Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Földrengéssel reklámozza magát egy hazai hotel

Mikor a facebookon az egyik olvasó elküldte ezt a Google Adwords hirdetést, először nem tudtam, sírjak vagy nevessek. Annyira meglepett az egész, hogy hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy egy ügyes húzás volt-e a hotel részéről, hogy így lecsaptak az aktualitásra, vagy egyszerűen csak egy olcsó és ízléstelen reklámfogás. A földrengés szerencsére nem követelt áldozatot, és sokakat még csak meg sem ijesztett. A többség inkább kalandként fogta fel az rengést - már ha érezte egyáltalán - , és úgy élték meg ezt az egészet, mintha egy pillanatra Izlandra, Japánba vagy Los Angelesbe kerültek volna. Ők biztos jót fognak nevetni, ha találkoznak ezzel a szöveggel, de sok olyan ember is lesz, például az oroszlányiak, akik nem fogják majd a hasukat a nevetéstől, amiért valaki a kárukra poénkodik. Érdekesség, hogy a tegnapi facebookos bejegyzésrre hivatkozva a térség napilapja, a Kisalföld online kiadása főoldalon számolt be a kérdéses hirdetésről. Ti mit gondoltok róla? Ártalan tréfa vagy színtiszta taplóság?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr822625276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PR philosopher 2011.01.31. 11:04:41

Rájöttem mi folyik itt valójában!
"DÜBÖRÖG A GAZDASÁG!!" :D

Ezen a bolygón nincs földrengés:

ideaplanet.blog.hu/

baczoni · http://www.googlekeresooptimalizalas.com 2011.01.31. 12:34:44

Ez tipikus példája annak, hogy hogyan égessünk pénzt! Remélem legalább annyi eszük volt, hogy nem megjelenítés alapján fizetnek a hirdetésért, ugyanis kétlem, hogy a látogatóknak csak az 1%-a is az ő szempontjukból releváns lenne.

Sir Zet 2011.01.31. 14:42:28

@baczoni: Jaja, oltári nagy baromság, hogy a "földrengés oroszlány" kulcsszavakra megjelenítik a hirdetést. Gondoltam, kattintok rá 15-20-at büntiből, de már nem működik a hirdetés!:D

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.01.31. 14:43:38

@baczoni: szerinted lehet a Google AdWords-ben megjelenés alapján fizetni? ne beszélj már zöldségeket (főleg, ha egyszer pont Google kereső optimalizálással foglalkozol)

én inkább örülök annak, hogy vannak cégek, akik gyorsan reagálnak egy éles helyzetben

persze maga a téma nyilván adja, hogy ezen nem illik viccelődni

es2300 2011.01.31. 14:47:27

az milyen mikor valaki egyszerre reklamozza googlekeresooptimalizalas szolgaltatasat, valamint a google evek ota letezo, es a netes hirdetesi piacot teljesen megvaltoztato szolgaltasanak alapjaival kapcsolatos teljes sotetseget

gratulalok, ma se keltel fel hiaba

no mail, no problem 2011.01.31. 15:03:11

Én nem tudom, hogy ez erős-e, azt se tudom, hogy kinek a kárára poénkodik, és azt se tudom, hogy ütközik-e reklám etikai kódex-szel. Viszont ha valaki azzal akar eladni turisztikai szolgáltatást Izlandon, hogy nálunk nincs vulkán, Egyiptomban, hogy nincsenek zavargások (most ;)), Iránban, hogy nincs iszlám diktatúra, Sopronban, hogy nincs földrengés, arról kívűlállóként úgy vélem, hogy irreleváns dolgokat kapcsol össze rosszul. Egyrészt olyant ígér, amire semmilyen befolyása nincs, se megvalósítani, se megakadályozni nem tudja, másrészt ha nekem van eladó szolgáltatásom azt azzal definiálom, amit nyújtok, és nem azzal, amit nem. Szerintem aki ezt kitalálta az
szimplán egy buta tahó.

Én rögtön olyan szerződést is kötnék velük, hogy amennyiben ottani nyaralásom alatt földrengés, vagy egyéb természeti katasztrófa történik, vagy zavargások törnek ki, stb, stb, hogy ebben az esetben nemcsak, hogy fedezik ott tartozkodásom teljes költségét, de még magas összegű kártérítéssel is tartoznak. Ha már egyszer megígérték, hogy náluk nincs....

baczoni · http://www.googlekeresooptimalizalas.com 2011.01.31. 15:05:08

@GYUSZI BACSl: Előre is elnézést kérek, nem akarlak megsérteni, de a SEO-nak (kereső optimalizálás) semmi köze a SEM-hez (kereső marketing) és amennyire jól tudom a Google AdWords képes CPM (megjelenítés alapú) hirdetéseket és CPC(kattintás alapú) hirdetéseket is kezelni (amúgy SEM-el nem is foglalkozok, de ezt hosszú lenne kifejteni itt h miért)!

És egyet értek veled, hogy örülni kell annak, hogy vannak ilyen cégek, és eszem ágába nem volt a dolgon viccelődni. Pusztán arra akartam rámutatni, hogy nem elég vadul lereagálni a dolgot hanem gondolkodni is kell.

Itt van erre például egy kiváló példa: www.reklamtolacimlapig.hu/let-a-west-balkn-utn

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.01.31. 15:15:24

@baczoni: tőlem nem kell elnézést kérned, én nem fizettem a szolgáltatásodért

azoktól kell, akik fizetnek érte ... ugyanis szerintem a SEO meg a SEM olyan szinten összefonódik, hogy ezt külön kezelni - legalábbis az én véleményem szerint - abszolút hülyeség, nem is tudom, hogy tudsz az egyikkel foglalkozni, a másiknak az ilyen szintű nem-értésével

szóval akkor tájékoztatlak, hogy a Google AdWords kizárólag CPC alapú hirdetésekkel foglalkozik

a viccelődést meg nem rád értettem, hanem az inkriminált hotelra, mivel szerintem volt ebben egy adag poénkodás

baczoni · http://www.googlekeresooptimalizalas.com 2011.01.31. 15:27:32

@GYUSZI BACSl: nem kívánok belebonyolódni fölösleges vitákba, úgysem lenne értelme, de ezt azért ajánlom a figyelmedbe:
adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=hu&answer=99484

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.01.31. 15:37:56

@baczoni: na ez viszont vicces, hogy most bementem az AdWords fiókba és a hirdetésekhez nem lehet hozzáállítani ezt a lehetőséget

az általad betett linken tényleg van róla szó, de megrendelni ilyet nekem nem sikerült, csak a CPC-t vagy a konverzióra optimalizált CPA-t engedi

gyazo.com/16fff9b2579d5d4ed2e24f1c66c68739.png

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.01.31. 15:40:45

@baczoni: "a másiknak az ilyen szintű nem-értésével" ezt meg persze az illendőség kedvéért ezúttal visszavonom

a SEM nélküli SEO-t viszont továbbra is értelmetlennek tartom (:

baczoni · http://www.googlekeresooptimalizalas.com 2011.01.31. 15:55:20

@GYUSZI BACSl: CPM: nem tudok érdemben nyilatkozni mert mondtam, hogy nem foglalkozok vele és nem értek ilyen szinten hozzá, talán kampány szinten kell bizonyos feltételeknek megfelelned. De javítsatok ki nyugodtan ha rosszul tudom.

Ami pedig a SEO-t illeti: egy átlagos találati listán a kattintások 85-90%-át kapják a természetes találatok és csak 10-15%-ot a szponzorált hirdetések. A SEM-el folyamatosan hirdetned kell, pénzt kell áldoznod ha látogatókat szeretnél. A SEO-val pár havi SEM költség árából folyamatosan megtudod szerezni a látogatókat. KKV szemszögből nézve bárhogy is nézem ez a költséghatékonyabb.

