Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
El kell ismernünk, hogy a Facebook, korunk legnagyobb és legnépszerűbb közösségi oldala mára teljesen az életünk részévé vált. Olyannyira, hogy sokszor még akkor is fent vagyunk, amikor épp valahol máshol kéne lennünk. Tudják ezt a nagy márkák is hiszen az utóbbi időben elszaporodtak a Facebook-ot a valóságba integráló reklámkampányok. Elég, ha a hazai T-Mobile akcióra gondolunk a Gödörnél, a Diesel Facepark fesztiváljára Németországban, vagy az izraeli Coca-Cola strandjára.
Ezek a különleges kampányok arra szolgáltak, hogy az offline élményeinket könnyedén megoszthassuk online barátainkkal. És hogy miért jó mindez a márkáknak? Mert óriási publicitást és sok-sok ezer új lájkot kaphat a brand rajongói oldala és a termékei. Ez különösen jól jöhet például egy kiállításon, ahol a látogatók egy offline mozdulattal népszerűsíthetik a kiállított darabokat ismerőseik között. Nem csoda, hogy az idei hónapban két autómárka is élt a lehetőséggel, ráadásul mindketten ugyanazon az amszterdami kiállításon.
A Hyundai és a Renault kampánya szinte teljesen megegyezik, mindkét esetben rádiófrekvenciás azonosító kártyákat (RFID) használtak, melyek rá voltak kötve a látogatók Facebook profiljára. Ha tetszett nekik valamelyik verda, csak oda kellett rakniuk a kártyát a kihelyezett interfész elé és máris ment a lájk a Facebook-ra. A dolog pikantériája, hogy egyik autómárka sem tudta, hogy a konkurencia is ugyanazzal a trükkel fogja ámítani a népet, így a látogatóknak két kártyájuk is volt. A kínos egybeesésnek tanulsága is van: érdemes lenne egy közös platformot lefejleszteni valakinek, amit később bárki felhasználhat egy rendezvényen – és nem csak autókiállításon. Nézzétek meg az ikreket! Ti mit gondoltok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.