Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A IKEA világszerte elismert innovatív ötleteiről és közösségi megoldásairól. Legújabb kampányukban – melyet egy rotterdami kreatív-duó álmodott meg – ismét új értelmet adtak a lakberendezésnek. A holland weboldalon minden IKEA-s bútor képe mellé elhelyeztek egy Facebook like gombot, így a látogatók orrba-szájba lájkolhatták a szép svéd portékákat. A legnépszerűbb termékekkel pedig hetente berendeztek egy virtuális szobát, ráadásul még kedvezményeket is adtak rájuk.
Az alant látható összefoglaló videóból nekem az jött le, hogy sikeres kampányról volt szó, így kissé értetlenül állok azelőtt, hogy egyetlen IKEA-s oldalon sem találtam like gombokat. Vajon miért szabadultak meg a kis gomboktól, ha egyszer már leprogramozták a website-ot? Miért nem akarják, hogy emberek ezrei megosszák egymással kedvenc IKEA-s bútordarabjaikat? Talán nem is volt annyira sikeres a kampány?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.