Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogy csiholjunk tüzet IKEA termékekkel?

A virusvideókban az a fantasztikus, hogy az ember sosem tudja előre megmondani, mi válik majd mémmé és mi nem. Ez a zseniálisan értelmetlen rajongói vírusvideó tökéletes példája ennek. A filmben egy srác azt mutatja be nekünk, hogy rakhatunk tüzet abban a nem feltétlenül életszerű helyzetben, ha mondjuk egy természeti katasztrófa miatt egy IKEA áruházba szorulnánk, és csak az ott található eszközöket vehetnénk igénybe a tűzcsiholáshoz. A film közben az éppen előkerülő tárgyakat feliratok segítségével be is mutatják nekünk névvel és árral együtt, de ezen kívül nincs köze az Ikához az egésznek, mint ahogy információim szerint ügynökségnek sem. Ennek ellenére én elvarázsoltan néztem végig az ötperces filmet. 

FLAMMA from Helmut on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr852276389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.09.07. 12:53:29

Na mibe, hogy az IKEA öngyújtót is árul...

Taurusz 2010.09.07. 15:42:09

@Mr. Pither: Én is azt vártam, mikor unja meg, és vesz elő egy öngyújtót. :)

joszip 2010.09.07. 17:04:49

Hát majdnem kinyomtam, az első 2 perc elég vontatott, utána viszont kurva jó.

sajto@ - sajtokukac.blog.hu 2010.09.07. 17:12:14

Kiváncsi lennék hanyadik próbálkozásukra sikerült először.

Szofia 2010.09.07. 17:29:02

Sztem nem vet jó fényt az Ikeára. 2010-ben sikerül szar fadarabkákat gyártaniuk, amit olyan 200 ezer éve az ősök már fellomiztak és sikerrel használtak. Ha ez az Ikeától jött, az nagyon gáz...

Toxic11 2010.09.07. 17:37:10

"...nem feltétlenül életszerű helyzetben, ha mondjuk egy természeti katasztrófa miatt egy IKEA áruházba szorulnánk..."

Abszolut életszerutlen, ugyanis nehezen tudom elképzelni azt a szituàciot, amelyben magamra akarnàm gyujtani a szobanforgo àruhàzat. :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.09.07. 17:53:25

Azert az ember a bal mutatoujjat is atalakitotta a nagy tuz csinalas kozben.

sisiska 2010.09.07. 18:39:01

A film részletesen és jól érthetően magyarázza el, hogy az össze Ikeás cucc csak tüzifának, vagy gyújtósnak jó

Andy_Throw 2010.09.07. 18:39:27

hát engem nem kötött le, s valahogy nekem az jön le, hogy tök szuper gyullékonyak az ikea bútorok, s jobb nem venni ilyet....

balazsman 2010.09.07. 19:17:45

a srác ujján a ragtapasz is IKEA vajon?

amúgy elég ciki, hogy a vacak szárazvirág 2x olyan drága, mint az acélból készült kés...

egy maréknyi dollár 2010.09.07. 19:45:14

Hát jó nagy szutyokkal,igaz,de tényleg tüzet rakott.
A következő lépésben,gondolom,sütött magának egy ropogós kisasztalt.Utána vizet fakasztott.
A beharangozó alapján többre számítottam.
Mi az,hogy vírusvideó?/komolyan kérdem/.Nem kellett volna megnéznünk?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.07. 20:20:19

Nem értem,ezzel most mit akart bizonyítani? Az ősember is így csinálta, nem?

Az meg, hogy IKEA-s a cucc abszolut nem releváns a filmben. Tök mindegy, ezt bármelyik válfa, szalvéta meg száraz virág tudja...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.09.07. 20:54:35

@Andy_Throw: a fa már csak olyan... gyúlékony :)
inkább legyen gyúlékony (van tűzjelző), mint mindenféle fura és egészségre káros égés elleni anyaggal (anti-flammable?) kezelt.

De szerintem is nagyon unalmas volt a videó.

Ó ez csak a Tomi 2010.09.07. 20:56:20

"én elvarázsoltan néztem végig az ötperces filmet."

Olyan jó, hogy hétperces.

Analfa Béla 2010.09.07. 21:50:10

@klarky: Szerintem a tűz előbb volt, mint a kötél. Az ősember valószínűleg a tenyerében forgatta a fadarabot. De olyan hosszú videókat nem lehet feltölteni a YouTube-ra. :)

Egyébként az is jellemző, hogy még egy kurva nagyítót sem lehet kapni az IKEA-ban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.09.07. 22:01:41

van valami meditatív a kis videóban, meglepődtem magamon, hogy csak néztem, néztem.. és úgy elnéztem volna még egy fél óráig, ahogy ég :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.10.27. 18:16:35

Hasznos lehet, ha egy IKEA-t akarsz stílusosan felgyújtani.

Mennyivel egyszerűbb lenne, ha az IKEA árulna öngyújtót.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása