Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bizony, Klapka György nem tejföl, amit nem lehet megunni, hanem a jelek szerint sokkal inkább tej, ami szépen lassan megalszik. Szép volt, jó volt, vicces volt, jókat nevettünk a szándékosan igénytelen, és ezzel a reklámblokkból kiugró filmben felemelt kis táblácskán. Egy ország fújta a zálogház pontos címét, ami szinte párját ritkítja a magyar reklámtörténelemben, talán csak Cillit úr keresztnevét jegyezték meg ennyien. Aztán a trash reklámok koronázatlan királya elkezdett jó érzékkel pénzt csinálni ebből a sikerből, és már nemcsak a saját, de más cégek reklámjaiban is feltűnt a kis táblácskájával, ami Kiszel Tünde naptárjához hasonló relikviája lett a hazai celebiparnak. Mostanra azonban bizony elfáradt már ez a geg, aminek legékesebb bizonyítéka a legújabb, Invázió ruhamárkának készített filmecske, ami engem inkább távol tart a boltjaiktól, mint becsábít. A film végére szúrt irigyhónaljmirigyes poén vagy inkább poénocska sajnos nem menti meg ezt a reklámot. Talán az segítettt volna valamicskét, ha a lányok a packshot alatt tényleg széttépik a nyugdíjas zacist.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.