Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Kreatív magazin legfrissebb számában megjelent egy interjú Kallós Andrással, a Telenor marketingkommunikációs igazgatójával. Ebben az interjúban a pályájáról, a karrierje indulásáról és természetesen annak legutolsó állomásáról és az azzal járó feladatokról kérdezték a vezetőt. A Pannon-Telenor márkaváltás kapcsán Kallós úr kifejtette a nézeteit a hazai reklámokról, reklámügynökségekről és általában arról, milyen szerinte a jó reklám. Ezek a nézetek bizony sokatat megleptek, vagy mondhatom azt is meghökkentettek. Nem szeretném három mondatban összefoglalni Kallós gondolatait - akit érdekel, a kreatív online-on elolvashatja - de hogy a reklámban kicsit járatlanabbak is értsék, azért felvillantanék a gondolatmenetből néhány dolgot. Amíg a szakma egyfolytában azon kesereg, miért ilyen alacsony a hazai reklámok színvonala, hogy miért 70-es IQ alá van célozva a reklámok döntő többsége, és ennek eredményeként miért nincs több magyar díj a nemzetközi versenyeken, Kallós úr egyenesen odáig megy, hogy kijelenti, szeretné megszabadítani reklámokat a túlzott kreativitástól. Referenciaként a Telenor márkaváltó szpotjait említi, amelyeket a kutatások szerint a megkérdezettek egyedinek és emberinek találtak, szerinte pedig azért szokatlanok, mert egyszerűek.
De nem is ez az érdekes a dologban, hanem az, hogy a szakma egyik nagy öregje (már ha ezzel meg nem sértem), Kaszás György, olvasva Kallós sorait egy nyilvános vitára hívta ki a Telenor vezetőjét, hogy az egymástól élesen eltérő nézeteiket ütköztessék. Ennek kapcsán a Kreatív fórumán is elindult a pezsgés (bár többnyire inkább a mindenki Kallós ellen séma látszik kirajzolódni). A marketingigazgató becsületére legyen mondva, a kommentekben is igyekszik válaszolni a felvetésekre, és Kaszás György kihívását is elfogadta, így kilátásban van egy olyan vita, ami ha jól sikerül, megmozgathatja egy kicsit az állóvizet, és mindenkit saját nézeteinek végggondolására késztethet. Kíváncsian várom a vitát, és a körülötte kibontakozó párbeszédet, amiből talán még valami jó is kisülhet. Hajrá!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.