Magam_a_Mondomét! 2011.01.31. 16:00:30

REKLÁMTÖRVÉNYBŐL:

"Általános reklámtilalmak
Tilos közzétenni olyan reklámot, amely személyhez fűződő jogokat, kegyeleti jogot, valamint
személyes adatok védelméhez való jogokat sért. Tilos közzétenni olyan reklámot, amely erőszakra
buzdít, illetve a személyes vagy közbiztonságot, környezetet, illetve természetet károsító
magatartásra ösztönöz. Így nem szerepelhet a reklámban olyan tevékenység, mely pozitív példaként
mutat be, például szemét eldobást. Az olyan reklám közzététele is tilos, amely félelemérzetet kelt. A
reklámtörvény jogsértőnek tekinti ugyanis az olyan reklámmódszereket, amelyek alkalmazásával a
reklámozók a fogyasztókban félelem keltésével kívánják elérni áruik és szolgáltatásaik igénybevételének fokozását."

Ugye, hogy ugye ?

ivrilider 2011.01.31. 16:06:09

@Magam_a_Mondomét!: talán a félelemkeltésre alkalmas a hirdetés. ugyanis én budapesten azért megijedtem. persze hatástalan is a reklám, ugyanis sopronról ugyanúgy el tudom képzelni, hogy van egy ilyen kis földrengés, amitől megijedek...

the as · http://thelongestlistofthelongeststuffatthelongestdomainnameatlonglast.com/ 2011.01.31. 16:08:16

szerintem nagyszeru otlet, valoszinuleg egy csomo megjelenest szereztek minimalis aron. mivel nincs verseny erre a kifejezesre (nincs tobb hirdeto), minimal aron jutnak forgalomhoz. a hirdetesukre meg csak az klikkel, akit amugy erdekel az ajanlatuk, szoval azt sem mondhatnam, hogy nem targetalt a forgalom, legalabbis ahhoz kepest nem, hogy mennyivel olcsobb a "jo" kulcsszavakra fizetendo klikkekre.

Skj Joe 2011.01.31. 16:25:38

Azért ez már nagyon beteg! :)

hollario 2011.01.31. 16:42:54

@baczoni: Mennyi sozép neve van a szélhámosságnak. :)

baczoni · http://www.googlekeresooptimalizalas.com 2011.01.31. 16:46:57

@hollario: Miért gondolod, hogy a keresőoptimalizálás vagy az AdWords hirdetés szélhámosság?

_Toto_ 2011.01.31. 16:48:23

Laikusként ez egy zseniális húzás!

- Magát a hirdetés tényét is átvette a sajtó
- Index főoldalra került poszt
- Mi is erről beszélünk itt.

Óriási dobás volt a földrengéses hirdetés, akár tudatos volt akár nem.
Mivel nem sérült meg senki, és nem történt súlyos anyagi kár, ezért én nem érzem ízléstelennek az egészet.

DaveSlim 2011.01.31. 16:50:25

Szerintem jól csinálta a Hotel. :) Nincs ebben semmi rossz. Meglátta azt az üzleti lehetőséget és lecsapott rá. Nem halt meg senki, lettek károk, de azért ne túlozzuk el a dolgot. Szerintem az oroszlányiak meg magasról kaksiznak most erre. Nem veszik a szívükre.

Mosolyra fel! :-D 2011.02.08. 02:04:05

Sőt dupla hack volt, mert Molnár Tamásék a pannako.hu-nál csinálták a hotel honlapját és minő véletlen Tamás ajánlotta a Facebookos addict oldalon ezt a meghökkentő reklámot, mintha éppen böngészés közben akadt volna rá... Tehát a saját munkáját, nem kicsit beugratva az addict gazdáját és közönségét. Bár talán erről szól a reklám.

www.pannako.hu/referenciaink/Hotel%20Sopron/4/view.html

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása