Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy kicsit megkésve bukkantam rá ezekre a reklámokra, hiszen a Lost utolsó része több mint egy héttel ezelőtt ment le a tévében, de örülök, hogy nem csúsztam le róluk teljesen. Én óriási Lost fanatikus vagyok, de még ezt leszámítva sem tudom, hogy láttam-e ehhez foghatóan a környzetre szabott, vicces és találó szponzorációs szpotokat korábban. Abban viszont biztos vagyok, hogy a Target áruházak, a Lost szezonzáró epizódja alatt leadott kis 15 másodperces reklámjai annyira jól illenek a sorozathoz, és annyira jól kapcsolják az áruházat a Losthoz, hogy nem lehet őket nem szeretni. A filmekben a gombnyomkodást, a malacüldözést és a füstszörnyet használták fel, hirtelen nem is tudom eldönteni melyik a legjobb (ez nem igaz, a beragadt Enter billenytű mindent visz). Persze könnyű nekik, érdekes módon nem kellett elhangoznia a jogi okokból nálunk kötelező "A sorozatot a füstjelző forgalmazója, a Target áruházak támogatta" mondatnak. Filmek a tovább után.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.