Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mikor a facebookon az egyik olvasó elküldte ezt a Google Adwords hirdetést, először nem tudtam, sírjak vagy nevessek. Annyira meglepett az egész, hogy hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy egy ügyes húzás volt-e a hotel részéről, hogy így lecsaptak az aktualitásra, vagy egyszerűen csak egy olcsó és ízléstelen reklámfogás. A földrengés szerencsére nem követelt áldozatot, és sokakat még csak meg sem ijesztett. A többség inkább kalandként fogta fel az rengést - már ha érezte egyáltalán - , és úgy élték meg ezt az egészet, mintha egy pillanatra Izlandra, Japánba vagy Los Angelesbe kerültek volna. Ők biztos jót fognak nevetni, ha találkoznak ezzel a szöveggel, de sok olyan ember is lesz, például az oroszlányiak, akik nem fogják majd a hasukat a nevetéstől, amiért valaki a kárukra poénkodik. Érdekesség, hogy a tegnapi facebookos bejegyzésrre hivatkozva a térség napilapja, a Kisalföld online kiadása főoldalon számolt be a kérdéses hirdetésről. Ti mit gondoltok róla? Ártalan tréfa vagy színtiszta taplóság?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.