Ez egy őszi felvétel, tehát:
- a filmecske már elkészült az ügyfél távozása után rögtön, csak a közszemlére tételhez meg kellett várni PDA távozását is, vagy
- az utómunka csodákra képes.
Szerintetek?

peteraxx · http://www.revu.hu 2010.02.08. 23:31:34

@Hara Mati vagy pedig ez a spot már kész volt akkor is, amikor még együtt voltak a Pannonnal (valami telefoncserés akcióhoz forgatták), csak nem került felhasználásra a váltás előtt. Most kicsit leporolták, animálták Diót és a végére odabiggyesztették a Ogilvy üzenetet.

Hara Mati 2010.02.09. 11:25:41

@peteraxx: valószínű, hogy ez történt, erre gondoltam az utómunka csodájában.

zerotolerancia 2010.02.10. 09:08:58

Amikor idetévedek, mindig elkeserít az a sok butaság, ami néhány kommentben olvasható.
Kutyasajnálat... hát ti nem vagytok normálisak. Vagy a humorérzék maradt otthon.
Nekem ez tetszik, semmi bántó nincs benne, pökhendiséget sem érzek benne.
Nem tudom, reklámbuzi milyen képzavarra gondol a film elején, a kék szarok nem az égből hullanak, hanem a fákról. Tudod: lombhullás=ősz=elmúlás. :) Amúgy ha jól láttam, nem is a pannon logók hullnak, hanem csak azokat idéző levelek. Kicsit több figyelmet! ;) A just married kifordítása just divorced-ra a filmecske mondandójából adódóan teljesen helyénvaló párhuzam, a kocsi után kötött mobilok kifejezetten viccesek. A Diokutya meg kúrvára nem tűnik el az életükből, ellenkezőleg, viszik magukkal!!!
Párdon vagyok...

muzsazsuzsa 2010.02.10. 10:53:55

mindenki huje, buta, korlatolt es kozepso ujjas.
itt.
aki
...nem rendelkezik humorerzekkel.
...nem tud nevetni sajat magan (es nem csak kinjaban).
nem indoklom, miert gondolom ezt.
es nemcsak a reklamokra igaz ez.
sajnos.

nagy hiba viszont, hogy nem irtak ki: a kutya nem serult meg.
es orulok, hogy meg mertek csinalni ezt.

Szálka 2010.02.10. 16:32:04

Gyerekek, itt milyen sötétség honol. Az én monitirom is nedves lett a sok odafröccsent nyáltól. Ez egyszerű kis aranyosság a cég részéről "trying to save face". Kommunikálják a szakmának a veszteségüket, és ha nem is tökéletes, mintha a sarokba kuksolnának és a sebeiket nyalogatnák.

Némelyik idióta reakcióstól kiráz a hideg.

Nem véletlen, hogy egy olyan óriási szörnynek mint a Pannon, nyilván nem nagyon lehetett semmi jót csinálni (új ügynökségnél van, és ugyanolyan a színvonal). Titeket olvasva ez érthető is: szerintem ügyfél oldlaon ilyennek képzelnek minden fogyasztót mint az itteni hozzászólások: bármi féle határozott megjelenés gyűlöletet fog kiváltani. Ezért mindent levágnak, ami nem homogén szar.

Szálka 2010.02.10. 16:33:25

A fenti hozzászólásból kimaradt a "jobb" szó. Aki megtalálja a helyét részt vesz egy sorsoláson!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.02.21. 02:00:50

Én csak diót fogom hiányolni,a többiek mehetnek a levesbe

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása