Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Azt, hogy a reklámfotókon nem ugyanazt az ételt látjuk, mint amit valójában kapunk, szerintem mindenki tudja (akinek kétségei vannak, annak itt egy kijózanító válogatás), de hogy azok a bizonyos fotók illetve felvételek hogy készülnek, és a végeredménynek mennyire kevés köze van magához a termékhez, arról a többségnek szerintem fogalma sincs. Egy food stylist gyakorlatilag egy személyben Öveges professzor, egy Stahl Juditba oltott David Copperfield és egy McGyver egyvelege, aki képes egy hamburger reklámfotóját elkészíteni, hogy azon egy darab ehető dolog nincs. A lakkal lefújt bucik, műanyag saláták, kamu húsok még a legkisebb huncutságok ebben a szakmában, akinek volt már szerencséje vagy szerencsétlensége ezt élőben végignézni, az tudja, miről beszélek. Az Összeomlás híres jelenete egy cseppet sem túloz, a valós terméket soha senkinek, még csak esze ágában sincs lefotózni, még olyan esetekben sem, amikor amúgy a termék nem is néz ki olyan rosszul.
Ez így volt eddig, de egy zseniális húzással a Domino's pizza éppen ennek a gyakorlatnak üzent hadat. Legújabb kampányukban azt kérik a vásárlóktól, hogy küldjenek be fotókat a pizzájukról, amelyeket aztán a filmekben packshotként fog használni a cég. A reklámban betekintést engednek egy szokványos ételfotózásba, ahol szakemberek tucatjai dolgoznak azon, hogy tökéletes illúziót keltsenek. Műsajt, csavarokkal lerögzített pizzaszelet, füstgép és ezernyi hazug kis trükk, amivel tökéletessé varázsolják a hatást. Mindezt a séf értetlenkedve szemléli, és egy fotót készít a saját pizzájáról, bebizonyítva, hogy ez az egész felhajtás teljesen felesleges, mert a Domino pizza minden rásegítés nélkül, a valóságban is étvágygerjesztően néz ki. via: adweek
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.