Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Talán vannak közöttetek, akik emlékeznek még a Wonderbra 2000 körül futott hirdetésére, amelyről egy csinos nő nézett ránk kihívóan egy szál melltartóban, miközben azt mondta: Nézz a szemembe. Mondom a szemembe. A reklám akkor nagy sikert aratott, sokan, sok helyen hivatkoznak rá azóta is. Nem véletlen, hogy a CAP 48 non-profit szervezet is ehhez a reklámhoz nyúlt vissza, amikor elkészítette a saját, a fogyatékkal élők elfogadását segítő, arra felhívó hirdetését. Ezen a korábbi reklámhoz hasonló beállításban láthatunk egy szintén csinos nőt, aki ugyanolyan kihívóan néz ránk, és ugyanazt mondja, mint az előző modell. Ennek ellenére valószínűleg senki sem a melleit nézi először, hanem a hiányzó karját, ami persze szándékosan úgy is van fotózva, hogy magára vonja a tekintetünket. Ennek ellenére működik az ötlet, és ha tud egy kis figyelmet generálni a probléma körül, talán ez a kis manipuláció is elnézhető. via:creativecriminals
Ha érdekelnek a reklámok, kövesd az addictot a facebookon is.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.