Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Class FM
Feltételezett brief:
Sziasztok!
Maradt pár száz millánk az ORTT-keretből :) arra gondoltunk, hogy egy pofás kampányt lehetne összehozni belőle.
Rövid és őszinte leszek: pillanatnyilag csak frekink van (a pénzzel teli bőröndökön túl, természetesen), semmi mást nem tudok mondani. Illetve azért van nevünk is: Class. Ha minden igaz, klassznak fogjuk majd ejteni (ez nemsoká eldől).
Ami még fontos lehet: holnap ilyenkorra kész kéne lenni és valami olyan dolog kellene, amibe nem lehet belekötni (félünk, hogy esetleg a Danubius bepróbálkozik majd valamivel).
Hogy ne legyen impossible a mission, más szempont most nincs.
Hajrá!
Az ügynökség feltételezett válasza:
Helló!
Próbáltunk maximálisan on-brief lenni - azaz valami olyat alkotni, ami nem mond semmit a rádióról, hiszen nem tudunk semmit, ha meg olyat írunk, ami nem lesz igaz, abba beleköthetnek. Ezt annyira elvittük extrémbe, hogy (mint a csatolt képen láthtatjátok) igazából még azt sem mondjuk ki, amit pedig a név önmagában sugallna, hogy tudni illik a Class FM Klassz.
Trükkösen azt mondjuk csak, hogy maga a plakát Class -itt is fontos kimelni, hogy a szót lehetetlen a hétköznapi értelemben vett "klassz"-ként interpretálni, elvégre még egy kép sincs rajta.
Reméljük, bejön a mi kis "bombabiztos" ötletünk!
Üdv.D.
UI: Arra gondoltunk, hogy ha már egy talicska pénzt elköltötök a kampányra rá lehetne tenni a logót - talán ez még jogilag belefér - mégiscsak lássa a nép, hogy ti hirdettek, ha már az úgysem fog kiderülni, hogy mit, hol, miért.
Tehát ahol most az a zöld izé van (Zoli rajzolta meg Word Artban, szájjal :)) oda kerülne a hivatalos logótok, ha megkapjuk.
Várjuk az észrrevételeket, Class napot :DDD
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.