Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sportolókat itthon általában csak úgy szokás használni reklámokban (lásd vízilabdacsapat a Vodafone-nál, Cseh Laci a Kling garázskapu előtt az aranyával, vagy Benedek Tibi klasszikussá vált rudi dala), hogy ezután a szerencsétlen híresség nemhogy az utcára nem mer kimenni, de még a családtagjainak is csak félve veszi fel a telefont. Külföldön valahogy más utat is találnak a reklámszereplésre, és sokszor nemhogy nem érzik magukat kellemetlenül a beszervezett sportolók, de még élvezik is azt. Ilyen volt az egy héttel ezelőtt, a Milan-Cesena meccs előtt lezajlott kis reklámmegmozdulás is, amit a Nivea felkérésére vállaltak be a Milan játékosai.
A csapattagok a meccs előtt ugyanis köldökig érő álszakállban szaladtak be a pályára, és az egész melegítést ebben nyomták végig. A futógyakorlatok közben csak úgy lobogott utánuk a szőrzuhatag, amit viccesen néha félrecsaptak, vagy a gatyába tűrtek. A közönség meg nézett és röhögött nagyokat, egészen az attrakció végéig, amikor a focisták kigöngyöltek egy hatalmas "Vagy abbahagyod a borotválkozást, vagy Niveára váltasz" felirat volt olvasható. Szerintem baromi jó ötlet volt ez a szakállas vicc,a mit szemmel láthatólag a játékosok és a közönség is élvezett, vagyis mindenki nyert a dolgon. nem utolsósorban a Nivea!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.