Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vajon hogyan lehet rávenni a nőket egy kis testmozgásra? Ezt a kérdést tették fel maguknak a francia Contrex ásványvíz marketingesei, akik szerették volna terméküket afféle Schobert Norbiként (“partner a fogyásban”) pozicionálni. A válasz egy különleges ambient akció formájában érkezett, ahol a hölgyeket egy virtuális chippendale fiúval motiválták egy kis biciklizésre.
A Marcel reklámügynökség által megálmodott akcióban 10 szobabiciklit helyeztek ki egy forgalmas téren, és arra buzdították a járókelőket, hogy üljenek fel spinningelni. Az izgalom pedig csak ezután kezdődött, hiszen a tekerésnek köszönhetően megjelent egy falra vetített chippendale fiú. Hogy mi lett a történet vége, azt megnézhetitek a videóban!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.