Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mindig nagy öröm számomra, ha egy unalmas FMCG márka humorral próbálja népszerűsíteni a termékeit. Különösen igaz ez a mosószerekre, amiket általában rongyosra használt klisékkel próbálnak eladni. Az izraeli Colon reklámfilmje szerencsére nem ilyen. A készítők szakítanak a “kölykök már megint mocskosak lettek” iránnyal és helyette valami sokkal viccesebbel operálnak. Pedig a brief nem lehetett egyszerű, mivel a termék fő üzenete, hogy 101 különféle foltot is képes kiszedni a ruhákból. A helyi Euro RSCG ügynökség megpróbálta megmutatni ezeket a foltokat egy 40 másodperces filmben. Persze nem fogjátok mindet látni, de a szórakozás így is garantált. Szívesen látnék idehaza is hasonló próbálkozásokat!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.