Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki több-kevesebb rendszerességgel olvassa a blogot, az tudja, hogy a Lego az egyik gyengém, de most nemcsak ezért posztoltam rögtön két Legot hirdető kampányt is. Egész egyszerűen mindkettő olyan jó, hogy megéri róla beszélni, és talán épp attól érdekesek, hogy teljesen más irányból közelítik meg a márka lényegét. Az egyik egy kissé őrült sztorin keresztül mutatja meg, hogy fejleszti a Lego a gyerekek képzeletét. A filmben egy mesebelei figurát, a téglatolvajt láthatjuk akcióban, aki apró kis nyílásokon a különféle lakásokba nyúlkál, és a gyarekektől gyűjti össze a kockákat, amik az újabb és újabb alkotásaihoz kellenek. Lehet ebben valami, mert nálunk is folyton eltűnnek a kis darabok, és a gyerekek minden alkalommal nagy, ártatlan szemekkel néznek rám, azt éreztetve, hogy ők is csupán áldozatai a jelenségnek, és igazán nem tehetnek semmiről. A gyerekektől való lególopkodás nem szép dolog, de ne ítélkezzetek addig, amíg nem láttátok a film lezárását.
A másik kampány három vicces sajtóhirdetésből áll, és szintén azt mutatja meg, hogy inspirálja a kicsik képzeletét a Lego, de itt néhány okos példával teszik ezt érzékletesebbé. A printeket a német Serviceplan ügynökség készítette, és a tovább gomra kattintva bukkannak elő.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.