Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lélegzetelállító. Szenzációs. A posztok címeit olvasva lassan egy bulvárlap színvonalát hozom, pedig nem a szenzációhajhászás a célom, egyszerűen csak odáig vagyok az utóbbi néhány reklámért. Ezúttal azért, mert a perui Young&Rubicam egy ezerszer lerágott reklámklisét tudott úgy átforgatni, hogy abból egy szórakoztató és nagyon vicces kampány szülessen. Olyan reklámot, amikor a riporter egy mikrofonnal felszerelkezve megállított embereket, akiktől megkérdezte, mi a véleményük az adott termékről vagy boltról, minden reklámblokkban lát az ember. Ilyenkor a megkérdezettek hogy, hogy nem mindig nagyon elégedettek, és ha reggeltől estig Maxi King reklámokat kellene nézniük, akkor se mondanának egy rossz szót sem a témáról. Legtöbbször az ilyen szpotokban még arra sem veszik a fáradságot a készítők, hogy leplezzék az egész "riport" megrendezett voltát, így már az első pillanatban hiteltelenné válik a szeremcsétlen mosógépszerelő.
Épp erre építette a kampányát a Maestro építőipari termékeket forgalmazó áruházlánc, amelynek filmjeiben a hagyományos forgatókönyv szerint zajlik minden. Egy pontig. Onnantól ugyanis a riporter úgy tesz, mintha gyanakodna a megszólított vásárlók valódiságán, és azzal vádolja meg őket, hogy csupán beépített színészek. Ezt követően megkéri őket arra, hogy egy kis jelenetet játszanak el, és így bizonyítsák, hogy ők teljesen amatőrök. A kőműveseknek, építészeknek, fuvarozóknak így Gladiátorként, Humphrey Bogartként, Hamletként vagy éppen James Bondként kell feszíteniük. Az előadások amatőrebbek és ezáltal viccesebbek már nem is lehetnének. Lehet, hogy ezt csak egy reklámos tudja ennyire értékelni, de nekem nagyon bejött az az apró kis csavar, amivel egy unalomig használt reklámkliséből valami izgalmasat tudtak csinálni.
via:adsoftheworld
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.