Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az Audi egyszerre alázza az összes konkurensét

Nem bír magával az ingolstadti cég, valahogy mostanában nagyon ráfeszült a versengésre és a többiek ekézésére. A múlt héten már volt szó a BMW-t lesajnáló és leörökmásodikozó filmjükről, annak kapcsán pedig a Ferrarit betámadó szpotjukról is. Ezúttal ennél is nagyobbat markoltak, és egyszerre támadták be a Lexust, a Mercedest, a BMW-t és a ferrarit. A filmben autótulajdonosokat mutatnak, akik mintha csak valamiféle varázslat hatása alatt állnának, gépiesen mondják vissza azt a marketing-maszlagot, amit a konkurens autómárkák a fejükbe tápláltak. Látunk itt városi terepjárós született feleséget, kappanpánikos BMW-tulajdonost, üresfejű bizniszmeneket és nyugdíjas golfmilliomost, akik egy dologban hasonlítanak egymásra: Tátott szájjal figyelik az előttük elhúzó, éjfekete Audi modelleket. Naná, hogy a négykarikás járgányok hatására megtörik a varázslat, és felszáll a köd az emberek tekintetéről. Viccesnek nem vicces, cserébe viszont sértő. Én szeretem az Audit, de félő, hogy ha így folytatják, ez most már könnyen visszaüthet. 

Címkék: autó

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr741776682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daigoro 2010.02.22. 11:23:12

Mi történt a Vorspung durch Technikkel? Nem egészen értem egyelőre mi a "Truth in Engineering", de kétlem hogy ez volna a legjobb tartalommal való megtöltése.

tygger 2010.02.22. 11:56:00

nem biztos, hogy sértő, cserébe viszont ez elég szar.

2010.02.22. 14:49:26

az audi legjobban promózott autója valami szörnyen ronda oldalról, mintha csak egy meghibásodott gyári gép véletlenül rányomott volna a szürke verdára egy fekete vaslemezt :D

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.02.22. 15:17:20

Egyre jobban utálom ezt a fosom márkát.

Frunkp 2010.02.22. 15:21:39

Hát, az amerikában lezajlott plakátháborúhoz képest nem is olyan sok, nameg jól hozzák a márka képzettársításokat, az ,hogy megtört-e a varázs vagy sem már más téma,de az audi konkurensek kommunikációja tényleg leginkább a reklámban említett pontok körül forog szerintem.

Yond 2010.02.22. 23:28:52

Kicsit agresszív, de röhögni egyet rajta jó. Egyébként az izzadságszag néhol érződik rajta, például hogy a Mercis résznél nem egyenlő feleket küldtek harcba: két semmilyen, vajszínű álló coupé előtt elgördül egy fekete cabrio. A bmw-nél is kicsit erőltetett az újgazdagék rikító piros cabrioja szemben egy elsuhanó fekete coupéval...
Azért én bírtam:D A többi meg az ő bajuk...

anemic royalty 2010.02.23. 10:17:18

felüdülés ilyen összehasnolító reklámot nézni a nálunk menő mosópor, meg öblítős reklámok után

én várom, mit lépnek a versenytársak

így a szórakozató reklámokat nézni

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2010.02.23. 13:15:14

Nekem ez tetszik leginkább az Audi reklámok közül.
Nem csak az öncélú fikázás van benne, hanem egy jó ötletet látok, szemtelenül olcsón. www.youtube.com/watch?v=3_NhI3Z1G7c

tygger 2010.02.23. 14:49:50

@art: ez tényleg eléggé rendben van

Chalabre (törölt) 2010.02.23. 15:58:13

@art:

Az ilyen ötletes betámadás valóban szimpatikusabb, mint a posztban szereplő nem fair, egy lapon említések...

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2010.02.24. 18:34:55

Nekem nagyon tetszik. Végre nem az unalmas "szép tájon kanyarog, alatta szól a szép zene, végén egymondatos szlogen" tíousú reklám. Nem könnyű újat húzni egy ilyen termék reklámozásában, ebben szerintem egyetérthetünk.

Az Audi felismerte, hogy az autóvásárlók többsége nem új belépő a piacra, hanem a régi/másik autóját akarja lecserélni másikra.

Na. Hát akkor ki a célcsoport?! A béemvés, a mergás, meg a lexusos. Ez nekik szól. Tökéletes targetálás, figyelemfelkeltő reklám, ami kiemelkedik a konkurrensek szürke felhozatalából. Mi a jó reklám, ha nem ez?!

sarga rozsa 2010.02.25. 16:21:26

@tygger: Szerintem egy reklám legalja, hogy úgy akarunk sikert elérni, hogy más termékét fikázzuk. Alkossunk nagyot, és majd más megítéli, hogy tényleg jobb lett e.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása