Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bocs fiúk, ez is csak egy reklám

Amikor az első kisfilm kikerült a bocsfiuk.com oldalra, rögtön elindult a találgatás, mit vagy kit reklámozhat a két médiahuszár. Nagyjából sejteni lehetett (70-es mér' lennék?), hogy a Vodafone lesz a dolog mögött, és a magentába csomagolt Balázs és a bilikék Vadon hivatottak megszemélyesíteni a nem vodás szerencsétleneket. Ennek ellenére a legtöbbeknek nem jött le a dolog, ki djuice-ra, ki egy újabb Gastroyalos promócióra gyanakodott a film láttán. Én ugyan levettem, hogy miről van szó, de lázba nem jöttem tőle. Miért is jöttem volna, amikor a padlás is tele va már a kilóra megvett reklámcelebekkel. Egy időben mindenki saját sitcomot akart magának, most pedig az a divat, hogy a házi médiacelebeket tartanak a nagy cégek. Így fordulhatott elő, hogy a neós ezeröcsik most a classos morning showsokkal versenyeznek, csak szegény Rákóczi Feri maradt ki a tutiból. 

Ha már itt tartunk, Bazsóék leigazolása eggyel szerencsésebb húzás volt szerintem, mivel az ő arcuk - még ha kevésbé is ismert - nem annyira elhasznált, mint Sebestyén "Gastroyalt vegyenek" Balázsé, akivel épp néhány hónapja plakátozta tele a várost a Class FM. Arról nem is beszélve, hogy a Vodafone néhány éve még az ellenlábas csapatot használta, és a bumerángosokkal reklámoztatta magát ugyanígy. Őszintén szólva a szerepüket sem nagyon értem, mivel nem is önmagukat játsszák a filmekben. Az egyetlen stúdiós jelenetre nagyon kell figyelni, hogy rájöjjünk, az a munkahelyükön játszódhat (mit csinál ott a zenekar?), a másik kettőhöz pedig egyáltalán nem ad hozzá az ő személyiségük. Még annyira sincs rájuk szabva a koncepció, mint Winkleréknél, itt csak eljátszanak két lúzert, akik nem élvezhetik a Vodafone kínálta gyümölcsöket. Elmondják a szájukba adott szöveget, amihez nem tesznek hozzá igazából semmit a saját humorukból. Nem tudom mennyire lesz hatásos egy ilyen taktikai kampány, ami csupán annyit próbál sulykolni, hogy a pirosaknak jobb. Nektek hogy tetszenek a két rádiós kalandjai? Szavazzatok!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,4/5)

Címkék: telekom reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr551991202

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bocsfiúk? 2010.05.11. 11:56:52

Ismerőseimmel tanakodtunk, tanakodtunk, de nem tudtunk végleges konszenzusra jutni, hogy vajon kié ez a project, ezért feldobom a témát, hátha Ti meg tudjátok magyarázni. A videót nem találtam meg más megosztón, így csak a honlapra kattintva tudjuk meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.11. 11:55:36

engem elsőre arra a tv-s gumicsirkésre emlékeztetett ez a variálgatósdi a spotban.
de a kék és magenta póló igen ütős:D

zaq 2010.05.11. 11:56:56

nem túl erős. de azért azt tegyük hozzá, hogy biztosan jobban ütött volna, ha a djuice nem előz be jobbról (arról nem is beszélve, hogy az under 26 így elég komolytalan).

a sziget koprodukciós piroskás viszont menő.

jubilleum 2010.05.11. 12:30:55

a bocsfiuk.hu forráskódjában mindig is benne volt a Vodafone.
szóval nem nagyon kellett találgatni.
A reklám továbbra is sablonos

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.05.11. 12:47:38

Nekem nem jön be. Az elején a találgatások idején (ha 70-es vagyok, az miért lennék?) azt gondoltam, hogy djuice, válaszul arra, hogy pirosba öltözött lányoknak osztogattak vodáék ingyen (?) szigetjegyeket, amiből a fiúk kimaradtak, ezért a djuice így válaszolt, hogy bocsfiúk, de gyertek a djuice-hoz, mert ott nincs bocsfiúk. Erre rájátszott még a djuice-os igazgató (Bíró Balázs) videója, amikor beáll pirosban a vodás sorba, miközben fennhangon értetlenkedik az egészen, hogy ez most mi.

Szóval szerintem vodáék benézték a kampányt. A videók talán még szórakoztatóak is lennének önmagukban, de a márkát mögötte már nem is nézem.

xxyyxx 2010.05.11. 16:13:45

Unalmas. Elcsépelt. Ötlettelen. Beazonosíthatatlan. Sablonos. Nem vicces. Egy a sok közül.
A teaser meg olyannyira nem volt teaser, hogy mi a fenének költöttek rá? Kit érdekelnek ezek az arcok? Kinek keltették fel a figyelmét? Bevallom, észre sem vettem a kampány elejét... Kicsit káosz az egész.

indapass90210 2010.05.11. 16:28:03

Mennyi most Mo.-n egy avatar dvd, ha csak bemegy valaki a boltba megvenni?

balage28 2010.05.11. 16:35:34

Ezek legyenek a legrosszab reklámok, amiket valaha is látnunk kell(ett) - a magyar mezőnyben átlag felettiek.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.05.11. 17:13:42

Az italautomatás kifejezetten teccik, és a többit is inkább vállalhatónak tartom, mint a "Jaj, hát éppen van nálam 6 kilónyi ebből a szuper mosóporból, oda is adom ingyé, mer' jó fej vagyok" típusú reklámokat.

petya.bacsi 2010.05.11. 17:16:12

@xxyyxx: Balázséktól mit vársz?

@Dövan: 3000 Ft alatt

hillcut 2010.05.11. 17:20:29

ki a célcsoport?
ha most corporate szinten ennyire menősködő-bevállaló, "kompetitív"-odamondó a vodafone, akkor miért kellett az emlékezetes csörögjetek ránk ;) után kirakni mt-t?
miért vannak kékre festve egyes emberek a sorban?
miért adnak olyan filmet ajándékba, amit csak 3d moziban érdemes megnézni?
miért gondolják, hogy vicces szitukba keverednek a fiúk?
hol van az emlegetett humor és önirónia?
miért költenek vélhetően elég sokat közepesnél gyengébb koncepciókra?
miért nem jobb minőségű a kivitelezés?
miért elhasznált médiaprostikat béreltek fel?
ki írta a briefet?
ki fogadta el ezt a vonalat?

Vad.Korte (törölt) 2010.05.11. 17:22:48

Ez pont annyira vicces, mint ez a két majom. Semennyire. Csak helyeslően bólogatni tudok: "Balázséktól mit vársz?"

iSandor · http://www.iSandor.com 2010.05.11. 18:19:10

Szerintem szánalom az egész. Twitteren meghírdetett avataros játékot a vodafone aznap le is fujta.

Bocs, fiúk-lányok, a twitteres Avatar játék érdeklődés hiányában elmarad! Ha szeretnél játszani, gyere a Vodafone Hungary Facebook oldalára!
11:36 AM May 7th via web

TorrenteXY 2010.05.11. 19:30:04

Tudat alatti reklámja a piros pártnak? :D

Amúgy viccesnek szánt, valamennyire élvezhető sorozat. Itthon sokkal rosszabbakat látni. Szerintem egy közepes reklám, amit ugyanúgy el fogunk felejteni, mint annó a Bochkor-Boros verziót.

Soha nem kapsz el élve! (törölt) 2010.05.11. 20:52:01

Ezek még szánalmasabbak, mint az ócska-k. Mirázs. Szenvedés nézni ezeket.

is 2010.05.11. 21:53:54

az utolsó jó Fekete Lacival, Bruce Lee-vel, urológussal. nekem.

betonbotond 2010.05.12. 00:11:03

Fantáziátlan és olcsó az egész. Kivitelezés, rendezés végtelenül gagyi. Miért van pannon kutya amikor az már jó ideje nincs?Minek ez a direkt, unintelligens stílus? Csak nekem bántja a szemem, fülem, hogy nem fér bele a sztori a megadott időbe és emiatt minden ritmustalan? Az hogy lelóg a szöveg a képről az lehet csak az én neurózisom. Kitalálatlan, összetákolt munkák ezek és közük sincs egy vicces kampányhoz, ami ne adj Isten, emblematikus marad. Viszont az alkotók nyilván nem így gondolják.

