Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Itt egy remek esettanulmány arról, hogyan lehet kreatívan értékesíteni a kevésbé kapós médiafelületeket. A példát a holland Interbestnek köszönhetjük, akik egy meglehetősen ronda férfi képeivel adtak el óriásplakátjaikat. Hogyan? A férfit elkezdték vetkőztetni. Pár naponként megszabadították egy-egy ruhadarabjától, így folyamatosan változott a kreatív. Először az ing, aztán a nadrág, majd az atléta is lekerült róla, ami elég sokkoló látvány lehetett a helyieknek. “Minél hamarabb reklámozol itt, annál jobb” szólt a plakáton az üzenet, ami nagyon találó volt – főleg, mikor a férfi a fecskéjétől készült megszabadulni. Szerencsére a Rádio 2 közbelépett és inkább megvásárolta a felületet, így a járókelőknek sosem kellett meglátniuk az egyszemű szörnyet.
Ez a zseniális kampány egyébként egy tavalyinak a folytatása. Az ötlet akkor egy Cannes-i ezüstöt ért outdoor kategóriában, a mostani pedig máris magának tudhat egy idei Clio Awards aranyat. Gratulálok az Interbestnek és a holland Young & Rubicam-nek. Csillagos ötös!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.