Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Falra festett, gigantikus sörreklám

A Stella Artois nem a kedvenc söröm, de ha csak a reklámok alapján kellene választani, kizárólag ezt innám. Imádom a Stella többnyire kifinomult és okos kampányait, amelyekben mindig ott van valami megmagyarázhatatlan elegancia. Legújabb kampányuk ismételten csak irigykedő csettintést váltott ki belőlem. Az Stella márka egyik alapértéke a hagyomány, amely évszázadokra nyúlik vissza, az a tapasztalat és kimunkáltság, amely különlegessé és egyedivé teszi a sört. Ezt a hagyományt, a sör kézműves jellegét próbálták megragadni ebben a reklámban is, amely egy egészen szokatlan, a maga nemében a sörhöz hasonlóan egyedülálló kezdeményezés volt, hiszen már maga a választott médiafelület is eleve magában hordozza a részletekre való odafigyelés és a tökéletességre való törekvés gondolatát.

Az ötlet ugyanis az volt, hogy egy hatalmas köztéri reklámot készítenek, de nem csak egy gigantikus molinót nyomnak fel az egyik tűzfalra, hanem hagyományőrző módon egy lassan feledésbe merülő módszerrel, kézzel festik fel a reklámot a falfelületre. De nem egyet, hanem egy egész sorozatot, amelynek elemeit egymás után, egymásra festik fel, s a képeken fázisról fázisra mutatják be a Stella Artois csapolásának rituáléját. Ez a kicsit mandala-szerű kezdeményezés, ez a türelmes, perfekcionista hozzáállás szerintem egészen megkapó. Pláne ha az ember megnézi a kis stop-motion animáció mellé készült 12 perces kisfilmet, amelyben a festők vallanak lassan feledésbe merülő hivatásukról, ami pedig a reklámkészítés egyik legszebb és legrégibb formája. 

hhjkhjkh

Címkék: köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr431929144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daigoro 2010.04.20. 19:06:55

De hova kattintsak, ha rajongani akarok az additctért a Facebookon? ;)

konyvelomo 2010.04.20. 20:59:02

Általában a sörreklámok színvonalasabbak/ötletesebbek/viccesebbek/frissebbek társaiknál. Kell is nekik az erős kampány, mert jól behatárolható az a pár hónap, amikor a bevételük nagy részét realizálják...

Nálam egy időben a Heineken reklámok voltak a favoritok.

ReklámFail · http://reklamfail.blog.hu 2010.04.20. 21:21:02

ez zseniális, le a kalappal
adjon valaki egy Stella-t :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.20. 21:23:23

szép,ügyes,de kérdéses,hogy megérte-e.
több Stella fogy ettől?

balazsman 2010.04.20. 22:49:26

@Kontárblog: ahogy látom, USA-kampányról van szó, ott meg ez image-építő jellegű művelet - azokat erősít meg Stella-melletti döntésükben, akik hajlanak a minőségi európai termékért többet fizetni, de esetleg meginognának egy nagyobb bolti hűtő kínálata láttán.

még nálam is működik a Stella varázsa, pedig amúgy nagyon reklám-immúnis vagyok, illetve lojális egy-egy brandhez

Photoshop Guru · http://photoshop-tutorialok.blog.hu/ 2010.04.21. 00:25:57

kib***tt nagy, nagyon ott van, köszi a posztot ;)

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.04.21. 08:22:43

Igen, a Stella tényleg erős mind a reklámaiban, mind a csomagolásban. Csak az ízén kellene fejleszteni már. De ki foglalkozik ilyen funkcionális baromságokkal. Köztudott, hogy a nem szakértők amúgy is a külső tulajdonságokról ítélnek. Tehát mindegy az íz. A célcsoport pedig a novices.

gatsy 2010.04.21. 08:44:33

@Csomag Olga: Szerintem az ízét annak köszönhetjük, hogy a Borsodi licenceli...mert jó sört csak jó vízből lehet!

lübecker 2010.04.21. 09:17:13

@gatsy: Na, végre egy igazi hozzáértő. Vízföldrajztudós....A Stella íze MINDENHOL szar, mert kispórolják belőle az anyagot, viszont van benne sok jó habstabilizáló, meg egyéb kemikália.

zsildi77 2010.04.21. 09:43:43

@gatsy: ezek szerint a Dél-Afrikában gyártott Drehernek is azért van jó íze, mert Kőbányáról viszik oda a vizet??? xD

dinyus 2010.04.21. 10:18:12

@Könyvelő Mo: azért vannak jó szar sörreklámok is, lásd mostani Gösser ("Nekünk is az a fontos, ami neked is számít" vagy mi)

gatsy 2010.04.21. 14:30:57

@lübecker: Ezek szerint törvényt is sértenek, mert nem tüntetik fel ezeket az anyagokat a csomagoláson... ;) Gondolom te meg élemiszertechnikus vagy...

gatsy 2010.04.21. 14:31:53

@zsildi77: Mer' Dél-Afrikában nem lehet jó vizforrás, igaz? Oda csak az üledékfolyik le, mert alul van, nem?

zsildi77 2010.04.21. 14:52:51

@gatsy: látom Te is nagy polihisztor vagy xD

gatsy 2010.04.21. 15:19:29

@zsildi77: Csak szépen előre a "hermannottói" úton... ;)

ancsur24 2010.04.21. 15:54:33

@Könyvelő Mo: Jaja, a sör nyáron csúszik jobban, amikor le van hűtve, kinn pedig jó meleg van. No akkor az igazán finom, és akkor esik igazán jól

zsildi77 2010.04.21. 16:00:48

@ancsur24: pláne, ha meglátják a festőművészeket, amint kint izzadnak meló közben

ancsur24 2010.04.23. 12:04:26

Ja, és arra gondolhatsz, hogy de jó, te ihatod, ők meg festik :)

TonyCaviar 2010.04.27. 13:19:53

Nekem se az íz, se a design nem jön be. Pöffeszkedő giccs fedezet nélkül. Persze, ha a sörük jó volna, mindez megbocsáthatóvá is válhatna.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása