Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Akkor az apuszitter után haladjunk tovább a hímsovinizmus sekélyes, de annál szórakoztatóbb útján. Kellett már nektek végignéznetek egy epizódot a Mr és Mrs párvetélkedőből, ahol kék meg lila kesztyűk emelgetésével kell válaszolni olyan mélyenszántó kérdésekre, hogy Ernyei Béla a cápagalléros inget szereti-e? Kapcsoltatok már bele egy zselétől és flittertől csillogó Szombat esti láz adásba, amiben Erdélyi Mónikát pörgette egy latin macsóutánzat? Ha igen, akkor tudjátok, mit jelent a szenvedés! Nem egyszerű egy ilyen műsort végignézni, de sok esetben még a tehetségkutató műsorok is igénybe veszik az akaraterőnket. De akkor milyen műsort nézzen egy igazi férfi, ha épp nincs BL-forduló? - tette fel a milliókat foglalkoztató kérdést a Heineken, majd gyorsan meg is válaszolta azt: Bármilyet, amiben sör van! Ha ez a kívánalom teljesül, akkor lehet zenélni, zsonglőrködni, de akár még táncolni is, a lényeg, hogy a főszerepet a férfiak szívének oly kedves sörösüveg játssza. Egy ilyen elképzelt műsort láthatunk a legújabb Heineken reklámban, ami jól viszi tovább a Walk-in fridge-el megkezdett vicces irányt, amit persze még véletlenül sem szabad komolyan venni. Akinek meg nem tetszik, az olvasson nyugodtan sörblogot!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.