bolsita 2010.05.12. 00:18:21

Szerintem elég merész és szokatlan a konkurencia megjelenítése és fikázása a telekom szektorban, persze lehet, hogy csak nekem rövid az emlékezetem. Mindenesetre a fikázás igényes, Balázs is Vadon is erős, pozitív médiaszemélyiségek, és hogy ők jelenítik meg a T-t meg a Pannont, számomra azt jelenti, hogy a Voda nem becsüli alá a versenytársait. Más kérdés, hogy milyen valós előnyöket kínál üzleti szempontból, az nem a kreatív ügynökség hibája. Szerintem pont, hogy magukat adhatják Balázsék, ami erőssége a szpotnak, vicces is (Bazsóék halál unalmasak már 2. megnézésre). Én teljesen lemaradtam a teaserről, arról nem tudok nyilatkozni.

biu 2010.05.12. 01:36:13

Számomra üdítő hatású az automatás reklám a híg fos tengerében. Sőt szerintem az utóbbi évek jobb spotjai között mindig volt egy vodkás. Mikor Ariel vs. Vanisht kell néznem perceken keresztül, ez legalább megmosolyogtat...

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2010.05.12. 01:57:10

www.bocslanyok.com/ , de ahogy latom kisbarataim beijedtek vagy befenyitettek oket. Azabaj.

hegyilany 2010.05.12. 08:14:43

Csak azt láttam, amelyikben Vadon BruceLee/FeketeLaci/urológus. Az vicces, de csak egyszer.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.05.12. 08:39:28

Lehet, hogy az egész csak kész átverés.

Hümüzhümümüz 2010.05.12. 08:46:22

Nekem bejön. Balázs és Jani alapból ilyen júzerek, szal nem nagyon kell magukat megjátszani. :)
Dídzsúz kurvánál, meg az Ádámos elektrodzsankinál 100x better szvsz.

2010.05.12. 09:02:46

Szerintem jó reklám. A Avataros viszont nagyon gáz. A Té-t pedig igenis fikázni kell! :D

DartagnanX 2010.05.12. 09:57:01

Aranyos, hogy előkerültek a "gyógyító" hozzászólások. :D

"Szerintem elég merész és szokatlan a konkurencia megjelenítése és fikázása a telekom szektorban, persze lehet, hogy csak nekem rövid az emlékezetem."
Igen, szokatlan, merész. :)
www.youtube.com/watch?v=feLULextxKI
www.youtube.com/watch?v=7r7h-yV77ks

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.05.12. 10:56:22

@reklambuzi: "néhány éve még az ellenlábas csapatot használta, és a bumerángosokkal reklámoztatta magát ugyanígy."
Azért az a néhány volt 8-9 éve is, amit a Vodafonnak Magyarországon bőven a hőskornak felel meg.

@Dövan: 2990 Ft a Zavatar DVD, amivel nem is egy pár tízezres telefont gáz reklámozni, hanem egy több milliós autót:
www.citroen.hu/modellkinalat/limitalt-szeriak/avatar/#/modellkinalat/limitalt-szeriak/avatar/

Amúgy a szpotok nekem tetszenek, főleg az italautomatás. Összességében mindegyik a magyar átlagnál feljebb van.

KaMel 2010.12.07. 19:00:39

Nekem bejön az első kettő. Lehet, hogy elfogult vagyok Balázsal és Vadonnal és azért tetszenek a reklámok, én élveztem. A figyelemfelkeltés megvan és vicces is, a magyar média két legjobb alakját tették bele szerintem, és ez egy jelentős többlet. A harmadik reklám szerintem egy picit erőltetett, főképp Balázs részéről, és egyszerűen nincs összhangban a reklám mondanivalójával. Leragadtak a fiúk? Hááát...egy kóla reklámhoz inkább illene ez a koncepció.

drvale 2011.01.07. 13:20:53

Nem értem, hogy hogyan kapcsolódik a reklám első része (autós jelenet)a folytatáshoz...az Avatar dvd meg nem elég erős motivációs tényező az LG telefonok értékesitéséhez. Gyengék a poénok is, nem ösztönző ez a reklám. Balázs és Vadon János szerepeltetésével próbálják felhivni a figyelmet, de véleményem szerint ez sem elég.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása