Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem, ebben a bejegyzésben nem a hazai bankok sajtóhirdetéseinek jogi szövegeiről lesz szó, hanem egy egész ügyes reklámötletről, amelynek során a történelemben először nem nagyobb, hanem kisebb lett a hirdetett márka logója! Nem tudom, hogy csusszanhatott át a Gillette hatpengés borotvához szokott marketingesein ez az új kampány, lehet, hogy épp az új, 32 foggal mosolygó, kidolgozott, meztelen felsőtestű reklámfőhős kiválasztásával voltak elfoglalva. A lényeg, hogy hosszú idő után egy értékelhető ötlettel állt elő a világ egyik legnagyobb hirdetője.
Hogy a férfi célközönség számára egyértelművé tegyék, ők értenek legjobban a szőrszálakhoz, ez egyszer úgy döntöttek, nem egy hangzatos reklámszövegben mondják el, mennyire innovatívak ők ott a makkhármas központban, hanem - szentségtörés! - egy ötlettel bizonyítják azt. Ennek eszköze konkrétan egy szőrszál lett, amelyet a reklámtörténelemben először reklámhordozóvá változtattak azzal, hogy egy speciális eszközzel belegravírozták a szöveget, amely az új, Proglide pengék precizitását emelte ki. A hírek szerint a Guinness épp hitelesíti a kísérletet, és ha az illetékesek nem lesznek szőrszálhasogatók, hivatalosan is ez lesz majd a világ legkisebb hirdetése.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.