Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Míg a tengerentúlon a konkurens autómárkák másodpercenkét 26 millió forintért mutogatják modelljeiket egy-egy reklámfilmben, addig a Mercedes-Benz egy berlini metróaluljáróval is beéri. A német cég itt népszerűsíti Viano nevű áruszállítóját, ám sokkal ötletesebben és izgalmasabban, mint azt elsőre gondolnánk. A Lukas Lindemann Rosinski reklámügynökség által megálmodott “underground” kampányban azokat az autósokat szólították meg, akik a város peremvidékén hagyva autójukat, metróval folytatják tovább útjukat. De vajon mi lehet a közös ezekben az emberekben? Mindegyiküknél van slusszkulcs.
Az ügynökség ezért tizenkét – a budapesti peronokról ismert – cityscreen projektort hekkelt meg egy állomáson, majd az utasok kezébe adta az irányítást. A vásznon egy Viano képével és egy mondattal buzdították az érdeklődőket arra, hogy nyomják meg a slusszkulcsukat. A gomb megnyomásával pedig kinyílt az autó oldalsó ajtaja, amin furcsa utasok (testépítők, robot, szamba táncosok, stb.) bukkantak elő. Minden kulcs más és más utast varázsolt elő, ám azok a szerencsések, akik üresen találták a Viano-t, igaziból is elmehettek vele egy körre.
A kampány nem csak azért zseniális, mert interakcióra buzdítja a várakozó utasokat, hanem azért is mert a célcsoportot jól szegmentálva, prémium minőségben és ötletes kreatívokkal közvetíti azt a rongyossá használt üzenetet, mely szerint "annyira tágas, hogy bármi elfér benne". Ti mit gondoltok?
Az ügynökség további munkáit és rendhagyó weboldalát is ajánlom!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.